Управління маркетинговою діяльністю дослідницьких компаній на основі рейтингового оцінювання нематеріальних активів

Автори:
Кудирко Ольга Василівна
Сторінки:
95 - 105
Мова оригіналу:
Українська
Цитувати як:


Анотація

У статті розглянуто роль нематеріальних активів в управлінні маркетинговою діяльністю дослідницьких компаній на основі їх рейтингової оцінки. Визначено, що управління засноване лише на фінансових інвестиціях, не сприятиме ефективному функціонуванню компанії на ринку. Натомість розвиток та нарощення нематеріальних активів дослідницьких компаній сприятимуть підвищенню їх конкурентоспроможності на ринку. Відповідно до цього пропонується схема визначення рейтингу дослідницьких компаній за рівнем розвитку нематеріальних активів. Показано взаємозв’язок стратегії розвитку таких компаній зі станом їх нематеріальних активів.


Ключові слова
рейтингове управління, дослідницькі компанії, нематеріальні активи, інтелектуальний капітал, конкурентоспроможність


Посилання
  1. Бешуля И.В. Феномен нематериальных активов на этапе их первичного учетного признания / И.В. Бешуля // Економіка і організація управління. – 2009. – № 2 (6). – С. 70-78.
  2. Блюмин С.Л. Модели и методы принятия решений в условиях неопределенности. – Липецк : ЛЭГИ, 2001. – 138 с.
  3. Дамодаран А. Инвестиционная оценка. Инструменты и техника оценки любых активов / пер с англ. – М. : Альпина Букс, 2004. – 1342 с.
  4. Джеймс Р. Хитчнер. Оценка стоимости нематериальных активов / Джеймс Р. Хитчнер; под науч. ред. В.М. Рутгайзера. – М. : Маросейка, 2008. – 144 с.
  5. Диба В. Облікова модель нематеріальних активів / В. Диба // Бухгалтерський облік і аудит. – 2010. – № 4. – С. 24-26.
  6. Ивлиева Н.Н. Оценка стоимости нематериальных активов и интеллектуальной собственности / Н.Н. Ивлиева, Д.В. Шишляев. – М., Московская финансово-промышленная академия. – 2006. – 207 с.
  7. Каплан Р., Нортон Д. Стратегические карты. Трансформация нематериальных активов в материальных результаты / Р. Каплан, Д. Нортон; пер с англ. – М. : ЗАО «Олимп-Бизнес», 2005. – 512 с.
  8. Козырев А.Н. Оценка стоимости нематериальных активов и интеллектуальной собственности / А.Н. Козырев, В.Л. Макаров. – М. : Интерреклама, 2003. – 352 с.
  9. Лилик І.В. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ / І.В. Лилик // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 2. – С. 14
  10. Никитина М.А. Разработка стратегии компании на основе оценки нематериальных активов [Електронний ресурс] / М.А. Никитина // Молодёжь и наука: сборник материалов VII Всероссийской научно-технической конференции студентов, аспирантов и молодых учёных, посвященной 50-летию первого полета человека в космос. – Красноярск : Сибирский федеральный ун-т, 2011.– Режим доступу: http://conf.sfu-kras.ru/sites/mn2011/section04.html.
  11. Рейли Р. Оценка нематериальных активов / Р. Рейли, Р. Швайц. – М. : Изд-во «КВИНТО – Консалтинг», 2005. – 792 с.
  12. Marketing metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance. – Pearson Education, 2010. – 414 p.