Комунікаційна політика на ринку органічних продуктів

Автори:
Джордже Себастьян Атанасоайє
Розділ:
Інновації у маркетингу
Сторінки:
61 - 68
Мова оригіналу:
Англійська


Анотація

Основна мета даної статті полягає в аналізі рекламних зв'язків на ринку органічної продукції з урахуванням таких інструментів комунікаційної політики, як екологічне маркування, повідомлення, реклама, стимулювання збуту, зв'язки з громадськістю та участь у ярмарках і виставках. Основою дослідження є аналіз вторинних джерел спеціальної літератури щодо рекламних методів, які використовуються на ринку органічних продуктів харчування. Автор підкреслює, що реалізація декількох комунікаційних рекламних стратегій є дуже важливою з точки зору підвищення обізнаності цільових споживачів на ринку органічної продукції. Крім того, у рамках статті досліджені фактори, які визначають успіх чи провал рекламної кампанії на даному ринку.


Ключові слова
екологічні (органічні) харчові продукти, рекламні засоби комунікацій, повідомлення, еко-маркування, рекламні методи комунікації


Посилання
  1. Altman, A.J. (2009). Beet the System  Community Supported Agriculture as a Model for  Enhancing Low-Income Food Security, Urban and Environmental Policy Department Occidental College Senior Comprehensive Project.
  2. Bahadir, S.C., Bharadwaj, S., & Parzen, M. (2009). A meta-analysis of the determinants of organic sales growth. International Journal of Research in Marketing, 26(4), 263-275. Retrieved March 10, 2013, from the ScienceDirect.
  3. Briz, T.,  &  Ward, R.W. (2009). Consumer awareness of organic products in Spain: An application of multinominal logit models. Food Policy, 34(3), 295-304. Retrieved March 10, 2013, from ScienceDirect.
  4. Cook, G. (2007). The discourse of organic food promotion: language, intentions, and effects: Non-Technical Summary. ESRC End of Award Report, RES-000-22-1626. Swindon: ESRC. Retrieved  March 10, 2013, from http://www.esrc.ac.uk/my-esrc/grants/RES-000-22-1626/outputs/Read/255dead2-8937-48df-8324-b490046e12dc.
  5. Dolezalova, H., Picha, K., & Navratil, J. (2009). Analysis of the organic food marketing – chain store companies (South Bohemia). Zemedelska Ekonomika – Agricultural Economics, 55(9), 446-458. Retrieved March, 10, from http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/10700.pdf.
  6. van Elzakker, B., &  Eyhorn, F. (2010). The Organic Business Guide. Developing sustainable value chains with smallholders, 1st edition, IFOAM. Retrieved March 10, from http://www.value-chains.org/dyn/bds/docs/777/Organic_Business_Guide_Part1.pdf.
  7. Garibay, S., & Richter, T. (2005). The European Market for organic Fairtrade Products, FiBL. Retrieved March, 10, 2013, from https://www.fibl.org/en/shop-en/article/c/international-en/p/1421-market-organic-fairtrade.html.
  8. Jones, P., Clarke-Hill, C., Shears, P., & Hillier, D. (2001). Retailing organic foods. British Food Journal, 103(5), .358-365. Retrieved March, 10, 2013, from IngentaConnect.
  9. Kihlberg, I., & Risvik, E. (2007). Consumers of organic foods – value segments and liking of bread. Food Quality and Preference, 18(3), 471-481. Retrieved March, 10, 2013  from ScienceDirect.
  10. Kortbech-Olesen , R., Haest, C. H.,  Thode Jacobsen, B. & Pakenham-Walsh, J. (1999). Organic Food and Beverages: World Supply and Major European Markets. International Trade Forum. Retrieved March, 10, 2013, from http://www.hubrural.org/IMG/pdf/organic-food-markets.pdf.
  11. de Magistris, T., & Gracia, A. (2008) The decision to buy organic food products in Southern Italy, British Food Journal, 110( 9), 929-947. Retrieved March, 10, 2013, from EmeraldInsight.
  12. Michelsen, J., Hamm, U., Wynen, E. & Roth, E. (1999). The European Market for Organic Products: Growth and Development. Organic Farming In Europe: Economics and Policy, 7, Universität Hohenheim – Stuttgart. Retrieved March, 10, 2013, from http://orgprints.org/8486/.
  13. Reicks, M., Splett,. P., & Fishman, A. (1997). Shelf Labeling of Organic Foods: Effects of Customer Perceptions and Sales, Working paper 97-03, The Retail Food Industry Center, University of Minnesota. Retrieved March, 10, 2013, from  http://purl.umn.edu/14307.
  14. Richter, T., & Hempfling, G. (2003). Supermarket Study 2002: Organic Products in European Supermarkets, FIBL. Retrieved March, 10, 2013, from https://www.fibl.org/en/shop-en/article/c/market/p/1285-supermarket.html.
  15. Pellegrini, G., & Farinello, F. (2009). Organic consumers and new lifestyles: An Italian country survey on consumption patterns. British Food Journal, 111(9), 948-974. Retrieved March, 10, 2013 from  EmeraldInsight.
  16. Theaker, A., (2004). The public relations handbook (2nd edition). Routledge.
  17. Thompson, G. (2000).  International Consumer Demand for Organic Foods. HortTechnology, 10, 663-674. Retrieved March, 10, 2013, from http://horttech.ashspublications. org/content/10/4/663.full.pdf.
  18. Woods, T., Ernst, M., Ernst, S., & Wright, N. (2009). 2009 survey of community supported agriculture producers. Agricultural Economics Extension Series 2009-11. Lexington: University of Kentucky, Cooperative Extension Service. Retrieved March, 10, 2013 from http://www.uky.edu/Ag/CDBREC/csareport.pdf.
  19. Zander, K., Hamm, U., Freyer, B., Gössinger, K., Hametter, M., Naspetti, S., et al. (2010). Farmer Consumer Partnerships - How to successfully communicate the values of organic food. Department of Agricultural and Food Marketing, University of Kassel, Witzenhausen. Retrieved March, 10, 2013, from http://orgprints.org/17852/.
  20. Marketing – Advertisement of organic products (2006). Leonardo da Vinci Programme, Alternative Forms of Occupation, Continuous Training in Rural Areas, Atena, 2006.
  21. From Contacts to Contracts (2008).  Osec Swiss Import Promotion Programme.