Особливості сучасної стратегічної ринково-орієнтованої діяльності підприємств

Автори:
О.В. Прокопенко1,2, Р. Корнатовскі3,4
1. Академія техніко-гуманітарна, (м. Бєльсько-Бяла, Польща)
2. Київський національний університет технологій та дизайну (м. Київ, Україна)
3. Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
4. ТОВ «Merrit Group» (м. Варшава, Польща)
Сторінки:
295 - 303
Мова оригіналу:
Українська
Цитувати як:
Prokopenko, O. V., & Kornatowski, R. (2018). Features of modern strategic market-oriented activity of enterprises. Marketing and Management of Innovations, 1, 295-303. http://doi.org/10.21272/mmi.2018.1-22


Анотація
Аналіз праць науковців-економістів і практикуючих фірм дозволив відзначити, що більшого поширення на сучасному ринку набувають непрогнозовані ситуації, які вимагають уваги до потреб і запитів споживачів. Дослідження еволюції орієнтації діяльності підприємств на ринку засвідчило появу нових бізнес-моделей, технологій і вимог клієнтів, більш потужних, ніж раніше, які свідчать про необхідність розроблення власної стратегічної ринково-орієнтованої діяльності кожним підприємством. Визначені особливості сучасних моделей ринково-орієнтованої діяльності та виокремлені специфічні характеристики діяльності можуть бути використані при розробленні та реалізації ринкової стратегії підприємства.
 

Ключові слова
ринок, ринково-орієнтована діяльність, моделі, ринкова стратегія, ринкові ризики


Посилання
  1. Aaker D.A. Strategic Marketing Management / David A. Aaker. – 9th Edition. – Wiley, 2005. – 431 р. 
  2. Ansoff H.I. Strategiс Management / H. Igor Ansoff. – Springer, 2007. – 251 p. 
  3. Mescon M. Management / Michael H. Mescon, Michael Albert, Franklin Khedouri. – Addison-Wesley. – 1988. 
  4. Mintzberg Н. Strategy Safari: A Guided Tour Through The Wilds of Strategic Management Paperback / Henry Mintzberg, Joseph Lampel, Bruce Ahlstrand – Free Press, 2005. – 416 p.
  5. Drucker P.F. Management: Tasks, Responsibilities, Practices Paperback / Peter F. Drucker. – Harper business book, 1993. 864 p. 
  6. Kotler Ph. Strategic Marketing Management / Philip Kotler, Alexander Chernev. – Cerebellum Press, 2012. – 254 p.
  7. Porter M.E. Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors / Michael E. Porter. –Simon & Schuster Ltd, 1998. – 416 p.
  8. Larreche J.-C. Momentum Effect: How to Ignite Exceptional Growth / J.-C. Larreche. – FT Press, 2008. – 352 p.
  9. McLoughlin D. Strategic Market Management: Global Perspectives / Damien McLoughlin, David A. Aaker – 1-st ed. – WILEY,  2009. – 353 p. 
  10. Predictions 2018 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://go.forrester.com/research/predictions/.
  11. Kumar V. Is Market Orientation a Source of Sustainable Competitive Advantage or Simply the Cost of Competing? / V. Kumar, Eli Jones, Rajkumar Venkatesan, Robert P. Leone // Journal of Marketing – Vol. 75 (January 2011). – P. 16–30. 
  12. Lambin J.-J. Changing market relationships in the internet age / Jean-Jacques Lambin. – Louvain-la-Neuve : Presses universitaires de Louvain, 2008. – 189 p.
  13. Slater S.F. Market Orientation [Електронний ресурс] / Stanley F. Slater, Jakki J. Mohr, Sanjit Sengupta // Wiley International Encyclopedia of Marketing. – Режим доступу: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/9781444316568.wiem01031/abstract. DOI: doi.org/10.1002/9781444316568.wiem01031.
  14. Carpenter G.S. Resurgence: The Four Stages of Market-Focused Reinvention / Gregory S. Carpenter, Gary F. Gebhardt, John F. Sherry, Jr. – St. Martin's Press, 2014. – 256 р. 
  15. Kohli A.K. Market Orientation: The Construct, Research Propositions, and Managerial Implications / Ajay K. Kohli, Bernard J. Jaworski // Journal of Marketing. – Vol.54 (April 1990). – P.1-18.  
  16. Nobel Prizes 2017 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.nobelprize.org/nobel_prizes/lists/year/?year=2017.
  17. Mack St. Customer-Oriented Marketing Strategy [Електронний ресурс] / Stan Mack. – Режим доступу: http://smallbusiness.chron.com/customeroriented-marketing-strategy-65737.html.
  18. What is market orientation? Definition and meaning [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://marketbusinessnews.com/financial-glossary/market-orientation-definition-meaning/.
  19. Evolution of the Marketing Orientation [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://courses.lumenlearning.com/boundless-marketing/chapter/evolution-of-the-marketing-orientation/.
  20. White D.S. The Evolution of Marketing [Електронний ресурс] / D. Steven White. – Режим доступу: http://dstevenwhite.com/2010/06/18/the-evolution-of-marketing/.
  21. Johnson C. Predictions 2018: A Year Of Reckoning [Електронний ресурс] / Carrie Johnson. – Режим доступу: https://go.forrester.com/blogs/predictions-2018-a-year-of-reckoning/.
  22. McQuerrey L. The Disadvantages of Market Orientation [Електронний ресурс] / Lisa McQuerrey. – Режим доступу: http://smallbusiness.chron.com/disadvantages-market-orientation-15818.html.
  23. Richard Thaler [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Thaler.