Особенности и перспективы маркетинга туристических услуг в Украине

Авторы:
А.С. Телетов, Н.Е. Косолап
Раздел:
Маркетинг инноваций
Страницы:
21 - 34
Язык оригинала:
Украинский


Аннотация

Статья посвящена решению проблемы использования маркетинговых технологий в разработке туристических маршрутов. Углублено понимание предназначения маркетинга туристической деятельности. Разработана модель качества туристических услуг и модель принятия решений в процессе разработки туристического продукта. Приведён пример разработки исторического туристического маршрута в условиях проведения Евро-2012.


Ключевые слова
маркетинг услуг, маркетинг туристической деятельности, туристический продукт, туристический маршрут, Евро-2012


Ссылки
  1. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент / Ф. Котлер, К.Л. Келлер. – 12-е изд. – СПб. : Питер, 2006. – 816 с.
  2. Правик Ю.М. Маркетинг туризму : підручник / Ю.М. Правик. – К. : Знання, 2008. – 303 с.
  3. Тєлєтов О.С. Маркетингові дослідження : навч. посіб. / О.С. Тєлєтов. – К. : Знання, 2010. – 299 с.
  4. Примак Т.О. Маркетингові аспекти просування послуг [Електронний ресурс] / Т.О. Примак, А.М. Костюченко. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka /2008_633/84.pdf.
  5. Кудла Н.Є. Маркетинг туристичних послуг / Н.Є. Кудла. – К. : Знання, 2011. – 351 с.
  6. Школа І.М. Менеджмент туристичної індустрії / І.М. Школа. – Чернівці : Книги ХХІ, 2003. – 595 с.
  7. Новаторов Э.В. Сравнительный анализ теорий маркетинга услуг / Э.В. Новаторов // Вестник Санкт-Петербургского университета. Серия Менеджмент. – 2008. – №2. – С. 36-45.
  8. Україна опустилася в рейтингу конкурентоспроможності в сфері туризму [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.radiosvoboda.org/archive/news/20110309/630/630.html?id =2332387.
  9. TOP 17 experiences in Ukraine [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.lonelyplanet.com/ukraine/travel-tips-and-articles/76711.
  10. Офіційний сайт Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Туристичні потоки [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukrexport.gov.ua/ukr/turizm/ukr/4225.html.
  11. Отряжа М.А. Дослідження туристичних потоків: методика і аналіз [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ggf-dnu.org.ua/publ/sbornik_konferencii_2007/doslidzhennja_ turistichnikh_potokiv_metodika_i_analiz/10-1-0-427.
  12. Тєлєтов О.С. Застосування маркетингу в умовах вирішення господарсько-екологічної проблеми регіону / О.С. Тєлєтов, М.Г. Зубенко // Механізм регулювання економіки. – 2008. – №1. – С. 89-102.
  13. Любівцева О.О. Методика розробки турів [Електронний ресурс] / О.О. Любівцева. – Режим доступу: http://tourlib.net/books_ukr/lubiceva_mrt5.htm.
  14. Більшість єврофанів хочуть побачити Київ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://kyiv.comments.ua/news/2011/07/05/164549.html.
  15. Мартинов І.Ю. Особливості маркетингу туризму у сфері відпочинку і розваг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Tiru/2011_31_1/Martinov.pdf.
  16. Офіційний сайт музею «Слово о полку Ігоревім» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ns-slovo.org.ua/.