Повідомляємо, що всі статті, які були надруковані в журналі «Маркетинг та менеджмент інновацій» у 2015 та 2016 роках, були проіндексовані Web of Science. Нагадуємо, що у 2015 році наше видання було включене до нової наукометричної бази Emerging Sources Citation Index (Web of Science).

Журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій» постійно оцінюється міжнародними наукометричними базами: Index Copernicus (72,68 бали у 2014 р.), Google Scholar (1239 загальних посилань, h-індекс – 14), Global Impact Factor (0,567 у 2015 р.), Science Impact Factor (1,28) тощо.

У зв'язку із представленням журналу у міжнародних базах даних до матеріалів, що подаються до редакції, висуваються спеціальні вимоги (розширена англомовна анотація, список використаної літератури англійською мовою тощо). Детальніше інформацію можна переглянути у відповідному розділі.