№4, 2011 (1)
Тєлєтов Олександр Сергійович
Інноватика та розвиток людства: історія та сучасність (мова оригіналу - українська)
Інноватика та розвиток людства: історія та сучасність (мова оригіналу - українська)
13 - 24
Махнуша Світлана Михайлівна
Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки (мова оригіналу - українська)
Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки (мова оригіналу - українська)
25 - 32
33 - 37
Шевлюга Олена Геннадіївна, Олефіренко Олег Михайлович
Дослідження впливу технологічних інновацій на ринок технологій і розвиток підприємства (мова оригіналу - українська)
Дослідження впливу технологічних інновацій на ринок технологій і розвиток підприємства (мова оригіналу - українська)
38 - 44
Крикуненко Дмитро Олександрович
Проблеми впровадження інновацій на підприємствах (мова оригіналу - українська)
Проблеми впровадження інновацій на підприємствах (мова оригіналу - українська)
45 - 49
Мірчев Ангєл, Дік Філіпп
Мобільний маркетинг і використання смартфонів (мова оригіналу - англійська)
Мобільний маркетинг і використання смартфонів (мова оригіналу - англійська)
50 - 59
Перерва Петро Григорович, Ткачова Надія Петрівна
Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг (мова оригіналу - українська)
Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг (мова оригіналу - українська)
55 - 66
Біловодська Олена Анатоліївна, Пузікова Марина Вікторівна
Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості (мова оригіналу - українська)
Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості (мова оригіналу - українська)
67 - 74
Божкова Вікторія Вікторівна, Тимохіна Яна Олександрівна
Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» (мова оригіналу - українська)
Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» (мова оригіналу - українська)
75 - 79
Голубовська Оксана Анатоліївна
Проблемні питання забезпечення маркетингової та інноваційної діяльності на підприємстві (мова оригіналу - українська)
Проблемні питання забезпечення маркетингової та інноваційної діяльності на підприємстві (мова оригіналу - українська)
80 - 84
Криковцев Олександр Олексійович
Холістичний маркетинг у системі бізнес-взаємодій підприємства (мова оригіналу - російська)
Холістичний маркетинг у системі бізнес-взаємодій підприємства (мова оригіналу - російська)
85 - 89
Лозюк Віолета Миколаївна
Методика аналізу асортименту на основі застосування моделей оптимізації (мова оригіналу - російська)
Методика аналізу асортименту на основі застосування моделей оптимізації (мова оригіналу - російська)
90 - 95
Попова Інна Володимирівна
Інноваційні підходи до визначення стійкості підприємства як логістичної системи (мова оригіналу - українська)
Інноваційні підходи до визначення стійкості підприємства як логістичної системи (мова оригіналу - українська)
96 - 102
Шипуліна Юлія Сергіївна, Ілляшенко Сергій Миколайович
Розвиток теоретико-методолігічних засад переходу підприємств на інноваційний шлях розвитку (мова оригіналу - українська)
Розвиток теоретико-методолігічних засад переходу підприємств на інноваційний шлях розвитку (мова оригіналу - українська)
103 - 112
Башук Тетяна Олександрівна, Косолап Наталія Євгенівна
Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії (мова оригіналу - українська)
Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії (мова оригіналу - українська)
113 - 119
Розумна Наталя В’ячеславівна
Система управління витратами в процесі об’єднання промислових підприємств як пошук можливостей їх інноваційного розвитку (мова оригіналу - українська)
Система управління витратами в процесі об’єднання промислових підприємств як пошук можливостей їх інноваційного розвитку (мова оригіналу - українська)
120 - 125
Шилова Ольга Юріївна
Оцінка економічних наслідків прийняття інвестиційних рішень підприємства (мова оригіналу - українська)
Оцінка економічних наслідків прийняття інвестиційних рішень підприємства (мова оригіналу - українська)
126 - 131
Бортніков Павло Геннадійович
Можливості антикризових комунікацій банку на рівні взаємовідносин із зовнішніми сторонами (мова оригіналу - українська)
Можливості антикризових комунікацій банку на рівні взаємовідносин із зовнішніми сторонами (мова оригіналу - українська)
132 - 137
Васильченко Анастасія Олегівна
Маркетингова стратегія управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств (мова оригіналу - російська)
Маркетингова стратегія управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств (мова оригіналу - російська)
138 - 147
Скурська Валентина Анатоліївна
Формування мотиваційного механізму активізації інноваційної діяльності персоналу (мова оригіналу - українська)
Формування мотиваційного механізму активізації інноваційної діяльності персоналу (мова оригіналу - українська)
148 - 153
Степаненко Олена Володимирівна
Управління розподільчими потоковими процесами на підставі інноваційних заходів (мова оригіналу - українська)
Управління розподільчими потоковими процесами на підставі інноваційних заходів (мова оригіналу - українська)
154 - 159
Васильєва Тетяна Анатоліївна, Лєонов Сергій Вячеславович, Кривич Яна Миколаївна
Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу (мова оригіналу - українська)
Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу (мова оригіналу - українська)
160 - 171
Гліненко Лариса Костянтинівна
Вплив способу інтегрування бізнес-системи у бізнес-простір на вибір інноваційної стратегії (мова оригіналу - українська)
Вплив способу інтегрування бізнес-системи у бізнес-простір на вибір інноваційної стратегії (мова оригіналу - українська)
172 - 178
Кірдіна Олена Григорівна
Обмеження та орієнтири техніко-технологічного розвитку України в умовах глобалізації (мова оригіналу - українська)
Обмеження та орієнтири техніко-технологічного розвитку України в умовах глобалізації (мова оригіналу - українська)
179 - 184
Криковцева Ніна Олександрівна
Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства (мова оригіналу - українська)
Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства (мова оригіналу - українська)
185 - 189
Овєчкіна Олена Андріївна, Іванова Катерина Вікторівна
Сучасні проблеми управління трансформацією інноваційного потенціалу вітчизняних підприємств: культурологічний аспект (мова оригіналу - українська)
Сучасні проблеми управління трансформацією інноваційного потенціалу вітчизняних підприємств: культурологічний аспект (мова оригіналу - українська)
190 - 195
Пономарьова Наталія Миколаївна, Пономарьов Андрій Миколайович
Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень (мова оригіналу - українська)
Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень (мова оригіналу - українська)
196 - 201
Ваганова Людмила Василівна
Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової (мова оригіналу - українська)
Створення механізму інноваційної безпеки підприємства на основі маркетингової складової (мова оригіналу - українська)
202 - 208
Зикіна Вікторія Олександрівна
Аналіз та аудит інноваційної діяльності машинобудівних підприємств запорізької області (мова оригіналу - українська)
Аналіз та аудит інноваційної діяльності машинобудівних підприємств запорізької області (мова оригіналу - українська)
207 - 214
Смолінська Наталія Володимирівна
Методичні підходи до оцінювання рівня інноваційної спроможності підприємства (мова оригіналу - українська)
Методичні підходи до оцінювання рівня інноваційної спроможності підприємства (мова оригіналу - українська)
215 - 221
Ярема Василь Іванович, Лендєл Олег Дмитрович, Мишко Катерина Ігорівна
Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону (мова оригіналу - українська)
Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону (мова оригіналу - українська)
222 - 232
Чайка Тетяна Олександрівна
Передумови розвитку ринку органічної продукції в Україні (мова оригіналу - українська)
Передумови розвитку ринку органічної продукції в Україні (мова оригіналу - українська)
233 - 240
Шевчук Галина Миколаївна
Еколого-економічне обгрунтування органічного сільськогосподарського виробництва (на прикладі Рівненської області) (мова оригіналу - українська)
Еколого-економічне обгрунтування органічного сільськогосподарського виробництва (на прикладі Рівненської області) (мова оригіналу - українська)
241 - 251