Модель задоволеності споживачів Indsat & Deming та особливості підвищення індексу задоволеності споживачів у промисловому секторі (на прикладі компанії Arya Control)

Автори:
А. Амінпоур1, С.Ж. Хоссеіні1, А.С. Зеінолабедін1
1. Коледж гуманітарних наук, відділення у м. Савех, Ісламський університет Азад (м. Савех, Іран)
Розділ:
Інновації у маркетингу
Сторінки:
67 - 75
Мова оригіналу:
Англійська
DOI:
10.21272/mmi.2017.2-06


Анотація

Метою цієї статті є визначення відповідних коригувальних і запобіжних дій на основі вимірювання фактичного рівня задоволеності споживачів організації, впровадження яких може підвищити рівень задоволеності споживачів у майбутньому. Дослідження спрямоване на розуміння переваг вимірювання рівня задоволеності споживачів організації на основі інтегрованої моделі Indsat&Deming та визначення впливу її використання на зростання рівня задоволеності споживачів у промисловому секторі.


Ключові слова
клієнт, задоволеність, Indsat, Deming, CSI, промисловий маркетинг


Посилання
  1. Caruana, A. (2002). Service Loyalty: The Effects of Service Quality and the Mediating role of Customer Satisfaction. European Journal of Marketing, 36(7), 811-828.
  2. Eskildsen, J. K.; Kristensen, K., & Juhl, H. J. (2002). Trends in EFQM criterion weights, The case of denmark 1998-2001. Measuring Business Excellence, 6(2), 22-28.
  3. Hamzehpour, M. (2012). The relationship between service quality, customer satisfaction and profit and loss. Journal Of Iran CRM, 2, 97-112.
  4. Homburga, C., & Rudolphb, R. (1999). Customer satisfaction in industrial markets: dimensional and multiple role issues. Journal of Business Research, 52 (2001), 15-33.
  5. Kazemi, A., Balenj, A., & Dolatabadi, H. (2012). Evaluation of the Effective Factors on Customers' Satisfaction Using INDSAT Model; Case Study: Household Appliances' Customers of Mobarakeh Steel Company. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 2, 12 
  6. Kotler, Ph. (2012). Marketing Management. (B. Foroozandeh, Translator). Tehran: Publication learned.
  7. MajidI Nia, M. (2010). Factors Related to customer satisfaction banking facilities. Journal Of Banks and the economy, 43, 21-24.
  8. Neely, A.D., Kennerley, M.P., & Adams, C.A. (2000). The New Measurement Crisis: the Performance Prism as a Solution. Cranfield School of Management, Cranfield.
  9. Rossome, J. (2003). Customer satisfaction  measurement in a business-to-business context. Journal of business & Industrial  marketing, 18(2), 179-195.
  10. Tavallaei, R. (2008). Customer-oriented principles in Islam. Magazine “Police and Human Development”, 17, 70-77.