Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій

Автори:
Біловодська Олена Анатоліївна, Карпіщенко Марина Юріївна
Сторінки:
230 - 241
Мова оригіналу:
Українська
Цитувати як:


Анотація

У статті запропоновано науково-методичний підхід до поетапного ітераційного вибору маркетингової стратегії просування товарних екологічних інновацій за результатами характеристик екологічного інноваційного продукту, аналізу роботи підприємства та кон’юнктури ринку.


Ключові слова
маркетингова стратегія, вибір стратегії, просування, екологічна інновація


Посилання
  1. Ансофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф; под ред. Л.И. Евенко ; пер. с англ. – М. : Экономика, 1989. – 563 с.
  2. Бондарь М. Стимулирование сбыта при помощи личных рекомендаций / М. Бондарь // Новый маркетинг. – 2004. – № 8. – С. 30-34.
  3. Булав А. Маркетинг інновацій / А. Булав // Маркетолог. – 2003. – № 1. – С. 23-28.
  4. Василенко В.О. Стратегічне управління підприємством : навчальний посібник / В.О. Василенко, Т.І. Ткаченко / за ред. В.О. Василенка, вид. 2-ге вид., випр. і доп. – К. : ЦНЛ, 2004. – 400 с.
  5. Гольдштейн Г.Я. Стратегические аспекты управления НИОКР : монография / Г.Я. Гольдштейн. – Таганрог : Изд-во ТРТУ, 2000. – 420 с.
  6. Гут І.О. Орієнтація сучасних стратегій збуту / І.О. Гут // Маркетинг в Україні. – 2002. – № 6. – С. 37-39.
  7. Дорогунцов С.И. Управление техногенно-экологической безопасностью в контексте парадигмы устойчивого развития: концепция системно-динамического решения / С.И. Дорогунцов, А.Н. Ральчук. – К. : Наукова думка, 2002. – 200 с.
  8. Завьялов П.С. Конкурентоспособность и маркетинг / П.С. Завьялов // Российский экономический журнал. – 1995. – № 12.
  9. Зозульов О. Стратегії ринкового позиціонування товару на споживчому ринку / О. Зозульов // Економіка України. – 2006. – № 10. – С. 43-48.
  10. Каракай Ю.В. Маркетингові стратегії інноваційних товарів / Ю.В. Каракай // Формування ринкових відносин. – 2007. – № 1. – С. 60-63.
  11. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент : навчальний посібник / Г.І. Кіндрацька. – К. : Знання, 2006. – 366 с.
  12. Клайв Р. Стратегическое бизнес-планирование: динамическая система повышения эффективности и обеспечения конкурентного преимущества / Р. Клайв / под ред. И.А. Войтюк. – Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2005. – 384 с.
  13. Клівець П.Г. Стратегія підприємства : навчальний посібник / П.Г. Клівець. – К. : Академвидав, 2007. – 320 с.
  14. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер ; пер. с англ. – М. : «Бизнес-книга», «ИМА-Кросс. Плюс», 1995. – 702 с.
  15. Котляревская И.В. Маркетинговая парадигма в менеджменте продуктовых инноваций / И.В. Котляревская, И.А.Баженов, М.И. Осипов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. – № 2. – С. 12-21.
  16. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг / Н.В. Куденко – К. : КНЕУ, 2005. – 152 с.
  17. Майкл Л. Стремительные инновации / Л. Майкл, Д. Ворс, В. Вотсон-Хемфилл ; пер. с англ. – К. : Companion Group, 2006. – 350 с.
  18. Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга / М. Мак-Дональд. – СПб. : Питер, 2000. – 320 с.
  19. Маркетинг: бакалаврський курс : навч. посібник / за ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2004. – 976 с.
  20. Маркетинг: стратегии, с которыми побеждают / под ред. А. Мальцевой. – К. : ИД «Максимум», 2006. – 314 с.
  21. Маслов Н.В. Принципы выведения новых товаров на рынок [Електронний ресурс] / Н.В. Маслов. – Режим доступу: http://www.marketing.spb.ru/read/article/a43.htm.
  22. Методические подходы к выбору стратегии устойчивого развития территорий : в 2 т. / под общ. ред. А.Г. Шапаря – Днепропетровск : ИППЭ НАН Украины, 1996. – 334 с.
  23. Мізюк Б.М. Стратегічне управління : підручник / Б.М. Мізюк. – 2-ге вид., переробл. і доп. – Львів : Магнолія плюс, 2006. – 392 с.
  24. Міщенко А.П. Стратегічне управління : навчальний посібник / А.П. Міщенко. – К. : Центр навчальної літератури, 2004. – 336 с.
  25. Морозова М. Стратегии новой жизни / М. Морозова // Стратегии. – 2005. – № 4. – С. 15-19.
  26. Нємцов В.Д. Стратегічний маркетинг : навч. посібник / В.Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. – К. : ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2002. – 560 с.
  27. Павленко А.Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія та практика : монографія / А.Ф. Павленко, А.В. Войчак, Т.О. Примак. – К : КНЕУ, 2005. – 408 с.
  28. Попов Е.В. Разработка нового товара / Е.В. Попов // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. – № 3. – С. 58-69.
  29. Прокопенко О.В. Методичні вказівки для виконання курсової роботи з курсу «Управління потенціалом підприємства» для студентів економічних спеціальностей заочної форми навчання / О.В.Прокопенко, Ю.С. Шипуліна. – Суми : СумДУ, 2004. – 46 с.
  30. Простова Н. Вывод нового продукта на рынок / Н. Простова, А. Ренард // Управление компанией. – 2005. – № 10. – С. 26-28.
  31. Смит П. Коммуникации стратегического маркетинга / П. Смит, К. Бэрри, А. Пулфорд ; под ред. Л.Ф. Никулина ; пер. с англ. – М. : Юнити-Дана, 2001. – 415 с.
  32. Соловйов І.О. Ринок продовольчих товарів: глибока сегментація споживачів / І.О. Соловйов, Т.І. Туркот // Маркетинг в Україні. – 2004. – № 1. – С. 4-8.
  33. Фатхутдинов Р.А. Инновационный менеджмент : учебник / Р.А. Фатхутдинов. – 2-е изд. – М. : ЗАО «Бизнес-школа «Интел-Синтез», 2000. – 624 с.
  34. Юрашев В. Будет ли продаваться товар? / В. Юрашев, И. Шелест // Маркетолог. – 2003. – № 2. – С. 38-40.
  35. Allen R. Human Ecology Economics: A New Framework for Global Sustainability / Roy E. Allen. – Routledge, 2007. – 320 p.
  36. Winston W. Environmental Marketing: Strategies, Practice, Theory, and Research / William Winston, Alma T Mintu-Wimsatt, Michael J. Polonsky. – Haworth Press, 1995. – 415 p.