Сучасне розуміння посередницької послуги

Автори:
Дима Олександр Олексійович
Сторінки:
98 - 109
Мова оригіналу:
Українська
Цитувати як:


Анотація

У статті виокремлений ряд спільних характеристик, властивих усім послугам, та сформульовані основні підходи до розуміння категорії «послуга». Проаналізовано сутність категорії «посередницька послуга». Запропоновано додаткові характеристики послуг, що відображають сучасні тенденції розвитку економіки та суспільства і повинні враховуватися під час планування діяльності підприємства і маркетингу зокрема.


Ключові слова
послуга, посередницька послуга, маркетинг послуг, характеристики послуг, посередник


Посилання
  1. Адам С. Дослідження про природу та причини багатства народів / С. Адам. – М. : Ексмо, 2007. – 960 с.
  2. Бастиа Ф. Экономические гармонии / Ф. Бастиа. – М. : Эксмо, 2007. – 420 с.
  3. Бастиа Ф. Экономические софизмы / Ф. Бастиа; пер. с франц. под редакцией А.В. Куряева. – Челябинск : Социум, 2010. – 409 с.
  4. Войчак A.B. Маркетинговий менеджмент / A.B. Войчак. – К. : КНЕУ, 2008. – 268 с.
  5. Данніков О.В. Розвиток маркетингу страхових послуг: автореф. дис… канд. екон. наук : 08.06.01 / О.В. Данніков. – К. : Київ. нац. екон. ун-т, 2004. – 19 с. 
  6. Дима О.О. Аналіз визначень категорії «послуга» / О.О. Дима // Вісник Донецького національного університету. Секція «Економіка і право». – Спец. вип. – Т. 2. – Донецьк. : ДНУ, 2012. – С. 97-101.
  7. Дима О.О. Теоретичні основи маркетингу послуг з урахуванням їх характеристик / О.О. Дима // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Секція: Економічні науки. – Випуск 32. – Ч. 3. – Черкаси : ЧДТУ, 2012. – С. 38-44.
  8. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика / П. Дойль. – СПб. : Изд-во «Питер», 1999. – 832 с.
  9. Іщенко О.А. Маркетинговий механізм управління розвитком підприємств сфери послуг: автореф. дис… д-ра екон. наук: 08.06.01. – Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2006. – 33 с.
  10. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. – М. : Прогресс, 1990. – 736 с.
  11. Лавлок К. Маркетинг услуг: персонал, технологии, стратегии / К. Лавлок. – М. : Изд. дом «Вильямс», 2005. – 1008 с.
  12. Малькольм М. Сфера услуг. Полное пошаговое руководство по маркетинговому планированию / М. Малькольм, Э. Пэйн. – М. : Эксмо, 2009. – 448 с.
  13. Мальченко В.М. Маркетинг послуг: навч. посіб. / В.М. Мальченко. – К. : КНЕУ, 2006. – 360 с. 
  14. Матвіїв М.Я. Маркетинг на ринку знань: автореф. дис… д-ра. екон. наук : 08.00.04 / М.Я. Матвіїв. – Тернопіль : Терноп. нац. екон. ун-т, 2010. – 40 с.
  15. Мельникович О.М. Маркетинг підприємств рекламної галузі: автореф. дис. д-ра. екон. наук : 08.00.04  / О.М. Мельникович. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – 38 с.
  16. Миронова Н.В. Маркетинг различных типов услуг [Електронний ресурс] / Н.В. Миронова Маркетинг в России и за рубежом. – № 4. – 2003. – Режим доступу: http://www.dis. ru/library/523/21902.
  17. Нікітін А.В. Маркетинг у банку : навч. посіб. / А.В. Нікітін, Г.П. Бортніков, А.В. Федорченко. – К. : КНЕУ, 2006. – 432 с. 
  18. Новаторов Э.В. Становление маркетинга услуг как самостоятельной научной дисциплины за рубежом / Э.В. Новаторов. – Маркетинг в России и за рубежом. – № 4. – 2002. – С. 4-9.
  19. Оболенська Т.Є. Маркетинг у сфері освітніх послуг: автореф. дис… д-ра. екон. наук : 08.06.02 / Т.Є. Оболенська. – Х. : Харк. держ. екон. ун-т, 2002. – 33 с.
  20. Попов Е.А. Концептуальная сущность услуг в информационно-сервисной экономике : монография / Е.А. Попов. – Самара : Изд-во Самар. гос. экон. ун-та, 2007. – 128 с.
  21. Романенко Л.Ф. Банківський маркетинг: теорія, методологія, організація: автореф. дис… д-ра. екон. наук : 08.06.02 / Л.Ф. Романенко. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2002. – 33 с.
  22. Сидорова А.В. Методи аналізу і прогнозування розвитку підприємств сфери послуг: автореф. дис… д-ра. екон. наук : 08.06.01 / А.В. Сидорова. – Донецьк : Донец. нац. ун-т, 2003. – 30 с.
  23. Судас Л.Г. Маркетинговые исследования в социальной сфере / Л.Г. Судас, М.В. Юрасова. – М. : ИНФА-М, 2004. – 272 с.
  24. Сэй Ж.-Б. Трактат по политической экономии / Ж.-Б. Сэй. – М. : Дело, 2000. – 232 с. 
  25. Фадеева Н.В. Анализ основных дефиниций сферы услуг с позиций процессного подхода к менеджменту качества [Електронний ресурс] / Н.В. Фадеева. – Вестник ТГТУ. – Том 17. – № 4. – 2011. – Режим доступу: http://vestnik.tstu.ru/rus/t_17/pdf/17_4_030.pdf.
  26. Маркетинг підприємств туристичної галузі: автореф. дис… д-ра. екон. наук : 08.06.01 / Л.М. Шульгіна. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2006. – 36 с.
  27. Bateson J. Managing services marketing / J. Bateson. – USA, 1995. – P. 118.
  28. Christian G. Service Management and Marketing / G. Christian. – Lexington. – Mass : Lexington Books, 1990. – 277 p.
  29. Cowell D. The Marketing of Services / D. Cowell. – London : Heinemann, 1984.
  30. Eiglier P. Marketing Consumer Services: New Insights / P. Eiglier, E. Langeard, C. Lovelock, J. Bateson, R. Young. – Marketing Science Institute, Cambridge, 1977. – 128 р.
  31. George W. Marketing in the Service Industries / W. George. – Unpublished Ph.D. Dissertation. – Georgia University, 1972.
  32. Gronroos C. Service management and marketing / C. Gronroos – West Sussex, 2000. – 239 р.
  33. Gronroos C. Marketing of Services: A Study of Marketing Function of Service Firms / C. Gronroos. – Unpublished Econ. D. dissertation. – Swedish School of Economics. – 1979.
  34. Gummesson E. The Marketing and Purchasing of Professional Services / E. Gummesson. –  Stockholm. – Marketing Technology Center, 1977. – 327 р.
  35. Johnson. E. Are goods and Services Different? An Exercise in marketing Theory / E. Johnson. –Unpublished Ph.D. Dissertation. – Washington : Washington University. – 1969.
  36. Judd R. «The Case for Redefining Services» / R. Judd. –  Journal of Marketing, 1964. – Oct. – P. 58-59.
  37. Levitt T. The Marketing Mode; Pathways to Corporate Growth / T. Levitt. – McGraw-Hill: New York, 1969. – 352 р.
  38. Lovelock C. Consumer Oriented Approaches to Marketing Urban Transit / C. Lovelock. – Ph.D. dissertation. – Stanford University. – Graduate School of Business, 1973.
  39. Lovelock C.H. Whither Service Marketing? In Search of a New Paradigm and Fresh Perspectives / C.H. Lovelock, E. Gummesson // Journal of Service Research. – № 7(1). – 2004. – P. 20-41.
  40. Lusch R. Service Dominant Logic: Reactions, Reflections, and Refinements / R. Lusch, S. Vargo // Marketing Theory. – № 6 (3). – P. 281-288.
  41. Zeithaml V. Delivering Quality Service; Balancing Customer Perceptions and Expectations / V. Zeithaml, L. Berry, A. Parasuraman // Free Press. – 1990. – 368 р.
  42. Zeithaml V. Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm; Second Edition. – Irwin McGraw-Hill, 2000. – 427 р.