Медіапланування: класифікація показників

Автори:
А.С. Крепак1
1. Київський національний торговельно-економічний університет (м. Київ, Україна)
Розділ:
Сторінки:
123 - 132
Мова оригіналу:
Українська
DOI:
10.21272/mmi.2017.4-11


Анотація

У статті проаналізовано ключові характеристики медіапоказників, що застосовуються в рекламній діяльності під час планування та оцінювання рекламних кампаній. Виділено окремі типи показників медіапланування, що були згруповані за найбільш значущими класифікаційними ознаками, розробленими автором. Надано розгорнутий опис істотних особливостей застосування інструментарію рекламного планування.


Ключові слова
медіапланування, медіапоказники, медіадослідження, рекламна кампанія, рейтинг, засоби масової інформації, цільова аудиторія


Посилання
  1. Naples M.J. Effective Frequency: The Relationship between Frequency and Advertising Effectiveness / M.J. Naples. – New York: Association of national advertisers, Inc, 1979. – 140 p.
  2. Jones J.P. When ads work: new proof that advertising triggers sales, 2nd ed. / Jones J.P. – New York: Lexington Books, 2006. – 214 p.
  3. Sissors J.Z. Advertising media planning, 7th ed. / J.Z. Sissors, R.B. Baron. – New York : McGraw Hill Company, 2010. – 481 p.
  4. Ephron E. Media Planning – From recency to engagement / E. Ephron. – The ICFAI University press, 2006. – 138 p. 
  5. Ephron E. Recency planning / E. Ephron // Journal of Advertising Research. –1997. – № 37 (4). – Р. 61-65.
  6. McDonald C. Advertising reach and frequency: maximizing advertising results through effective frequency, 2nd ed. / C. McDonald. – Lincolnwood : NTC business books, 1995. – 165 p.
  7. Krugman H. The impact of television advertising: learning without Involvement / H. Krugman // Public opinion quarterly. – 1965. – № 29. –Р. 349-356.
  8. Krugman H. Why three exposures may be enough / H. Krugman // Journal of advertising research. – 1972. – №12. – Р. 11-14.
  9. Rossiter J.R. Advertising communications and promotion management, 2nd ed. / J.R. Rossiter, L. Percy. – New York : McGraw-Hill Company, 1997. – 640 p. 
  10. Ostrow J.W. Setting frequency levels: an art or a science? / J.W. Ostrow // Journal of advertising research. – 1984. – № 24 (4). – Р. 9-11.
  11. Surmanek J. Media planning. A practical guide, 3rd ed. / J. Surmanek. – New York : McGraw Hill Company, 1995. – 213 p.
  12. Adams H.F. Advertising and its mental laws / H.F. Adams. – New York : The Macmillan company, 1920. – 334 p.
  13. Poffenberger A.T. Psychology in advertising / A.T. Poffenberger. – New York : A. W. Shaw company, 1925. – 635 p.
  14. Wundt W. Grundzüge der physiologischen psychologie / W. Wundt. – Leipzig : Verlag von Wilhelm Engelmann, 1902. – 578 p. 
  15. Moede W. Psychologie der Reklame / W. Moede // Praktische Psychologie. – 1920. – №13. – Р. 244-246.
  16. Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга / Е.В. Ромат – К. : Студцентр, 2008. – 608 с.
  17. Примак Т.О. Маркетингова політика комунікацій / Т.О. Примак. – К. : Атіка, Ельга-Н, 2009. – 328 с.
  18. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: навч. посібник. – 2-ге вид., доп. / Т.І. Лук’янець. – К. : КНЕУ, 2003. – 440 с.
  19. Діброва Т.Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика: навч. посібник / Т.Г. Діброва. – К. : Стилос, 2011. – 294 с. 
  20. Архіпова Т.В. Модель планування рекламної кампанії підприємства Електронний ресурс / Архіпова Т.В. – Режим доступу : http://ir.kneu.edu.ua:8080/bitstream/2010/4006/1/Arkhipova.pdf.
  21. Радченко В. Основы медиапланирования / В. Радченко. – К. : Украинская ассоциация маркетинга, 2010. – 60 с. 
  22. Global Advertising Forecast Електронний ресурс. – Режим доступу: http://magnaglobal.com/wp-content/uploads/2016/12/MAGNA-December-Global-Forecast-Update-Press-Release.pdf.
  23. The history of advertising: 1920s Електронний ресурс. – Режим доступу : http://mascola.com/insights/the-history-of-advertising-1920s/.
  24. Ratings Електронний ресурс. – Режим доступу : http://adage.com/article/adageencyclopedia/ratings/98965/.
  25. Asquith K. Knowing the child consumer through box tops: data collection, measurement, and advertising to children, 1920 – 1945 / K. Asquith // Critical studies in media communication. – 2015. – № 32 (2). – Р. 112-127.
  26. Глосарій. Індустріальний телевізійний комітет Електронний ресурс. – Режим доступу : http://tampanel.com.ua/about/glossary/.