Засоби забезпечення раціонального асортименту продукції

Автори:
Яковлєв Анатолій Іванович, Ларка Людмила Сергіївна
Розділ:
Інноваційний менеджмент
Сторінки:
80 - 89
Мова оригіналу:
Українська


Анотація

У статті запропоновано доповнювати аналіз асортименту продукції розрахунками його раціональності за критерієм Спірмена, а також обґрунтовано доцільність застосування як критерію ранжування асортиментних груп продукції при побудові діаграми Парето маржинального прибутку.


Ключові слова
раціональність асортименту, асортимент продукції, діаграма Парето, маржинальний прибуток, критерій Спірмена


Посилання
  1. Беренс В. Руководство по оценке эффективности инвестиций / В. Беренс, П. Хавранек ; пер. с англ. Л.Г. Зайцева. – Москва : АОЗТ «Интерэксперт» ИНФРА, 1995. – 527 с.
  2. Пашутин С. Технология формирования ассортимента / С. Пашутин // Маркетолог. – 2002. – №10(36). – С. 21-24.
  3. Лепа Н.Н. Методы и модели стратегического управления предприятием : монография / Н.Н. Лепа. – Донецк : ООО «Юго-Восток Лтд.» : Нац. акад. наук Украины, Ин-т экономики пром-ти, 2002. – 185 с.
  4. Пригожин Е.М. Совершенствование планирования на предприятиях: методология, теория, практика / Е.М. Пригожин. – Москва : Экономика, 1986. – 175 с.
  5. Швец И. Управление производственными мощностями в условиях переменного спроса / И. Швец // БизнесИнформ. – 1998. – №13-14. – С. 60-64.
  6. Забродский В. Формирование производственной программы предприятия / В. Забродский, С. Забуга, Т. Заруцкая // БизнесИнформ. – 1997. – №18. – С. 27-29.
  7. Забуга С. Оценка реализуемости годовой производственной программы / С. Забуга, В. Онегина // БизнесИнформ. – 1998. – № 5. – С. 55-56.
  8. Бурцев В.В. Комплексный экономический анализ формирования ассортиментных программ / В.В. Бурцев // ФМ. – 2006. – №4. – С. 3-10.
  9. Черняховская Т.Н. Маркетинговая деятельность предприятия: теория и практика / Т.Н. Черняховская. – М. : Высшее образование, 2008. – 533 с.
  10. Hair Joseph F. Marketing research: a practical approach for the new Millennium / J.F. Hair. – Boston : Irwin; McGraw-Hill, 2000. – 682 p.
  11. Baye M.R. Managerial economics and business strategy / M.R. Baye. – Boston etc. : Irwin ; McGraw-Hill, 1997. – 562 p.