Діагностика тенденцій розвитку менеджменту процесів створення інноваційних цінностей на підприємствах

Автори:
Безгін Костянтин Сергійович1, Кульга Олександр Олександрович1
1. Донецький національний університет (м. Вінниця, Україна)
Розділ:
Інноваційний менеджмент
Сторінки:
94 - 114
Мова оригіналу:
Російська
DOI:
10.21272/mmi.2017.1-09


Анотація

Проведено аналіз інноваційної діяльності на макрорівні, а також здійснено оцінювання якості управління процесами створення інноваційної цінності на підприємствах машинобудівної і металургійної галузей, внаслідок чого виявлено основні тенденції розвитку аксіогенезу за основними функціональними сферами, що дозволило систематизувати та зіставити з трансдисциплінарними тенденціями трансформації інноваційних процесів на міжнародному рівні, а також сформулювати основні напрямки їх розвитку.


Ключові слова
аксіогенез, інновація, якість, колаборація, менеджмент, цінність


Посилання
  1.  
  2. Акатов Н.Б. Управление переходом к саморазвивающимся инновационным организациям: теория и практика : монография / Н.Б. Акатов. – Пермь : Изд-во ПНИПУ, 2012. – 251 с.
  3. Бодрийяр Ж. Общество потребления. Его мифы и структуры / Ж. Бодрийяр. – М. : Республика, 2006. – 269 с.
  4. Брагин Ю.В. Путь QFD: проектирование и производство продукции, исходя из ожиданий потребителей / Ю.В. Брагин, В.Ф. Корольков. – Ярославль : ИД «Центр качества», 2003. – 240 с.
  5. Гайсельхарт Х. Обучающееся предприятие в XXI веке / Х. Гайсельхарт. – Калуга : Духовное наследие, 2004. – 264 с.
  6. Гличев А.В. Качество, эффективность, нравственность : монография / А.В. Гличев. – М. : Изд. «Премиум инжиниринг», 2009. – 360 с.
  7. Деминг Э. Выход из кризиса: Новая парадигма управления людьми, системами и процессами / Э. Деминг. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2007. – 370 с.
  8. Джордж С. Всеобщее управление качеством (TQM) / С. Джордж. – СПб. : Виктория плюс, 2002. – 256 с.
  9. Друкер П. Эффективное управление. Экономические задачи и оптимальные решения / П. Друкер. – Пер. с англ. – М. : ФАИР-ПРЕСС, 1998. – 288 c.
  10. Друкер П. Задачи менеджмента ХХI века / П. Друкер. – М. : Вильямс, 2001. – 272 c.
  11. Котлер Ф. Латеральный маркетинг: технология поиска революционных идей / Ф. Котлер, Ф. Триас де Бес. – М. : Альпина Паблишерз, 2010. – 206 с.
  12. Лепский В.Е. Рефлексивно-активные среды инновационного развития / В.Е. Лепский. – М. : Изд-во «Когито-Центр», 2010. – 255 с.
  13. Лидбитер Ч. Мы – думаем: Массовые инновации, не массовое производство / Ч. Лидбитер. – М. : Аквамариновая книга, 2009. – 264 с.
  14. Мескон М. Основы менеджмента / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Xедоури. – М. : Дело, 1992. – 702 с.
  15. Нордстрем К. Бизнес в стиле фанк: капитал пляшет под дудку таланта / К. Нордстрем, Й. Риддерстрале. – СПб. : Стокгольмская школа экономики, 2008. – 280 с.
  16. Полани М. Личностное знание / М. Полани. – М. : Прогресс, 1985. – 344 с.
  17. Річний технічний звіт з інформаційної діяльності у сфері промислових зразків [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://sips.gov.ua/ua/plans_reports.html.
  18. Статистичний бюлетень. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України. – К. : Держкомстат, 2013. – 44 с.
  19. Статистичний блетень. Наука, технології та інновації. – К. : Держкомстат, 2016. – 32 с. 
  20. Тоффлер Э. Третья волна / Э. Тоффлер. – М. : Издательство «ACT», 2004. – 781 с.
  21. Туоминен К. Качество управления изменениями / К. Туоминен. – М. : РИА «Стандарты и качество», 2008. – 96 с.
  22. Харрингтон Д. Совершенство управления изменениями / Д. Харрингтон. – М. : РИА «Стандарты и качество», 2008. – 190 с.
  23. Хау Дж. Краудсорсинг: Коллективный разум как инструмент развития бизнеса / Дж. Хау. – М. : Альпина Паблишерз, 2012. – 288 с.
  24. Хекль В. Новая жизнь старых вещей / В. Хекль. – М. : Манн, Иванов и Фербер, 2015. – 192 с.
  25. Хилл Н. Измерение удовлетворенности потребителя по стандарту ИСО 9000:2000 / Н. Хилл, Б. Сельф, Г. Роше. – М. : Издательский дом «Технологии», 2004. – 192 с.
  26. Чесбро Г. Открытые инновации. Создание прибыльных технологий / Г. Чесбро. – М. : Поколение, 2007. – 336 с.
  27. Янсен Ф. Эпоха инноваций / Ф. Янсен. – М. : ИНФРА-М, 2002. – 308 с.
  28. Bhalla G. Collaboration and Co-creation : New Platforms for Marketing and Innovation / G. Bhalla. – New York : Springer, 2011. – 206 р.
  29. Design for Innovation: Co-creation design as a new way of value creation / K. Dervojeda, D. Verzijl, F. Nagtegaal // Business Innovation Observatory Contract. – 2014. – № 190. – 18 р.
  30. Enkel Е. Open R&D and open innovation: exploring the phenomenon / E. Enkel, O. Gassmann, H. Chesbrough // R&D Management. – 2009. – № 4. – Р. 311-316.
  31. Lakhani К.R. The Value of Openness in Scientific Problem Solving / К.R. Lakhani [et al.]. – Boston : Harvard Business School Press, 2007. – 58 p.
  32. McCann D. E-waste Prevention, Take-back System Design and Policy Approaches / D. McCann, A. Wittmann. – Bonn : United Nations University, 2015. – 92 р.
  33. Page S.E. The Difference: How the Power of Diversity Creates Better Groups, Firms, Schools, and Societies / S.E. Page. – Princeton : Princeton University Press, 2007. – 320 р.
  34. Pater М. Co-creation's 5 guiding principles [Electronic resource] / М. Pater. – Access mode: http://www.thunderfactory.com/pdfs/Cocreation 0princples 2011-09.pdf.
  35. Prahalad С.К. Co-creation experiences: The next practice in value creation / С.К. Prahalad, V. Ramaswamy // Journal of interactive marketing. – 2004. – № 3. – Р. 5-14.
  36. Ramaswamy V. The Co-Creation Paradigm / V. Ramaswamy, K. Ozcan. – Stanford : Stanford University Press, 2014. – 360 р.
  37. The Global Innovation Index 2014: The Human Factor in Innovation / S. Dutta, B. Lanvin, S. Wunsch-Vincent. – Geneva : WIPO, 2014. – 400 р.
  38. The top 20 reasons startups fail [Electronic resource]. – Access mode: https://www.cbinsights.com/research-reports/The-20-Reasons-Startups-Fail.pdf.