Аналіз попиту на агротуристичні послуги серед туристів: на прикладі Вірменії

Автори:
Гаяне Товмасян1,2, Самвел Аветісян2, Крістін Татосян2, Луся Міридзян2, Інга Галустян2, Аргіне Рушанян2
1. Академія державного управління Республіки Вірменія
2. Вірменський державний економічний університет (Вірменія)
Сторінки:
90 - 101
Мова оригіналу:
Англійська
Цитувати як:
Tovmasyan, G., Avetisyan, S., Tatosyan, K., Mirijanyan, L., Galustyan, I., & Rushanyan, A. (2020). Analysing the Demand of Agritourism for International Tourist in Armenia. Marketing and Management of Innovations, 4, 90-101. http://doi.org/10.21272/mmi.2020.4-07


Анотація

У рамках статті авторами систематизовано аргументи та контраргументи в рамках наукової дискусії щодо питань розвитку агротуризму у Вірменії. Головною метою дослідження є аналіз попиту на агротуристичні послуги та визначення потреб іноземних туристів. Авторами відмічено, що Вірменія має високий рівень туристичного потенціалу, який забезпечується низкою факторів, а саме: багатою історично-культурною спадщиною, красою природи, смачною кухнею, збереженою етнічною самобутністю в сільських місцевостях тощо. При цьому зазначені вище фактори сприяють стрімкому розвитку агротуризму в сільській місцевості. У статті наголошено, що агротуристичний пакет складається з наступних послуг: участь в сільськогосподарській діяльності, землеробство, догляд за тваринами, полювання, рибалка, верхова їзда, бджільництво, килимарство, ремесла, збір врожаю, виноробство, готування національних страв, випічка хліба, відвідування історичних і культурних місць, участь в різних фестивалях тощо. У рамках даного дослідження проаналізовано та систематизовано науковий доробок з метою узагальнення низки підходів до визначення сутності та значення агротуризму. Крім того, у ході дослідження авторами проведено опитування іноземних туристів для визначення їх потреб щодо агротуристичних послуг. Отримані результати емпіричного дослідження засвідчили, що іноземні туристи сприймають сільську місцевість Вірменія, як затишне та привабливе місце для відпочинку. За результатами тестування критерію Пірсона встановлено істотний зв’язок між факторами-впливу на рівень сприйняття агротуристичних послуг іноземними туристами. У статті авторами доведено, що, неодружені відпочивають в сільській місцевості поодинці або з друзями та готові платити більше, ніж одружені люди, у яких є діти. На основі отриманих даних було сформовано систему заходів щодо удосконалення агротуризму в Вірменія, а саме: удосконалити маркетингову діяльність щодо промоції агротуристичних послуг, організувати тренінги для місцевих жителів і фермерів тощо. Результати дослідження мають практичне значення і можуть бути прийняті до впровадження з метою розроблення ефективних стратегій та маркетингових планів щодо розвитку агротуризму в сільській місцевості.


Ключові слова
агротуризм, агротуристична діяльність, маркетинг, сільсіка місцевість, туризм.


Посилання
  1. Agritourism, Dictionary. [Link]
  2. Armenia in figures. (2019). [Link]
  3. Balance of payment of the RA. (2019). [Link]
  4. Barbieri, C., Xu, S., Gil-Arroyo, C., & Rich, S. R. (2016). Agritourism, farm visit, or...? A branding assessment for recreation on farms. Journal of Travel Research, 55(8), 1094-1108. [Google Scholar] [CrossRef]
  5. Brune, S., Knollenberg, W., Stevenson, K. T., Barbieri, C., & Schroeder-Moreno, M. (2020). The Influence of Agritourism Experiences on Consumer Behavior toward Local Food. Journal of Travel Research, 0047287520938869. [Google Scholar] [CrossRef]
  6. Ciolac, R., Adamov, T., Iancu, T., Popescu, G., Lile, R., Rujescu, C., & Marin, D. (2019). Agritourism-A Sustainable development factor for improving the ‘health’of rural settlements. Case study Apuseni mountains area. Sustainability, 11(5), 1467. [Google Scholar] [CrossRef]
  7. Gannon, A. (1994). Rural tourism as a factor in rural community economic development for economies in transition. Journal of sustainable tourism, 2(1-2), 51-60. [Google Scholar] [CrossRef]
  8. Gao, J., Barbieri, C., & Valdivia, C. (2014). Agricultural landscape preferences: Implications for agritourism development. Journal of Travel Research, 53(3), 366-379. [Google Scholar][CrossRef]
  9. Jeczmyk, A., Uglis, J., Graja-Zwolińska, S., Maćkowiak, M., Spychała, A., & Sikora, J. (2015). Research note: Economic benefits of agritourism development in Poland—An empirical study. Tourism Economics, 21(5), 1120-1126. [Google Scholar] [CrossRef]
  10. Lagravinese, R. (2013). Rural tourism and ancient traditions: Evidence from Italian regions. Local Economy, 28(6), 614-626. [Google Scholar] [CrossRef]
  11. Loureiro, S. M. C., Breazeale, M., & Radic, A. (2019). Happiness with rural experience: Exploring the role of tourist mindfulness as a moderator. Journal of Vacation Marketing, 25(3), 279-300. [Google Scholar] [CrossRef]
  12. Melstrom, R. T., & Murphy, C. (2018). Do agritourism visitors care about landscapes? An examination with producer-level data. Journal of Travel Research, 57(3), 360-369. [Google Scholar][CrossRef]
  13. Phelan, C., & Sharpley, R. (2012). Exploring entrepreneurial skills and competencies in farm tourism. Local Economy, 27(2), 103-118. [Google Scholar] [CrossRef]
  14. Privitera, D. (2010). The İmportance of Organic Agriculture In Tourism Rural. In Applied Studies In Agribusıness and Commerce (Apstract), 4, (1-2), 59-64. [Link]
  15. RA marzes and Yerevan by figures. (2019). [Link]
  16. Sznajder, M., Przezbórska, L., & Scrimgeour, F. (2009). Agritourism. Cabi. [Google Scholar]
  17. The Demographic Handbook of Armenia (2019). [Link]
  18. The socio-economic situation in 2019 January-December. [Link]
  19. Tovmasyan, G. (2019). The opportunities of agritourism development in the Republic of Armenia. Annals of Agrarian Science, 17, 298–303. [Link]
  20. Wall, G. (2000). Agrotourism. In J. Jafari (Ed.), Encyclopaedia of tourism, pp. 14–15. London: Routledge. [Link]
  21. Wicks, B. E., & Merrett, C. D. (2003). Agritourism: An economic opportunity for Illinois. Rural Research Report, 14(9), 1-8. [Google Scholar]
  22. WTTC, Armenia. (2019). Annual research: Key highlights. [Link]