Порівняльний аналіз ринків товарів і послуг розкоші в Англії та Польщі

Автори:
Каштальська А.М.1
1. Економічний університет в Катовіце (м. Катовіце, Польща)
Розділ:
Інновації у маркетингу
Сторінки:
84 - 93
Мова оригіналу:
Англійська
DOI:
10.21272/mmi.2017.1-08


Анотація

У статті виконано порівняльний аналіз ринків предметів розкоші Польщі та Англії. Визначено основні фактори, що визначають відмінності формування та розвитку цих ринків. Окреслено мотиви споживчої поведінки на польському та англійському ринках предметів розкоші. Отримані результати можуть бути використані як методична допомога при розробленні заходів комплексу маркетингу польських товаровиробників на ринку предметів розкоші Англії. 


Ключові слова
предмети розкоші, ринок Польщі, ринок Англії, фактори формування ринку, мотиви споживчої поведінки


Посилання
  1. Armstrong, A. (31.08.2015). Luxury industry in Britain is worth up to £54bn. The Telegraph [in English].
  2. Bradner, L. (07.02.2015). Roman Empire's 'Ancient Luxury' shows timeless appeal at Getty Villa. Los Angeles Times [in English].
  3. Chevalier, M., & Mazzalovo, G. (2012). Luxury Brand Management: A World of Privilege. Singapur: John Wiley & Sons, 3-5, 12 [in English].
  4. de La Fontaine, J. (n.d.). Les Amours de Psyche et de Cupidon [in French].
  5. The luxury opportunity, The evolving UK luxury consumer – and how luxury brands can respond. (2015). Raport. Deloitte, United Kingdom [in English].
  6. Dubois, B., & Laurent, G. (1994). Attitudes Towards the Concept of Luxury. An Explanatory Analysis. w: Asia-Pacific Advances in Consumer Research, 1. S. Meng Leong, J.A. Cote (Eds.). Singapur [in English].
  7. Dubois, B., & Laurent, G. (1995). Luxury Possesions and Practices: An Empirical Scale. European Advances in “Consumer Research”, 2, 69-77 [in English].
  8. Poland: Spotlight on Key Market Trends in Luxury Goods. (July 19th, 2011). Euromonitor research. blog.euromonitor.com. Retrieved from http://blog.euromonitor.com/2011/07/poland-spotlight-on-key-market-trends-in-luxury-goods.html [in English].
  9. To, co istotne. (n.d.). www.arc.com.pl. Retrieved from http://www.arc.com.pl/luksus_w_polsce-41999387-pl.html [in Polish].
  10. ‘The British luxury market: growing sales from £5 million to £500 million’. (27/06/2016). Mckinsey & Company research. www.thewalpole.co.uk. Retrieved from http://www.thewalpole.co.uk/node/810 [in English].
  11. Kaźmierczak, O. (23.03.2015). Polacy konsumują na pokaz. Fashion Post [in Polish].
  12. Kędziora M. (18.08.2014). 30 british brands, that you should know. mr. Vintage blog [in Polish].
  13. La Barbera, P.A., Hirschmann, E.C., & Sheth J.N. (1999). The Nouveaux Riches: Conspicuous Consumption and the Issue of Self-Fullfillment. Research in Consumer Behavior. Routledge, London [in English].
  14. M.K. (22.01.2015). Rynek Dóbr Luksusowych w Polsce wart 12,6 mld zł w 2014r. Forbes Life [in Polish].
  15. Marczak A., & Wiśniewski T. (19.02.2016). The luxury goods market In Poland. Polish premium and luxury brands. KPMG [in English].
  16. Marczak, A., & Wiśniewski, T. (2015). The luxury goods market In Poland. Polish premium and luxury brands. KPMG [in English].
  17. McKinsey and Company. (March 2016) The British luxury market: Growing sales from £5 million to £500 million. Apparel, Fashion & Luxury Group [in English].
  18. Mortelmans, D. (2005). Sign Values of Distinction. The Concept of Luxury. Semiotica, Vol. 157, 1/4, 497-520 [in English].
  19. Sikora, T. (2002). Pojęcie luksusu – definicje i cechy charakterystyczne. Zeszyty Naukowe Kolegium Gospodarki Światowej SGH, 12, 136-156 [in Polish].
  20. Sudjic, D., & Puchejda, A. (2013). Język rzeczy: dizajn i luksus, moda i sztuka : w jaki sposób przedmioty nas uwodzą?. Kraków: Karakter [in Polish].
  21. Vigneron, F., & Johnson, L. (1999). A Review and a Conceptual Framework of Prestige-Seeking Consumer Behavior. Academy of Marketing Science Review, 1 [in English].
  22. Welsh, F. (2010). The Four Nations: A History of the United Kingdom. HarperCollins [in English].
  23. Wiedmann, P., Hennigs, N., & Siebers, A. (2007). Measuring Consumers’ Luxury Value Perception: A Cross-Cultural Framework. Academy of Marketing Science Review, 7 [in English].
  24. Wujek, M. (16.02.2016). 20 lat za Mediolanem. Polski rynek dóbr luksusowych wciąż w powijakach. Inn Poland [in Polish].