Інновації в маркетингу туризму: приклад операції “Антропоїд” у Празі

Автори:
Стрієлковські Вадим
Розділ:
Інновації у маркетингу
Сторінки:
106 - 112
Мова оригіналу:
Англійська


Анотація

У наш час, коли різні інновації успішно проникають в область маркетингу туризму, вплив нових технологій докорінно змінює шлях, по якому міжнародний туризм буде розвиватися в найближчі десятиліття. Так, наприклад, досить дешевим, але ефективним способом посилення інноваційності традиційного маркетингового підходу до туризму в культурних туристичних напрямках є гра-додаток для смартфонів і планшетів, що базується на місцевих історіях, міфах і легендах. У цій статті розглядається потенціал мобільного додатку геолокаційної гри, заснованої на подіях операції “Антропоїд”, що відбувалися в Празі в 1942 році. Наші результати показують, що геолокаційні ігри являють собою дуже вдалі приклади інновацій у маркетингу туризму.


Ключові слова
інновації, маркетинг, туризм, культурна спадщина, операція “Антропоїд”, Прага


Посилання
  1. Apple. (2013). Summary data. Press release summary data. images.apple.com. Retreived from: http://images.apple.com/pr/pdf/q3fy13datasum.pdf [in English].
  2. Beeton, S. (2004). Film Induced Tourism: Aspects of Tourism. Channel View Publications, New York, NY [in English]. 
  3. Bogardus, E.S. (1926). Social Distance in the City. Proceedings and Publications of the American Sociological Society, 20, 40-46 [in English].
  4. Carl, D., Kindon, S., & Smith, K. (2007). Tourists’ experiences of film locations: New Zealand as ‘Middle-Earth’. Tourism Geographies, 9(1), 49-63 [in English].
  5. Chiabai, A., Platt, S., & Strielkowski, W. (2014). Eliciting users’ preferences for cultural heritage and tourism-related e-services: a tale of three European cities. Tourism Economics, 20(2), 263-277 [in English].
  6. Frost, W. (2006). Braveheart-ed Ned Kelly: historic films, heritage tourism and destination image. Tourism management, 27(2), 247-254 [in English].
  7. Hindle, N., Martin, A., & Nash, R. (2015). Tourism development and the backpacker market in Highland Scotland. Tourism and Hospitality Research, 15(3), 178-192 [in English].
  8. Krueger, R.A., & Casey, M.A. (2000). Focus groups: a practical guide for applied research. Thousand Oaks, Sage Publications [in English].
  9. Leong Kok Wey, A. (2012). Operation Anthropoid: The Assassination of Reinhard Heydrich and the Fate of a Nation. The RUSI Journal, 157(2), 68-75 [in English].
  10. Merton, R.K. (1987). The focussed interview and focus groups: Continuities and discontinuities. The Public Opinion Quarterly, 51(4), 550-566 [in English].
  11. Pan, S. (2013). Places of the imagination. Media, tourism and culture. Current Issues in Tourism, 16(6), 619-621 [in English].
  12. Remoaldo, P.C., Ribeiro, J.C., Vareiro, L., & Santos, J.F. (2014): Tourists’ perceptions of world heritage destinations: The case of Guimarães (Portugal). Tourism and Hospitality Research, 14(4), 206-218 [in English].
  13. Strielkowski, W. (2013). Mystery and thriller tourism: Novel solutions for European cities. Turizam: znanstveno-stručni časopis, 61(3), 277-287 [in English].
  14. Strielkowski, W., Riganti, P., & Jing, W. (2012). Tourism, cultural heritage and e-services: using focus groups to assess consumer preferences. Tourismos: an International Multidisciplinary Journal of Tourism, 7(1), 41-60 [in English].
  15. Venezia, R. (2013). The Failure of Operation Anthropoid: The Cost of Resistance. Doctoral dissertation. Kean University, Ann Arbor, USA [in English].