Особливості побудови емоційно-інтелектуальної організації

Автори:
Магіар-Стіфтер В.
Розділ:
Інноваційний менеджмент
Сторінки:
218 - 225
Мова оригіналу:
Англійська


Анотація

У сучасному світі зміна стає самоочевидною і швидкість змін продовжує збільшуватися в результаті технічного прогресу, глобалізації, поширення Інтернету та вищої освіти. Відповідно у сучасних умовах єдиним надійним джерелом конкурентоспроможності підприємства стають знання. Через постійні зміни успішними будуть ті підприємства, які постійно продукують нові знання. У ході проведених досліджень було встановлено, що існує тісний зв'язок між системами обміну неявними знаннями організації та їх емоційним інтелектом. У цій статті представлено результати досліджень емоційного інтелекту підприємств на північному заході Угорщини.


Ключові слова
емоційний інтелект, емоційна компетентність, використання неявних знань


Посилання
  1. Tomka, J. (2009). Shared Knowledge is Power. Harmat Kiado, Budapest, Hungary [in English].
  2. Ismail, A. (2006). Factors That Impede The Transfer Of Tacit Knowledge Within And Between Projects. Gordon Institute Of Business Science, Preturia [in English].
  3. Probst, G. (1998). Practical Knowledge Management: A Model That Works. Building Blocks Of Knowledge Management – A Practical Approach. (pp. 17-29). genevaknowledgeforum.ch. Retrieved from http://genevaknowledgeforum.ch/downloads/prismartikel.pdf [in English].
  4. Bencsik, A., Stifter, V., & Solyom, A. (2012). Tacit Knowledge Transfer of Key Workers by Hungarian Companies. In: Gregory T Papanikos. (Eds.). Economic essays. (pp. 467-478). Athens Institute for Education and Research, Athens [in English].
  5. Goleman, D., Boyatzis, R., & Mckee, A. (2000). Effective Leadership – The Power of Emotional Intelligence. Vince Kiado, Budapest [in English].
  6. Goleman, D. (2008). Emotional Intelligence. SHL Hungary Kft. Budapest [in English].
  7. Neale, S., Spencer-Arnell, L., & Wilson, L. (2009). Emotional Intelligence Coaching. Oktker-Nodus Kiado Kft., Veszprem, Hungary [in English].
  8. Balazs, L. (2013). Emotional intelligence in organizations and training. Z-Press, Miskolc, Hungary [in English].
  9. Druskat, V.U. (1996). Team-Level Competencies In Superior Self-Managing Manufacturing Teams. Cincinnati, OH [in English].
  10. Komlosi, E. (2012). Veszpre-MI. www.vehir.hu. Retrieved from http://www.vehir.hu/data/file/2012/09/05/veszpre-mi_beszamolo_2012_szeptember_komlosi_edit.pdf [in English].
  11. Sparrow, T., & Knight, A. (2006). Applied Emotional Intelligence: The Importance Of Attitudes In Developing Emotional Intelligence. John Wiley & Sons Ltd. Sussex, England [in English].
  12. Goleman, D. (2004). Working with Emotional Intelligence. Edge2000 Kft., Budapest [in English].