Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг

Автори:
Жарська Ірина Олександрівна
Розділ:
Інновації у маркетингу
Сторінки:
81 - 94
Мова оригіналу:
Українська


Анотація

У статті виділено основні етапи становлення та розвитку науки «Поведінка споживача». Запропоновано методику оцінки поведінки споживачів у сфері освітніх послуг на основі трирівневої моделі поведінкової реакції. Проведено маркетингове дослідження споживачів освітніх послуг: школярів м. Одеси, батьків та студентів Одеського національного економічного університету, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг».


Ключові слова
маркетинг, поведінка споживача, маркетингове дослідження, цільові сегменти, освітні послуги


Посилання
  1. Бодрийяр Ж. Общество потребления / Ж. Бодрийяр. – М. : Республика, 2006. – 272 с.
  2. Бурдье П. Социология политики / П. Бурдье. – М. : Социо-Логос, 1993. – 336 с.
  3. Веблен Т. Теория праздного класса / Т. Веблен. – М. : Прогресс, 1984. – 340 с.
  4. Гоббс Т. Сочинения : в 2 т. / Т. Гоббс. – М. : Мысль, 1989. – Т. 1. – 622 с.
  5. Зиммель Г. Избранное : в 2 т. / Г. Зиммель. – М. : Юрист, 1996. – Т. 1. – 671 с.
  6. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Ж.-Ж. Ламбен. – СПб. : Питер, 2006. – 800 с.
  7. Маркс К. Капитал. Критика политической экономии : в 3 т. / К. Маркс. – М. : Эксмо, 2011. – Т. 1. – 1200 с. 
  8. Блэкуэлл Р. Поведение потребителей / Р. Блэкуэлл, П. Миниард, Дж. Энджел. – 10-е изд. – СПб. : Питер, 2007. – 944 с.
  9. Спиноза Б. Этика / Б. Спиноза. – СПб. : Аста-Пресс, 1993. – 248 с.
  10. Уотсон Дж. Психология как наука о поведении / Дж. Уотсон. – К. : Государственное издательство Украины, 1926. – 87 с.
  11. Barton S.G. The life-cycle and buying patterns. Consumer Behavior / S.G. Barton, L.H. Clark. – New York : New York University Press, 1955.
  12. Bettman J.R. An Information Processing Theory of Consumer Choice / J.R. Bettman. – MA : Addison Wesley, 1979.
  13. Davis H.L. Decision making within the household / H.L. Davis // Journal of Consumer Research. – 1976. – №2. – P. 60-241.
  14. Dichter E. Handbook of Consumer Motivations / E. Dichter. – New York : McGraw Hill, 1964.
  15. Engel J.F. Consumer Behavior / J.F. Engel, D.T. Kollat, R.D. Blackwell. – New York : Holt, Rinehart and Winston, 1968.
  16. Evans F.B. Psychological and objective factors in the prediction of brand choice / F.B. Evans // Journal of Business. – 1959. – № 32. – P. 69-340.
  17. Fishbein M. A behavior theory approach to the relations between beliefs about an object and the attitude toward an object. Readings in Attitude Theory and Measurement / M. Fishbein. – New York : Wiley, 1967.
  18. Haire M. Projective techniques in marketing research / M. Haire // Journal of Marketing. – 1950. – № 14. – P. 56-649. 
  19. Howard J.A. The Theory of Buyer Behavior / J.A. Howard, J.N. Sheth. – New York : John Wiley and Sons, 1969.
  20. Koffka K. Principles of Gestalt psychology / K. Koffka. – New York : Harcourt, Brace, & World, 1935.
  21. Kohler W. Gestalt psychology / W. Kohler. – New York : Liveright, 1929.
  22. Koponen A. Personality characteristics of purchasers / A. Koponen // Journal of Advertising Research. – 1960. – №1. – P. 6-12.
  23. Lazarsfeld P. The Art of Asking Why / P. Lazarsfeld // National Marketing Review. – 1935. – № 1. – P. 32-43.
  24. Levy S.J. Social class and consumer behavior. On Knowing the Consumer / S.J. Levy, J.W. Newrnan. – New York : Wiley, 1966.
  25. Martineau P. Social classes and spending behavior / P. Martineau // Journal of Marketing. – 1958. – № 23. – P. 30-121.
  26. Nicosia F. Consumer Decision Processes: Marketing and Advertising Implications. Englewood Cliffs / F. Nicosia. – NY : Prentice Hall, 1966.
  27. Rogers E. The Adoption of New Products: Process and Influence / E. Rogers. – MI : Foundation for Research on Human Behavior, 1959.
  28. Rogers E. Diffusion of Innovations / E. Rogers. – New York : Free Press, 1962.
  29. Tucker W.T. Personality and product use / W.T. Tucker, J. Painter // Journal of Applied Psychology. – 1961. – № 45. – P. 29-325.
  30. Wells W.D. Life Stile and Psychograpchics / W.D. Wells. – Chicago : American Marketing Association, 1974.
  31. Wells W.D. Life-cycle concept in marketing research / W.D. Wells, G. Gubar // Journal of Marketing Research. – 1966. – № 3. – P. 63-355.
  32. Zombart W. Luxus und Kapitalismus / W. Zombart. – München und Leipzig: Verlag von Duncker & Humblot, 1922.