Інформація в маркетингових системах

Автори:
О.А. Борисенко1, О.С. Тєлєтов1, В.В. Макарова2
1. Сумський державний університет (м. Суми, Україна)
2. Сумський національний аграрний університет (м. Суми, Україна)
Розділ:
Інновації у маркетингу
Сторінки:
49 - 57
Мова оригіналу:
Англійська
DOI:
10.21272/mmi.2017.4-04


Анотація

У статті розглядаються питання щодо впровадження і оцінювання кількісно-оптимальної множини системних обмежень у маркетингових організаційно-інформаційних системах. Показано, що в кожній маркетинговій системі існує певне співвідношення ентропії і одержуваної маркетингової інформації. Визначені: оптимальна кількість обмежених станів системи відповідно до умовної загальної кількості дозволених системних станів; частка актуальної (злободенно-затребуваної) системної інформації; міра річного оновлення інформації в системі, що відповідає конкретному кількісно визначеному інтервалу від обсягу системної інформації.


Ключові слова
маркетингові системи, організаційно-інформаційні системи, множини обмежень систем, маркетингова інформація, актуальна інформація


Посилання
  1. Эшби У. Введение в кибернетику: пер. с англ. / У. Эшби. – М. : Издательство иностранной литературы, 1959. – 432 с. 
  2. Тєлєтов О.С. Маркетинг в економічних системах / О.С. Тєлєтов // Економіка України. – 2001. –  № 7. – С. 40-44. 
  3. Борисенко А.А. О связи необходимости и разнообразия в сложных системах / А.А. Борисенко, А.С. Телетов // Вісник СумДУ. – 1996. – № 2. – С. 103-104.
  4. Борисенко А.А. Теория систем. Информационный подход: Монография / А.А. Борисенко. – Сумы : Изд-во СумГУ, 2010. – 210 с. 
  5. Деревяшко В.В. Влияние фактора старения информации на ее ценность для организации / В.В. Деревяшко // Экономические науки. – 2010. – № 1 (62) – С. 425-427. 
  6. Горбунова Л.Л. Проблемы методологии исследования диагностики образовательных потребностей / Л.Л. Горбунова // Проблемы современной экономики. – 2004. – № 4 (12). – С 233-235. 
  7. Шеннон К. Работы по теории информации и кибернетике: пер. с англ. / К. Шеннон. – М. : Издательство иностранной литературы, 1963. – 830 с. 
  8. Волькенштейн М.В. Энтропия и информация. – М. : Наука. Главная редакция физико-математической литературы, 1986. – 193 с. 
  9. Невдяев Л.М. Телекоммуникационные технологии. Англо-русский толковый словарь-справочник. Под редакцией Ю.М. Горностаева. – М. : МЦНТИ, ООО “Мобильные коммуникации”, 2002. – 592 с. 
  10. Немов Р.С. Психология : учебник для студентов. В 3 кн. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. – Кн. 1: Общие основы психологии – 688 с. 
  11. Крейденко В.С. Библиотечные исследования. Научные основы. Учебное пособие. – М. : Книга, 1983. – 144 с.
  12. Карминская А.А. Об информационном обеспечении общественных наук / А. А. Карминская // Науковедение и информатика. Вып. 1. – 1969. – С. 18-20.