Фінансове планування як ключовий критерій ефективності процесу сегментації та позиціонування продуктів швидкого приготування

Автори:
Шубін Олександр Олександрович, Мітяєва Тетяна Леонідівна
Сторінки:
81 - 91
Мова оригіналу:
Російська
Цитувати як:


Анотація

У статті сформульована основна мета фінансового планування маркетингової діяльності підприємства, що полягає, у першу чергу, у зменшенні рівня невизначеності та ризику в діяльності підприємства, а також у концентрації ресурсів у вибраних стратегічних напрямах; визначені кількісні показники результативної сегментації; розроблений механізм оцінки ефективності процесу сегментації на ринку продуктів швидкого приготування, а також розроблений плановий бюджет для виведення компанією «Техноком» лінії нових товарів на ринку продуктів швидкого приготування.


Ключові слова
економічний механізм, ефективність, концепція, незадоволені потреби, сегментація, споживач, цільова аудиторія, позиціювання, маркетинг


Посилання
  1. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер. – СПб. : Питер Ком, 1999. – 896 с.
  2. Ланреви Ж. Меркатор. Теория и практика маркетинга / Ж. Ланреви, Ж. Леви, Д. Линдон ; пер. с франц. : в 2 т. – М. : МЦЭФР, 2006. – Т. 2. – 512 с.
  3. Акофф Р. Планирование будущего корпорации / Р. Акофф – М. : Прогресс, 1985. – 325 с.
  4. Айвазян С.А. Прикладная статистика и основы эконометрики / С.А. Айвазян, В.С. Мхитарян. – М. : ЮНИТИ, 1998.
  5. Круглов В.В. Интеллектуальные информационные системы: компьютерная поддержка систем нечеткой логики и нечеткого вывода / В.В. Круглов, М.И. Дли. – М. : Физматлит, 2002. 
  6. Гимаров В.А. Применение  адаптивных систем нечеткого логического вывода при решении экономических задач / В.А. Гимаров, М.И. Дли, В.В. Гимаров // Современные информационные технологии в медицине и экологии : сб. тр. междунар. конф., 2003. – М. : Физматлит, 2003. – С. 30-34.
  7. Браверман Э.М. Математические модели планирования и управления в экономических системах / Э.М. Браверманн ; под ред. С.В. Емельянова. – М. : Наука, 1996. – 366 с.
  8. Дибб С. Практическое руководство по сегментированию рынка / С. Дибб, Л. Симкин. – СПб. : Питер, 2001. – 240 с.
  9. Wendell S. Product Differentiation and Market Segmentation as Alternative Marketing / S. Wendell // Strategies, Marketing Management. – Winter, 1995. – P. 63-65.
  10. Hawkins D. Consumer Behaviour: Implications for Marketing Strategy / D. Hawkins, R. Best, K. Coney ; 6th ed. – New York : Irwin, 1995.
  11. Greenberg M. Successful Needs. Benefits Segmentation: A User's Guide / M. Greenberg, S. McDonald Schwartz // Journal of Consumer Marketing. – Summer, 1989. – P. 29-36.
  12. Кинг У. Стратегическое планирование и хозяйственная политика / У. Кинг, Д. Клиланд. – М. : Прогресс,1982. – 399 с.
  13. Томпсон А.А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии / А.А. Томпсон, А.Дж. Стрикленд ; пер. с англ. ; под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. – М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998.
  14. Клейнер Г. Механизмы принятия стратегических решений и стратегическое планирование на предприятиях / Г. Клейнер // Вопросы экономики. – № 9. – 1998.
  15. Виссема Х. Стратегический менеджмент и предпринимательство: возможности для будущего процветания / Х. Виссема ; пер. с англ. Н.А. Нуреева, ред. Ю. Джарова, Р.М. Нуреев. – М. : Финпресс, 2000. – 271 с.
  16. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф. – СПб. : Питер, 1999. – 239 с.
  17. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Ж.-Ж. Ламбен ; пер. с франц. – СПб. : Наука, 1996. – 589 с.
  18. Градов А.П. Экономическая стратегия фирмы / А.П. Градов. – СПб. : Изд-во «Специальная литература», 1995. – 410 с.