Трансформація корпоративних веб-сайтів чеських компаній індустрії моди під час COVID-19

Автори:
Радка МакГрегор Пеліканова1
1. Метропольний університет Праги (Чеська республіка)
Сторінки:
211 - 222
Мова оригіналу:
Англійська
Цитувати як:
MacGregor Pelikanova, R. (2021). Internal Website Presentations of Czech Luxury Fashion Businesses in the COVID-19 Era. Marketing and Management of Innovations, 3, 211-222. http://doi.org/10.21272/mmi.2021.3-18
Отримано:
22.08.2021
Прийнято:
04.09.2021
Опубліковано:
13.09.2021


Анотація

У статті систематизовано аргументи та контраргументи щодо напрямів удосконалення маркетингової, управлінської та інноваційної діяльності провідних компаній індустрії моди у Чехії під час світової пандемії COVID-19. Автором наголошено, що світова пандемія корона вірусу спричинила стрімкий розвиток цифрових технологій та актуалізувала проблематику представлення діяльності компаній в інтернет-середовищі, наповнення актуальним контентом їх корпоративні веб-сайти. Основною метою статті є оцінювання ступеня висвітлення на офіційних веб-сторінках компаній індустрії моди питань щодо їх функціонування під час пандемії COVID-19, впровадження ними інновацій, дотримання принципів сталого розвитку та корпоративної соціальної відповідальності. Результати систематизації наукових джерел та підходів до вирішення означеної проблематики засвідчили, що світова пандемія COVID-19 значно вплинула на галузь виробництва непродовольчих та високовартісних товарів, зокрема індустрії моди. Актуальність даної тематики має теоретичне та практичне значення, оскільки світова криза COVID-19 є більше негативним викликом, ніж позитивною можливістю для бізнесу, що, як наслідок, може спричинити банкрутство. Методологічною основою дослідження є спрощений метод експертних оцінок Дельфі, мета- та контент-аналізи, а також інструментарій телеологічного методу. Об’єктом дослідження є корпоративні веб-сайти ТОП-20 чеських компаній індустрії моди в Чехії станом на літо 2021 року. У статті емпірично підтверджено та теоретично доведено, що потенціал досліджуваних веб-сайтів не повністю розкрито. Результати дослідження мають теоретичну та практичну цінність для бізнесу. Автором надано низку рекомендацій щодо підвищення рівня представлення компаній високої моди в Інтернет-середовищі, наповнення їх веб-сайтів релевантним контентом тощо. На основі отриманих результатів автором сформовано напрями удосконалення маркетингової, управлінської та інноваційної діяльності компаній високої моди під час  світової пандемії COVID-19.


Ключові слова
корпоративна соціальна відповідальність, пандемія, корона вірус, цифровий маркетинг, висока мода, веб-сторінка.


Посилання
  1. Al-Jundi, S. A., Shuhaiber, A., & Augustine, R. (2019). Effect of consumer innovativeness on new product purchase intentions through learning process and perceived value. Cogent Business & Management, 6(1). [Google Scholar] [CrossRef]
  2. Allen, I. E., & Seaman, C. A. (2007). Likert scales and data analyses. Quality progress, 40(7), 64-65. [Google Scholar]
  3. Areeda, P. E. (1995). The Socratic Method. Harv. L. Rev., 109, 911. [Google Scholar]
  4. Armani, A. M., Hurt, D. E., Hwang, D., McCarthy, M. C., & Scholtz, A. (2020). Low-tech solutions for the COVID-19 supply chain crisis. Nature Reviews Materials, 5(6), 403-406. [Google Scholar] [CrossRef]
  5. Ashford, N. A., Hall, R. P., Arango-Quiroga, J., Metaxas, K. A., & Showalter, A. L. (2020). Addressing inequality: the first step beyond COVID-19 and towards sustainability. Sustainability, 12(13), 5404. [Google Scholar] [CrossRef]
  6. Balcerzak, A. P., & Pelikanova, R. M. (2020). Projection of SDGs in Codes of Ethics—Case Study about Lost in Translation. Administrative Sciences, 10(4), 95. [Google Scholar] [CrossRef]
  7. Bali Swain, R., & Yang-Wallentin, F. (2020). Achieving sustainable development goals: predicaments and strategies. International Journal of Sustainable Development & World Ecology, 27(2), 96-106. [Google Scholar] [CrossRef]
  8. Billon, M., Marco, R., & Lera-Lopez, F. (2017). Innovation and ICT use in the EU: An analysis of regional drivers. Empirical Economics, 53(3), 1083-1108. [Google Scholar] [CrossRef]
  9. Carroll, A. B. (2016). Carroll’s pyramid of CSR: taking another look. International journal of corporate social responsibility, 1(1), 1-8. [Google Scholar] [CrossRef]
  10. Cerchia, R. E., & Piccolo, K. (2019). The ethical consumer and codes of ethics in the fashion industry. Laws, 8(4), 23. [Google Scholar] [CrossRef]
  11. D’Adamo, I., & Lupi, G. (2021). Sustainability and Resilience after COVID-19: A Circular Premium in the Fashion Industry. Sustainability, 13(4), 1-5. [Google Scholar] [CrossRef]
  12. Damijan, J., Kostevc, C., & Rojec, M. (2017). Exporting status and success in innovation: Evidence from CIS micro data for EU countries. The Journal of International Trade & Economic Development, 26(5), 585-611. [Google Scholar] [CrossRef]
  13. Drucker, P. (2014). Innovation and entrepreneurship. Routledge. [Google Scholar]
  14. Drucker, P. F. (1973). Management: Tasks, Responsibilities. Practice, 125. [Google Scholar]
  15. Friedman, M. (2007). The social responsibility of business is to increase its profits. In Corporate ethics and corporate governance (pp. 173-178). Springer, Berlin, Heidelberg. [Google Scholar][CrossRef]
  16. Heckman, J. J. (2005). The scientific model of causality. Sociological methodology, 35(1), 1-97. [Google Scholar] [CrossRef]
  17. Hirschman, E. C. (1980). Innovativeness, novelty seeking, and consumer creativity. Journal of consumer research, 7(3), 283-295. [Google Scholar] [CrossRef]
  18. Hunter, J. E., & Schmidt, F. L. (2004). Methods of meta-analysis: Correcting error and bias in research findings. Sage. [Google Scholar]
  19. Hyland, K. (2007). Applying a gloss: Exemplifying and reformulating in academic discourse. Applied linguistics, 28(2), 266-285. [Google Scholar] [CrossRef]
  20. Jancickova, L., & Paksiova, R. (2021). Support of business innovation in the form of tax benefits for R&D of entrepreneurs in Slovakia. Balkans Journal of Emerging Trends in Social Sciences, 4, 1. [Google Scholar]
  21. Jindrichovska, I., & Uğurlu, E. (2021). EU and China trends in trade in challenging times. Journal of Risk and Financial Management, 14(2), 71. [Google Scholar] [CrossRef]
  22. Jindrichovska, I., Kubíckova, D., & Mocanu, M. (2020). Case Study analysis of sustainability reporting of an agri-food giant. Sustainability, 12(11), 4491. [Google Sholar] [CrossRef]
  23. Jones, P., & Comfort, D. (2020). The COVID-19 crisis, tourism and sustainable development. Athens Journal of Tourism, 7(2), 75-86. [Google Scholar] [CrossRef]
  24. Jones, P., & Comfort, D. (2020). The COVID-19 crisis, tourism and sustainable development. Athens Journal of Tourism, 7(2), 75-86. [Google Scholar] [CrossRef]]
  25. Kiseľakova, D., Sofrankova, B., Onuferova, E., & Cabinova, V. (2019). The evaluation of competitive position of EU-28 economies with using global multi-criteria indices. Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Policy, 14(3), 441-462. [Google Scholar]
  26. Kovoor-Misra, S. (2009). Understanding perceived organizational identity during crisis and change. Journal of Organizational Change Management, 22(5), 494. [Google Scholar] [CrossRef]
  27. Kuckartz, U. (2014). Qualitative text analysis: A guide to methods, practice and using software. Sage. [Google Scholar]
  28. Lim, J. R. (2020). How Organizations in Different Cultures Respond to Crises: Content Analysis of Crisis Responses between the United States and South Korea. International Journal of Strategic Communication, 14(4), 294-316. [Google Scholar] [CrossRef]
  29. MacGregor Pelikanova, R. (2019a). Corporate Social Responsibility information in annual reports in the EU—A Czech case study. Sustainability, 11(1), 237. [Google Scholar] [CrossRef]
  30. MacGregor Pelikanova, R. (2021). Covid-19 as an Impulse for a Sustainable, Socially Responsible and Ethical Czech Luxury Fashion Industry? In Duhacek Sebestova, J., Sperka, R., Suchanek, P. et al (eds.), 2021. 3rd International conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises (DEMSME). Conference Proceedings. Karvina: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina, pp. 362-370.
  31. MacGregor, R. K., Sroka, W., & MacGregor Pelikanova, R. (2020). A comparative study of low-level management’s attitude to marketing and innovations in the luxury fashion industry: pro-or anti-CSR?. Polish Journal of Management Studies, 21. [Google Scholar] [CrossRef]
  32. Manojkrishnan, C. G., & Aravind, M. (2020). Covid-19 pandemic and its impact on labor force: A new model based on social stress theory and prospect theory. Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D: Faculty of Economics and Administration. [Google Scholar]
  33. McMaster, M., Nettleton, C., Tom, C., Xu, B., Cao, C., & Qiao, P. (2020). Risk management: Rethinking fashion supply chain management for multinational corporations in light of the COVID-19 outbreak. Journal of Risk and Financial Management, 13(8), 173. [Google Scholar] [CrossRef]
  34. Meadows, D. H. (1972). The limits to growth. Universe Books: New York, USA.
  35. Mele, C., Russo-Spena, T., Tregua, M., & Amitrano, C. C. (2021). The millennial customer journey: a Phygital mapping of emotional, behavioural, and social experiences. Journal of Consumer Marketing. [Google Scholar] [CrossRef]
  36. Moon, H. C., Hur, Y. K., Yin, W., & Helm, C. (2014). Extending Porter’s generic strategies: from three to eight. European Journal of International Management, 8(2), 205-225. [Google Scholar][CrossRef]
  37. Niinimäki, K., Peters, G., Dahlbo, H., Perry, P., Rissanen, T., & Gwilt, A. (2020). The environmental price of fast fashion. Nature Reviews Earth & Environment, 1(4), 189-200. [Google Scholar][CrossRef]
  38. Olsanova, K., Gook, G., & Zlatic, M. (2018). Influence of luxury companies’ corporate social responsibility activities on consumer purchase intention: Development of a theoretical framework. Central European Business Review, 7(3), 1. [Google Scholar]
  39. Pelikanova, R. M. (2017). Constantine' s Christianity for the (Dis) integrated EU. Déjà vu of Constantine's Roman governance reflecting of the mistrial of Jesus for EU?. Dialogo, 4(1), 81-98. [Google Scholar]
  40. Pelikanova, R. M. (2019b). R&D expenditure and innovation in the EU and selected member states. Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation, 15(1), 13-34. [Google Scholar]
  41. Pelikanova, R. M., & MacGregor, R. K. (2020). The EU Puzzling CSR Regime and the Confused Perception by Ambassadors of Luxury Fashion Businesses: A Case Study from Parízska. Central European Business Review, 9(3), 74. [Google Scholar]
  42. Pelikanova, R. M., Německova, T., & MacGregor, R. K. (2021). CSR Statements in International and Czech Luxury Fashion Industry at the Onset and during the COVID-19 Pandemic—Slowing Down the Fast Fashion Business?. Sustainability, 13(7), 3715. [Google Scholar] [CrossRef]
  43. Pickard, M., Grecu, I., & Grecu, G. (2019). Sustainable smart manufacturing in Industry 4.0: Real-time resource planning, process monitoring, and production control. Economics, Management and Financial Markets, 14(3), 30-36. [Google Scholar]
  44. Polanski, P. P. (2015). Towards the single digital market for e-identification and trust services. Computer law & security review, 31(6), 773-781. [Google Scholar] [CrossRef]
  45. Abdul-Rasool, S., & Fielding, B. C. (2010). Understanding human coronavirus HCoV-NL63. The open virology journal, 4, 76. [Google Scholar] [CrossRef]
  46. Roszkowska-Menkes, M. (2017). User Innovation: State of the Art and Perspectives for Future Research. Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation, 13(2), 127-154. [Google Scholar]
  47. Schüz, M. (2012). Sustainable corporate responsibility-The foundation of successful business in the new millennium. Central European Business Review, 1(2), 7-15. [Google Scholar]
  48. Silverman, D. (2013). Doing Qualitative Research: A Practical Handbook, 4th ed. London: Sage. [Google Scholar]
  49. Sroka, W., & Szanto, R. (2018). Corporate social responsibility and business ethics in controversial sectors: Analysis of research results. Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation, 14(3), 111-126. [Google Scholar]
  50. Tasaryova, K., & Paksiova, R. (2021). The Impact of Equity Information as An Important Factor in Assessing Business Performance. Information, 12(2), 85. [Google Scholar] [CrossRef]
  51. Terzic, L. (2017). The role of innovation in fostering competitiveness and economic growth: Evidence from developing economies. Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe, 20(4), 65-81. [Google Scholar] [CrossRef]
  52. Tureckova, K., & Nevima, J. (2020). The cost benefit analysis for the concept of a smart city: How to measure the efficiency of smart solutions?. Sustainability, 12(7), 2663. [Google Scholar][CrossRef]
  53. Van Tulder, R., & Keen, N. (2018). Capturing collaborative challenges: Designing complexity-sensitive theories of change for cross-sector partnerships. Journal of Business Ethics, 150(2), 315-332. [Google Scholar] [CrossRef]
  54. Van Tulder, R., Seitanidi, M. M., Crane, A., & Brammer, S. (2016). Enhancing the impact of cross-sector partnerships. Journal of Business Ethics, 135(1), 1-17. [Google Scholar] [CrossRef]
  55. Yildirim, K., Saygili, M., & Yalcintekin, T. (2021). The Determinants of Purchase Intention and Willingness to Pay for Cosmetics and Personal Care Products. Marketing and Management of Innovations, 2, 11-24. [Google Scholar] [CrossRef]
  56. Zhang, B., Zhang, Y., & Zhou, P. (2021). Consumer attitude towards sustainability of fast fashion products in the UK. Sustainability, 13(4), 1646. [CrossRef]
  57. Zollo, L., Rialti, R., Ciappei, C., & Boccardi, A. (2018). Bricolage and Social Entrepreneurship to Address Emergent Social Needs: A «Deconstructionist» Perspective. Journal of Entreprenuership, Management and Innovation, 14(2), 19-47. [Google Scholar]