Формування цінності взаємовідносин енергопостачальних підприємств зі споживачами електроенергії

Автори:
Перерва Петро Григорович, Омеляненко Тетяна Володимирівна
Сторінки:
152 - 160
Мова оригіналу:
Українська
Цитувати як:


Анотація

У статті визначено та науково обґрунтовано поняття цінності взаємовідносин між учасниками роздрібного ринку електроенергії в процесі переходу до моделі ринку двосторонніх договорів з балансуючим ринком. Проаналізовано особливості споживання електроенергії на роздрібному ринку промисловими та непромисловими споживачами. Сформовано та обґрунтовано монетарні та немонетарні показники цінності взаємовідносин для енергопостачальних підприємств та споживачів електроенергії. 


Ключові слова
цінність взаємовідносин, роздрібний ринок, енергопостачальне підприємство, споживач, електроенергія


Посилання
  1. Закон України «Про засади функціонування ринку електричної енергії України» : прийнятий 24 жов. 2013 року № 663-VII [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/663-18.
  2. Ravald A. The value concept and relationship marketing / A. Ravald, C. Grönroos // European Journal of Marketing. –  1996. –  № 30 (2). – P. 19-30.
  3. Wilson D.T. Understanding the value of a relationship / D.T. Wilson, S. Jantrania // 
  4. Asia-Australia Marketing Journal. – 1996. – № 2 (1). – P. 55-66.
  5. Ulaga W. Customer perceived value: A substitute for satisfaction in business markets? / W. Ulaga, A. Eggert // Journal of Business and Industrial Marketing. – 2002. – № 17. – Р. 107-118.
  6. Day G.S. Superiority in Customer Relationship Management: Consequences for Competitive Advantge and Performance / G.S. Day, Ch. Van den Bulte // Marketing Science Institute Report. – 2002. 
  7. Закон України «Про ратифікацію Протоколу про приєднання України до Договору про Енергетичне Співтовариство» : прийнятий 15 грудня 2010 року № 2787-17. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2787-17.
  8. Directive 2003/54/EC of the European Parliament and of the Council of 26 June 2003 concerning common rules for the internal market in electricity and repealing Directive 96/92/EC / Official Journal of the European Union. – 2003. – 15.07.2003. – P. 37-55.
  9. Anderson J.C. Business marketing: Understand what customers value / J.C. Anderson, J.A. Narus // Harvard Business Review. – 1998. – № 76 (6). – P. 53-65.
  10. Werani T. On the Value of Cooperative Buyer-Seller Relationships in Industrial Markets. ISBM Report 2-2001. Institute for the Study of Business Marktes, Pennsylvania State University [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download.
  11. Walter A. Value creation in buyer-seller relations / A. Walter, T. Ritter, H. Gemünden // Industrial Marketing Management. – 2001. – № 30 (4). – Р. 365-377.
  12. Постанова Національної комісії регулювання електроенергетики України Про затвердження Звіту про результати діяльності Національної комісії, що здійснює регулювання у сфері енергетики у 2012 році : прийнята 22 бер. 2013 року № 282 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nerc.gov.ua/?id=6326.