Очікування зацікавлених сторін та цілі спортивного клубу в контексті маркетингової діяльності

Автори:
Ковальскі Славомир
Сторінки:
110 - 115
Мова оригіналу:
Англійська
Цитувати як:


Анотація

Мета статті полягає у визначенні шляхів досягнення цілей спортивної організації через маркетингову діяльність. У ході дослідження передбачається, що спортивна організація для задоволення потреб зацікавлених сторін має бути неординарною при реалізації маркетингової діяльності. Через неоднорідність цільової аудиторії стандартні рекламні заходи не матимуть позитивного ефекта. Тому у статті звертається увага на можливу різноманітність у здійсненні маркетингової політики спортивних організацій на прикладі спортивних організацій Польщі.


Ключові слова
маркетингові комунікації, маркетинг спорту, спортивні організації, очікування зацікавлених сторін, маркетингова діяльність


Посилання
  1. Grzeszak, A. (2006). W świetle gwiazd. Polityka, 17/18, 45 [in Polish].
  2. Kaczmarek, M., Kropielnicki, K., & Matecki, P. (2006). Rozpoznanie preferencji kibiców sportowych na przykładzie badania “Kibice o Lechu Poznań”. Marketing dla sportu. Materiały Konferencji “IV Dni Marketingu Sportowego”. Poznań: Sport & Business Foundation [in Polish].
  3. Klisiński, J. (2011). Rynek dóbr i usług sportowych. Bielsko-Biała: Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej [in Polish].
  4. Kowalski, S. (2011). Marketingowe aspekty organizacji imprez sportowo-rekreacyjnyc. Częstochowa: Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej [in Polish].
  5. Kowalski, S., & Sowier-Kasprzyk, I. (2008). Zarządzanie produktem sportowo-rekreacyjnym w warunkach społeczeństwa konsumpcyjnego. Zarządzanie produktem – teoria, praktyka, perspektywy. J. Kall, B. Sojkin (Eds.). Poznań: Wydawnictwo AE [in Polish].
  6. Mruk, H. (2004). Komunikowanie się w marketingu. Warszawa: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne [in Polish].
  7. Radke, H. (2007). Sport i prawo – jakie regulacje. Jaki zakres? Sport wyczynowy, 7-9, 144 [in Polish].
  8. Sznajder, A. (2008). Marketing sportu. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [in Polish]. 
  9. Trębecki, J. (2004). Media i sport. Marketing sportowy – teoria i praktyka. Materiały II Ogólnopolskiej Konferencji “Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu”. Poznań: Impact Consulting [in Polish]. 
  10. Wszystko jest na sprzedaż, czyli chwilę o komercjalizacji sportu. (12 września 2011). Retrieved from www.sportmarketing.pl/publicystyka/26,wszystko-jest-na-sprzedaz-czyli-chwile-o-komercjalizacji-sportu [in Polish].