Економічний і культурний вплив маркетингу туризму

Автори:
Ц. Ван1
1. Університет Шаньдун (Шаньдун, Китайська Народна Республіка)
Розділ:
Маркетинг інновацій
Сторінки:
53 - 59
Мова оригіналу:
Англійська
DOI:
10.21272/mmi.2017.3-05


Анотація

У цій статті досліджується, як моделювати причини і вимірювати наслідки культурного туризму, оцінюючи економічні та культурні наслідки, викликані культурними пам'ятками. У матеріалах поданий новий підхід, як до складання всебічного огляду літератури, так і до побудови методології і інструментарію для дослідження економічних і культурних наслідків маркетингу туризму. Результати та висновки цієї статті можуть бути корисні для зацікавлених сторін, політиків і професіоналів в галузі туризму, як в суспільному, так і в приватній сфері. Крім того, в статті проливається певне світло на роль інновацій у підвищенні економічного і культурного впливу туризму на маркетинг туризму. Ці результати можуть представляти певний інтерес, як для професіоналів туристичного маркетингу, так і для маркетологів, які розробляють нові стратегії для збільшення впливу маркетингу туризму в старих і нових напрямках.


Ключові слова
туризм, культурний туризм, інновації, культурну спадщину, економіка туризму


Посилання
  1. World Travel and Tourism Council (2010). Annual Report: Progress and Priorities 2009-2010, World Travel and Tourism Council, London. Retrieved from: http://www.wttc.org/bin/pdf/original_pdf_file/pandp_final2_low_res.pdf.
  2. World Travel and Tourism Council (2006), World Travel and Tourism, Climbing to New Heights, World Travel and Tourism Council, London.
  3. Mitsche, N., & Strielkowski, W. (2016). Tourism e-services and Jewish heritage: a case study of Prague. European Journal of Tourism, Hospitality and Recreation, 7(3), 203-211.
  4. Richards, G. (1996), Cultural Tourism in Europe, Wallingford: CAB International.
  5. Silberberg, T. (1995). Cultural tourism and business opportunities for museums and heritage sites. Tourism Management, 16(5), 361-365.
  6. Halkiv, L., & Kulyniak, I. (2016). Agrohotels and rural tourism in the Ukrainian and Polish border regions. Czech Journal of Social Sciences, Business and Economics, 5(4), 6-13.
  7. Vasylchak S, & Halachenko, A. (2016). Theoretical basis for the development of resort services: regional aspect. International Economics Letters, 5(2), 54-62.
  8. Swarbrooke, J., & Horner, S. (2006). Consumer Behaviour in Tourism, Second Edition, Oxford: Elsevier, Butterworth-Heinemann.
  9. Chiabai, A., Platt, S., & Strielkowski, W. (2014). Eliciting users' preferences for cultural heritage and tourism-related e-services: a tale of three European cities. Tourism Economics, 20(2), 263-277.
  10. McKercher, B. (2002). Towards a classification of cultural tourists. International Journal of Tourism Research, 4, 29-38.
  11. Ryan, C. (1998). Economic impacts of small events: estimates and determinants – a New Zealand example. Tourism Economics, 4(4), 339-352.
  12. Sharpley, R. (1999). Tourism, Tourists and Society, 2nd edition. Huntingdon, ELM
  13. Simionescu, M., & Strielkowski, W. (2017). brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth. Marketing and Management of Innovations, (1), 25-31.
  14. Čábelková, I., Abrhám, J., & Strielkowski, W. (2015). Factors influencing job satisfaction in post-transition economies: the case of the Czech Republic. International Journal of Occupational Safety and Ergonomics, 21(4), 448-456.
  15. Abrhám, J., Bilan, Y., Krauchenia, A., & Strielkowski, W. (2015). Planning horizon in labour supply of Belarusian small entrepreneurs. Economic Research-Ekonomska Istraživanja, 28(1), 773-787.
  16. World Tourism Organization (WTO) and European Travel Commission (ETC) (2005). City Tourism and Culture: The European Experience, Madrid, Spain 31.
  17. Matarasso, F. (1997). Use or Ornanment? The Social Impact of Participation in the Arts. Comedia, the Round, Bournes Green, Stroud, Glos 31.
  18. Wall, G., & Mathieson, A. (2006). Tourism: Economic, Physical, And Social Impacts, Pearson Education Limited.
  19. Čábelková, I., Strielkowski, W., & Mirvald, M. (2015). Business influence on the mass media: a case study of 21 countries. Transformation in Business & Economics, 14(1), 65-75.
  20. Matarasso, F. (1999). Towards a Local Culture Index: Measuring the Cultural Vitality of Communities’. Comedia, Stroud, Gloucester 31.
  21. Cooper, C., & Hall, C.M. (2008). Contemporary Tourism: An International Approach. First Edition, Oxford: Elsevier, Butterworth-Heinemann.
  22. Smith, S.L.J. (1988). Defining tourism: a supply-side view. Annals of Tourism Research, 15, 179-190.
  23. Chadwick, R. (1994). Concepts, definitions and measures used in travel and tourism research’. In J.R. Brent Ritchie and C. Goeldner (eds). Travel, Tourism and Hospitality Research: A Handbook for Managers and Researchers, 2nd edition, pp.65-80. New York: Wiley.
  24. Urry, J. (1995). Consuming Places, New York: Routledge.
  25. Strielkowski, W., Tcukanova, O., & Zarubina, Z. (2017). Globalization and economic integration: the role of modern management. Polish Journal of Management Studies, 15(1), 255-261. 
  26. Strielkowski, W., & Čábelková, I. (2015). Religion, Culture, and Tax Evasion: Evidence from the Czech Republic. Religions, 6(2), 657-669.
  27. Poon, A. (1993). Tourism, Technology and Competitive Strategies, Wallingford: CAB International.
  28. Krippendorf, J. (1987). The Holiday Makers: Understanding the Impact of Leisure and Travel. Oxford: Heinemann Professional Publishing.
  29. Horner, S., & Swarbrooke, J. (1996). Marketing Tourism, Hospitality, and Leisure in Europe. International Thomson Business Press.
  30. Roth, P., & Langemeyer, A. (1996). Cultural tourism in Germany. In G. Richards, Cultural Tourism in Europe (pp.165-182), Wallingford: CAB International.
  31. Strielkowski, W. (2016). Innovations in tourism marketing: operation Anthropoid in Prague. Marketing and Management of Innovations, (4), 106-112.
  32. McKercher B., & Du Cros, H. (2002). Cultural Tourism: The Partnership between Tourism and Cultural Heritage Management. Haworth Press, Binghamton, N.Y..
  33. Small, K., Edwards, D., & Sheridan, L. (2005). A flexible framework for evaluating the socio-cultural impacts of a (small) festival. International Journal of Event Management Research, 1(1), 66-77.
  34. Young, R., Fernandez-Young, A., & Parkin, J. (2008). Assessing the Economic Impact of Culture in Market Towns: Report on Findings. Culture East Midlands, East Midlands Cultural Observatory.
  35. Getz, D. (1997). Event Management and Event Tourism. USA: Cognizant Communication Corporation.
  36. Douglas, N., Douglas, N., & Derrett, R. (eds.). (2001). Special interest tourism: context and cases. Australia: John Wiley and Sons.
  37. Brougham, J.E., & Butler, R.W. (1981). A segmentation analysis of resident attitudes to social impact of tourism. Annals of Tourism Research, 8(4), 569-590.
  38. Belisle, F., & Hoy, D. (1980). The perceived impact of tourism by residents. Annals of Tourism Research, 11(1), 83-101.
  39. Sheldon, P., & Var, T. (1984). Resident attitudes to tourism in North Wales. Tourism Management, 5, 40-48.
  40. Keogh, B. (1990). Public participation in community tourism planning. Annals of Tourism Research, 17(3), 449-465.