Краудфандинг як інноваційний інструмент фінансування проектів соціально-економічного розвитку

Автори:
Петрушенко Юрій Миколайович, Дудкін Олександр Валентинович
Сторінки:
172 - 182
Мова оригіналу:
Українська
Цитувати як:


Анотація

У дослідженні визначені інноваційні характеристики краудфандингу, що роблять його ефективним способом фінансування проектів соціально-економічного розвитку. Висунуто гіпотезу, що найбільш ефективні методи фінансування сучасних інновацій пов’язані із середовищем їх функціонування – сучасним інформаційно-комунікаційним простором, представленим Інтернетом та соціальними мережами.


Ключові слова
фінансування, краудфандинг, інновації, соціально-економічний розвиток, місцева спільнота


Посилання
  1. Артамонов В. Коли в Україні з’явиться краудфандинг? [Електронний ресурс] / В. Артамонов // Сайт журналу «Forbes Україна». – Режим доступу: http://forbes.ua/opinions/ 1334049-kogda-v-ukraine-poyavitsya-kraudfanding.
  2. Гейтс Б. Бизнес со скоростью мысли / Б. Гейтс. – 2-е изд., исправленное. – М. : Эксмо, 2007 – 480 с.
  3. Долгин А.Б. Как нам стать договоропригодными, или Практическое руководство по коллективным действиям / А.Б. Долгин. – М. : ОГИ, 2013. – 192 с.
  4. Длугопольський О.В. Реформування суспільного сектору економіки та нові підходи до управління публічними фінансами : монографія / О.В. Длугопольський. – К. : ДННУ «Акад. фін. Управління», 2012. – 278 с.
  5. Длугопольський О.В. Суспільний сектор економіки і публічні фінанси в епоху глобальних трансформацій : монографія / О.В. Длугопольський. – Т. : ТНЕУ, 2011. – 632 с. 
  6. Окли К. Главные принципы эффективного краудфандинга [Електронний ресурс] / К. Окли // Сайт журнала «Forbes Україна». – Режим доступу: http://forbes.ua/business/1358237-glavnye-principy-effektivnogo-kraudfandinga. 
  7. Рынок краудфандинга в 2012 году вырос на 81% [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://crowdsourcing.ru/article/crowdfunding-market-grew-81-in-2012-finds-massolution-industry.
  8. Створення Спільнокошту на Великій Ідеї [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://biggggidea.com/project/18.
  9. Что такое краудфандинг? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://crowdsourcing.ru/article/what_is_the_crowdfunding.
  10. Agrawal A. The geography of crowdfunding [Електронний ресурс] / A. Agrawal, C. Catalini, A. Goldfarb. – Режим доступу: http://www.nber.org/papers/w16820.pdf.
  11. Agrawal A. Some simple economics of crowdfunding [Електронний ресурс] / A. Agrawal, C. Catalini, A. Goldfarb. – Режим доступу: http://www.nber.org/papers/w19133.pdf.
  12. Ahlers G. Signaling in equity crowdfunding [Електронний ресурс] / G. Ahlers, D. Cumming, C. Gunther, D. Schweizer. – Режим доступу: http://papers.ssrn.com/sol3/Delivery.cfm/SSRN_ ID2245529_code744422.pdf.
  13. Belleflamme P. Crowdfunding: Tapping the right crowd [Електронний ресурс] / P. Belleflamme, T. Lambert, A. Schwienbacher // Journal of Business Venturing. – 2014. – Режим доступу: http://papers.ssrn.com/sol3/Delivery.cfm/SSRN_ID2292363_code301672.pdf.
  14. Berger A. Relationship lending and lines of credit in small firm finance / A. Berger, G. Udell // Journal of Business. – 1995. – № 68. – P. 351-381.
  15. Burkett E. Crowdfunding exemption? Оnline investment crowdfunding and US securities regulation / E. Burkett // Transactions: Tennessee Journal of Business Law. – 2011. – № 13. – P. 63-106.
  16. Cassar G. The financing of business start-ups / G. Cassar // Journal of Business Venturing. – 2004. – № 19. – P. 261-283.
  17. Chen X.-P. Entrepreneur passion and preparedness in business plan presentations: a persuasion analysis of venture capitalists' funding decisions / X.-P. Chen, X. Yao, S. Kotha // The Academy of Management Journal. – 2009. – № 52. – P. 199-214.
  18. Clarc G. Betting on Lives: The Culture of Life Insurance in England / G. Clarc // Manchester, UK : Manchester University Press. – 1999. – P. 1695-1775.
  19. Cosh A. Outside entrepreneurial capital / A. Cosh, D. Cumming, A. Hughes // The Economic Journal. – 2009. – № 119. – P. 1494-1533.
  20. Crowdfunding Industry Report: Market Trends, Composition And Crowdfunding Platforms. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.crowdsourcing.org/document/crowdfunding-industry-report-abridged-version-market-trends-composition-and-crowdfunding-platforms/14277.
  21. Google выходит на рынок краудфандинга [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://crowdsourcing.ru/article/lending-club-shuffles-around-shareholders-to-make-room-for-google.
  22. Hallen B.L. Catalyzing strategies and efficient tie formation: how entrepreneurial firms obtain investment ties / B.L. Hallen, K.M. Eisenhardt // The Academy of Management Journal. – 2012. – № 55. – P. 35-70.
  23. Harris J. Blond man who wrote Сameron's mood music [Електронний ресурс] / J. Harris. – Режим доступу: http://www.guardian.co.uk/theguardian/2009/aug/08/phillip-blond-conservatives-david-cameron.
  24. Hellmann T. Entrepreneurs and the process of obtaining resources / T. Hellmann // Journal of Economics and Management Strategy. – 2007. – № 16. – P. 81-109.
  25. Jumpstart Our Business Startups Act: An act to increase American job creation and economic growth by improving access to the public capital markets for emerging growth companies. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.gpo.gov/fdsys/pkg/BILLS-112hr3606enr/pdf/BILLS-112hr3606enr.pdf. 
  26. Kirsch D. Form or substance: the role of business plans in venture capital decisions making / D. Kirsch, B. Goldfarb, A. Gera // Strategic Management Journal. – 2009. – № 30. – P. 487-515.
  27. Kuppuswamy V. Crowdfunding creative ideas: the dynamics of project backers in Kickstarter [Електронний ресурс] / V. Kuppuswamy, B. Bayus. – 2013. – Режим доступу: http://papers.ssrn.com/sol3/Delivery.cfm/SSRN_ID2391270_code1731389.pdf.
  28. Lerner J. Venture Capitalists and the Oversight of Private Firms / J. Lerner // Journal of Finance. – 1995. – № 50. – P. 310-318.
  29. Lin M. Home Bias in Online Investments: An Empirical Study of an Online Crowd Funding Market [Електронний ресурс] / M. Lin, S. Viswanathan. – 2013. – Режим доступу: Retrieved from http://papers.ssrn.com/sol3/Delivery.cfm/SSRN_ID2386455_code703780.pdf.
  30. Miller K.D. Strategies for online communities / K.D. Miller, F. Fabian, S.-J. Lin // Strategic Management Journal. – 2009. – № 30. – P. 305-322.
  31. Mollick E. The Dynamics of Crowdfunding: An Exploratory Study / E. Mollick // Journal of Business Venturing. – 2014. – Vol. 1. – № 29. – Р. 1-16.
  32. Morduch J. The microfinance promise / J. Morduch // Journal of Economic Literature. – 1999. – № 37. – P. 1569-1614.
  33. Poetz M. The value of crowdsourcing: can users really compete with professionals in generating new product ideas? / M. Poetz, M. Schreier // Journal of Product Innovation Management. – 2012. – № 29. – P. 245-256.
  34. Schwienbacher A. Crowdfunding of small entrepreneurial ventures / A. Schwienbacher, B. Larralde // SSRN Electronic Journal. – 2010. – Режим доступу: http://papers.ssrn.com/sol3/ Delivery.cfm/SSRN_ID1699183_code301672.pdf.
  35. Shane S. Network ties, reputation, and the financing of new ventures / S. Shane, D. Cable // Management Science. – 2002. – № 48. – P. 364-381.