Подкасти як інноваційний маркетинговий канал: сприйняття маркетологів Естонії

Автори:
Кайя Резілієнт1, Маре Куртіс1, Айлі Охлау1
1. Естонський університет прикладних наук з підприємництва (Естонія)
Сторінки:
202 - 218
Мова оригіналу:
Англійська
Цитувати як:
Resilient, K., Kurvits, M., & Ohlau, A. (2022). Estonian Marketers' Attitude Towards Podcasts as an Innovative Marketing Channel. Marketing and Management of Innovations, 1, 202-218. http://doi.org/10.21272/mmi.2022.1-15
Отримано:
13.02.2022
Прийнято:
10.03.2022
Опубліковано:
30.03.2022


Анотація

Подкасти є загальновідомим маркетинговим каналом комунікації зі споживачами. Результати систематизації наукових джерел з означеної тематики засвідчили, що застосування реклами у подкастах нарощує свою популярність. Відбувається стрімке зростання кількості слухачів подкастів як в США, так і в Європі. Однак, попри інноваційність Естонії, подкасти ще не набули своєї популярності в цій країні. Метою статті є визначення можливостей підвищення прибутковості реклами в подкастах на основі аналізу сприйняття маркетологами Естонії подкастів як потенційного маркетингового каналу. Практичну реалізацію усіх етапів даного дослідження здійснено з використанням кількісних та якісних методів дослідження (метод структурованого анкетування та інтерв’ю). Інтерв’ю проведено двома експертами медіаканалу. Онлайн опитування проведено серед маркетологів різних компаній. Отримані результати засвідчили, що 42% маркетологів Естонії вважають подкасти доцільним маркетинговим каналом. При цьому слабкими сторонами подкастів є обмеженість даних про кількість та профіль слухачів, а також недостатня інформації про ефективність реклами. Відповідно до результатів опитування маркетологи оцінюють свої знання щодо рекламних можливостей подкастів як недостатні. Враховуючи отримані результати, автори приходять до висновку, що для підвищення прибутковості подкастів досліджуваної медіакомпанії Естонії необхідно збільшити впізнаваність подкастів, підвищити обізнаність клієнтів про рекламні можливості подкастів, розповсюджувати історії успіху подкастів та впровадити механізм визначення ефективності реклами у подкастах. Авторами зазначено, що надані рекомендації можуть бути корисними іншим компаніям, які спеціалізуються на рекламі в подкастах, особливо, для початківців та тих, що працюють на невеликих ринках, таких як Естонський.


Ключові слова
подкасти, інновації, реклама, маркетинговий канал, відношення до подкастів, Естонія.


Посилання
  1. Bergareche, N. (2019). The rise of podcasts and podcast marketing. Digital Marketing Agency and Consultancy Online, WAM. Retrieved from [Link]
  2. Best Marketing. (2019). Podcast’ide populaarsus seab uued ärilised väljakutsed. Best Marketing – turundusuudised Eestist ja välismaalt. Retrieved from [Link]
  3. Bonini, T. (2015). The second age of Podcasting: Reframing podcasting as a new digital mass medium. ResearchGate. Retrieved from [Link]
  4. Coles, L. (2017). Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. John Wiley & Sons. [Google Scholar]
  5. Edison Research and Triton Digital. (2019). The infinite dial 2019. Edison Research. Retrieved from [Link]
  6. Haridusportaal. (n.d.). Retrieved from [Link]
  7. Hendrickson, L., Jokela, R. H., Gilman, J., Croymans, S., Marczak, M., Zuiker, V. S., & Olson, P. D. (2010). The viability of podcasts in extension education: Financial education for college students. Journal of Extension48(4). [Google Scholar]
  8. Hirsjärvi, S., Remes, S., & Sajavaara, P. (2010). Uuri ja kirjuta. Medicina.
  9. Interactive Advertising Bureau. (2017). Podcast playbook. A Guide for Marketers. IAB Interactive Advertising Bureau. Retrieved from [Link]
  10. Jin, L., Segal, A., & Carroccio, B. (2021). Investing in the podcast ecosystem in 2019. Andreessen Horowitz. Retrieved from [Link]
  11. McGivern, A. (2019). What is a podcast? Definition and meaning of podcast. High Converting Podcasts. Retrieved from [Link]
  12. McKelvey, F., & Hunt, R. (2019). Discoverability: Toward a definition of content discovery through platforms. Social Media+ Society5(1), 2056305118819188. [Google Scholar] [CrossRef]
  13. Meinzer, K. (2019). So you want to start a podcast: Finding your voice, telling your story, and building a community that will listen. HarperAudio. Retrieved from [Link]
  14. Newman, N., Fletcher, R., Kalogeropoulos, A., & Nielsen, R. K. (2019). Reuters institute digital news report 2019. Reuters Institute for the Study of Journalism. Reuters Institute for the Study of Journalism. Retrieved from [Link]
  15. Phillips, B. (2017). Student-Produced Podcasts in Language Learning--Exploring Student Perceptions of Podcast Activities. IAFOR Journal of Education5(3), 157-171. [Google Scholar] [Google Scholar]
  16. PricewaterhouseCoopers. (2019). IAB FY 2018 Podcast Ad Revenue Study.A Detailed Analysis of the US Podcast Advertising Industry. IAB. Retrieved from [Link]
  17. Pulman, A. (2009). Blogs, wikis, podcasts and more. Macmillan International Higher Education. [Google Scholar]
  18. Richter, F. (2020). Infographic: Podcast popularity across the globe. Statista Infographics. Retrieved from [Link]
  19. Rowles, D., & Rogers, C. (2019). Podcasting Marketing Strategy: A Complete Guide to Creating, Publishing and Monetizing a Successful Podcast. Kogan Page Publishers. [Google Scholar]
  20. Scott, D. M. (2017). The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly. [Google Scholar]
  21. Southeastern University. (2019). Is podcast advertising effective? Marketing Dive. Retrieved from [Link]
  22. Spinelli, M., & Dann, L. (2019). Podcasting: The audio media revolution. Bloomsbury Publishing USA. [Google Scholar]
  23. Statista. (2019). Europe: Podcast ad spend 2018-2023. Retrieved from [Link]
  24. Statista. (2021). Podcast listeners in Europe by country 2021. Retrieved from [Link]
  25. Strickland, B. K., Brooke, J. M., Zischke, M. T., & Lashley, M. A. (2021). Podcasting as a tool to take conservation education online. Ecology and Evolution11(8), 3597-3606. [Google Scholar] [CrossRef]
  26. Tartu University. (n.d.). Lumepallivalim. DSpace Home. Retrieved from [Link]
  27. The Interactive Advertising Bureau. (2019). IAB FY 2018 Podcast Ad Revenue Study. A Detailed Analysis of the US Podcast Advertising Industry. IAB. Retrieved from [Link]
  28. The Nielsen Company. (2019). How podcast advertising measures up. Nielsen. Retrieved from [Link]
  29. Wade Morris, J. (2021). Infrastructures of discovery: examining podcast ratings and rankings. Cultural Studies35(4-5), 728-749. [Google Scholar] [CrossRef]
  30. White, P. (2021). Podcast ad revenue to hit $2B by 2023, says IAB. Deadline. Retrieved from [Link]
  31. Winn, R. (2021). 2021 podcast stats & facts (New research from Apr 2021). Podcast Insights®. Retrieved from [Link]
  32. Woessner, S. (2018). Profitable Podcasting: Grow your business, expand your platform, and build a nation of true fans. American Management Association. Retrieved from [Link]