Тенденції та особливості розвитку компаній у цифрову епоху

Автори:
Кораблінова Ірина Анатоліївна1
1. Одеська національна академія зв`язку ім. О.С. Попова (м. Одеса, Україна)
Розділ:
Проблеми управління інноваційним розвитком
Сторінки:
289 - 299
Мова оригіналу:
Російська
DOI:
10.21272/mmi.2017.1-26


Анотація

У статті обґрунтована актуальність наукового осмислення тих змін у діяльності компаній, що спостерігаються в період розвитку і застосування цифрових технологій. Із позицій діалектичної логіки пояснено причини трансформаційних процесів у цифрову епоху, відповідно до яких сьогодні змінюються умови діяльності компаній. Показано, що однією з головних тенденцій розвитку компаній стає інформаційно-мережева взаємодія, через яку вони вчаться керувати інформацією, обмінюватися знаннями, формувати і розвивати необхідні компетенції. Виокремлені основні напрями подальших наукових досліджень діяльності сучасних компаній у період входження у цифрову епоху.


Ключові слова
інформаційно-мережеве суспільство, діалектична логіка, управління компанією, інформація, знання, компетенція, інформаційно-мережева взаємодія, цифрові технології


Посилання
  1. Исследование INCEAD: Глобальный индекс инноваций (2016) [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.wipo.int/pressroom/ru/articles/2016/ article_0008.html.
  2. Westerman G. The Nine Elements of Digital Transformation [Электронный ресурс] / G. Westerman, D. Bonnet, A. McAfee // MIT Sloan Management Review. – 2014. – № 7. – Режим доступа : http://sloanreview.mit.edu/article/the-nine-elements-of-digital-transformation/.
  3. Davis J. Information Revolution: Using the Information Evolution Model to Grow Your Business / J. Davis, M. Gloria, A. Russell. – New York : John Wiley&Sons, Inc., 2006. – 224 p.
  4. Viljakainen P. No Fear. Business Leadership in the age of Digital Cowboys / Pekka Viljakainen, 
  5. Mark Mueller-Eberstein. – London : Marshall Cavendish Corp/Ccb. – 2011. – 256 p.
  6. Schmidt E. The New Digital Age: Transforming Nations, Businesses, and Our Lives / E. Schmidt, J. Cohen. – New York : First Vintage books, 2013. – 337 p.
  7. Digital Economy: Impacts, Influences, and Challenges / Harbhajan S. Kehal, Varinder P. Singh. – Hershey : IGP, 2005. – 425 p.
  8. Edward J. Malecki. The Digital Economy: Business Organization, Production Processes and regional development / Edward J. Malecki, Bruno Moriset. – London-New York : Taylor & Francis Group, 2007. – 273 p.
  9. The Oxford handbook of the Digital Economy / Edited by Martin Peitz, Joel Waldfogel. – Oxford University Press. – 2012. – 602 p.
  10. Economic Analysis of the Digital Economy / Edited by A. Goldfarb, Shane M. Greenstein, Catherine E. Tucker. – Chicago-London : The University of Chicago Press. – 2015. – 497 p.
  11. Kissinger H. World order / H. Kissinger. – London : Penguin Books. – 2015. – 432 p.
  12. Фрэсс Э. Все о... Business is digital Now! Лови момент! / Фрэсс Э., Мишлен А., И. Эрбланг-Ротару. – 2014. – 169 с. (Проект businessisdigital.com).
  13. Пусенкова И.В. Методология анализа развития отношений от экономики к интеллекту : монография / И.В. Пусенкова. – Одесса : Астропринт, 2001. – 288 с.
  14. Москвин С.Н. Управление стратегическими организационными изменениями в условиях экономики, основанной на знаниях : монография / С.Н. Москвин. – М. : Изд-во «Проспект», 2015. – 83 с.
  15. Пусенкова И.В. Информационное общество – человек-интеллект / И.В. Пусенкова, Т.Е. Тиханова, С.В. Мартыновский // Наукові праці ОНАЗ ім. О.С. Попова. – 2002. – №1. – С. 116-122.
  16. Lawler E.E. Built to Change: How to Achieve Sustained Organizational Effectiveness / E.E. Lawler, Ch.G. Worley ; foreword by J. Porres. – U.S. : Jossey-Bass. – 333 p.
  17. Hilbert M. The World’s Technological Capacity to Store, Communicate, and Compute Information / Martin Hilbert, Priscila López // Science. – 2011. – Vol. 332. – № 6025 – P. 60-65.
  18. Microsoft/OpinionWay «Les décideurs et l’entreprise numérique» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://download.microsoft.com/ documents/france/hub-presse/2013/cp_etude_bdm140213.pdf.
  19. Cracking the digital code: McKinsey Global Survey results [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.mckinsey.com/business-functions/business-technology/our-insights/ cracking-the-digital-code.
  20. Oil and Gas Digital and Technology Trends Survey [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.accenture.com/us-en/~/media/Accenture/Conversion-Assets/DotCom/Documents/Global/ PDF/Dualpub_15/Accenture-Microsoft-Digital-Energy-Survey-2015.pdf.
  21. Чулок А. Путеводитель по будущему / А. Чухно // Бизнес-журнал. – № 10. – 2014. – С. 32-33; Радар технологий  / НИУ ВШЭ // Бизнес-журнал. – № 10. – 2014. – C. 34-35.
  22. Big Data [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.gartner.com/technology/ topics/big-data.jsp.
  23. Бодрийар Ж. Симулякры и симуляция / Ж. Бодрийар ; пер. О.А. Печенкина. – Тула, 2013. – 204 с.
  24. Кораблинова И.А. Необходимость перехода к компетентностному управлению инфокоммуникационных компаний в современных условиях / И.А. Кораблинова // Бізнес-інформ, ХНЕУ. – Харків, 2014. – № 8. – С. 8-13.
  25. Garth D. Future Trends: A Seismic Shift Underway. How People, Technology and Market Boundary Trends are Shifting the Insurance Industry / Denise Garth, Glenn Westlake // Majesco. – March, 2016. – 27 p.
  26. Гильбо Е. Постиндустриальный переход и мировая война / Е. Гильбо. – Школа эффективных лидеров, 2014. – 120 с.