Концептуальна модель інноваційного удосконалення сфери послуг для неурядової вищої освіти

Автори:
А. Норузі1, Х. Абілі1, Д. Пуркарімі1, М. Ансарі1
1. Тегеранський університет (м. Тегеран, Іран)
Розділ:
Інноваційний менеджмент
Сторінки:
129 - 141
Мова оригіналу:
Англійська
DOI:
10.21272/mmi.2017.2-12


Анотація

Використовуючи якісний метод, у статті розроблена модель інноваційного удосконалення в сфері послуг для недержавної вищої освіти. Аналіз якісних даних показав, що п'ять основних напрямків, включаючи інноваційне лідерство, інноваційні стратегії, інноваційний процес, інноваційні ресурси, компетенції та можливості викладачів, формують інноваційне удосконалення недержавної вищої освіти. Найбільш важливі стратегії, які були визначені для досягнення інновацій у вищих навчальних закладах, включають створення інновацій, порівняльний аналіз, підбір експертів, спільне підприємство та інноваційне поглинання. Крім того, компетенція завдання, здатність до навчання, дослідницькі навички, прагнення до інновацій, інформаційна грамотність, творче мислення і навички командної роботи є найбільш важливими компетенціями і можливостями, виявленими для реалізації інновацій у вищих навчальних закладах.


Ключові слова
інновація, послуги, модель удосконалення, вища освіта, модель


Посилання
  1. Ettlie, J., & Rosenthal, S. (2011). Service versus Manufacturing Innovation. Journal of Product Innovation Management, 28 (2), 285-299. 
  2. Vincent-Lancrin, S. (2014). Overview: Why and how to measure innovation in education. Educational Research and Innovation, 19-38.
  3. Yongming, Z. (2013). The Exploration of the Subjective-Involved Standard of the Educational Innovation. Journal of Ankang University, 3 (1), 29-42.
  4. Archer, W., Garrison, R., & Anderson, T. (2013).Adopting disruptive technologies in traditional universities: Continuing education as an incubator for innovation.Canadian Journal of University Continuing Education, 25 (1), 452-472.
  5. Popescu, M., & Crenicean, L.C. (2012). Innovation and Change in Education–Economic Growth Goal in Romania in the Context of Knowledge-Based Economy. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 46 (2), 3982-3988.
  6. Knight, J. (2011). Education hubs: a fad, a brand, an innovation? Journal of Studies in International Education, 15 (3), 221-240.
  7. Leadbeater, C. (2012). Innovation in education: Lessons from pioneers around the world. Bloomsbury Qatar Foundation Publishing.
  8. Chen, J.S., Tsou, H.T., & Ching, R.K. (2011). Co-production and its effects on service innovation.Industrial Marketing Management, 40 (8), 1331-1346.
  9. Chen, W.J. (2011).Innovation in hotel services: culture and personality. International Journal of Hospitality Management, 30, 64-72.
  10. Toivonen, M., Tuominen, T. (2006). Emergence of Innovations in Services: Theoretical discussion and two case studies. Proceedings from International ProACT Conference: 'Innovation Pressure Rethinking Competitiveness, Policy and the Society in a Global Economy. Tampere, Finland.
  11. Zhou, K.Z., & Li, C.B. (2012). How knowledge affects radical innovation: Knowledge base, market knowledge acquisition, and internal knowledge sharing. Strategic Management Journal, 33 (9), 1090-1102.
  12. Froehle, C.M., Roth, A.V., Chase, R.B., & Voss, C.A. (2000). Antecedents of New Service Development Effectiveness: An Exploratory Examination of Strategic Operations Choices. Journal of Service Research, 3 (1), 3-17.
  13. Tsou, H. (2012). Collaboration competency and partner match for e-service product innovation through knowledge integration mechanisms. Journal of Service Management, 23 (5), 640-663.
  14. Hertog D., (2010). Is there a Rationale for Services R&D and Innovation Policies? International Journal of Services Technology and Management, 9, 334-354.
  15. Park, S.M., & Dahlgaard, J.J. (2008). A strategy for building sustainable innovation excellence–a Danish study. Corporate sustainability as a challenge for comprehensive management. Physica-Verlag HD, 77-94.
  16. Dervitsiotis, K.N. (2010). A framework for the assessment of an organisation's innovation excellence. Total Quality Management, 21 (9), 903-918.
  17. Lin, R. (2009). Designing friendship into modern products. Friendships: Types, cultural, psychological and social, 1-24.
  18. Asif, M., & Gouthier, M.H. (2014). What service excellence can learn from business excellence models.Total Quality Management & Business Excellence, 25 (5-6), 511-531.
  19. Sandelowski, M. (2015). A matter of taste: evaluating the quality of qualitative research. Nursing inquiry, 22 (2), 86-94.
  20. Rowlands, T., Waddell, N., & McKenna, B. (2016). Are We There Yet? A Technique to Determine Theoretical Saturation. Journal of Computer Information Systems, 56 (1), 40-47.
  21. Malterud, K., Siersma, V.D., & Guassora, A.D. (2015). Sample Size in Qualitative Interview Studies Guided by Information Power. Qualitative health research, 1049732315617444.
  22. Maritz, A., de Waal, A., Buse, S., Herstatt, C., Lassen, A., & Maclachlan, R. (2014). Innovation education programs: toward a conceptual framework. European Journal of Innovation Management, 17 (2), 166-182.
  23. García‐Morales, V.J., Lloréns‐Montes, F.J., & Verdú‐Jover, A.J. (2008). The effects of transformational leadership on organizational performance through knowledge and innovation. British journal of management, 19 (4), 299-319.
  24. Gong, Y., Huang, J.C., & Farh, J.L. (2009). Employee learning orientation, transformational leadership, and employee creativity: The mediating role of employee creative self-efficacy. Academy of management Journal, 52 (4), 765-778.
  25. Hoon Song, J., Kolb, J.A., Hee Lee, U., & Kyoung Kim, H. (2012). Role of transformational leadership in effective organizational knowledge creation practices: Mediating effects of employees' work engagement. Human Resource Development Quarterly, 23 (1), 65-101.
  26. Aarons, G.A., & Sommerfeld, D.H. (2012). Leadership, innovation climate, and attitudes toward evidence-based practice during a statewide implementation. Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry, 51 (4), 423-431.