Особливості та технологія внутрішнього бенчмаркінгу на підприємстві

Автори:
Дубодєлова Алла Вікторівна, Юринець Оксана Василівна
Сторінки:
64 - 73
Мова оригіналу:
Українська
Цитувати як:


Анотація

У статті узагальнено особливості, завдання, переваги внутрішнього бенчмаркінгу як еталонного тестування успішної діяльності. Сформовано послідовність етапів технології внутрішнього бенчмаркінгу з орієнтацією на постійний процес удосконалення діяльності підприємства шляхом впровадження наявного передового досвіду.


Ключові слова
внутрішній бенчмаркінг, цикл Демінга, критичний бізнес-процес, новації, стратегія


Посилання
  1. Аренков Й. Бенчмаркинг и маркетинговые решения [Електронний ресурс] / Й. Аренков, Е. Багиев. – Режим доступу: http://www.marketing.spb.ru/read/m12/.
  2. Голубева Т.Г. Бенчмаркинг как инструмент достижения успеха / Т.Г. Голубева // Качество. Инновации. Образование. – 2002. – № 4. – С. 21-25.
  3. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз : навч. посібник / П.Л. Гордієнко. – К. : Алерта, 2006. – 404 с.
  4. Данилов И. Бенчмаркинг – эффективний инструмент повышения конкурентоспособности / И. Данилов // Стандарты и качество. – 2005. – № 1. – С. 66-68.
  5. Директиви і керівництва APQC з бенчмаркінгу // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 51-52.
  6. Дубовик О. Формування конкурентиних переваг на основі бенчмаркінгу / О. Дубовик // Регіональна економіка. – 2005. – № 3. – С. 204-210.
  7. Дубодєлова А.В. Класифікація видів і сфери застосування бенчмаркінгу в системі менеджменту підприємства / А.В. Дубодєлова, О.В. Юринець, А.В. Катаєв // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – № 1. – С. 102-106.
  8. Калинин С. Восемь принципов качества / С. Калинин // Секрет фирмы. – 2002. – № 2. – С. 24-28.
  9. Ковальчук С. Бенчмаркінг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. – 2010. – № 3. – С. 20-31.
  10. Козак Н. Бенчмаркинг как инструмент повышения конкурентоспособности компании / Н. Козак // Рынок капитала. – 2007. – № 1-2.
  11. Маслов Д.В. Особенности применения бенчмаркинга на малых и средних предприятиях / Д.В. Маслов // Методы менеджмента качества. – 2004. – № 8. – С. 24-28.
  12. Михайлова Е. Технология бенчмаркинга / Е. Михайлова. – М.: Центр маркет. исслед., менеджмента, 2001. – 304 с.
  13. Новiтній маркетинг : навч. посіб. / За ред. Є.В. Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420 с.
  14. Рейдер Р. Бенчмаркинг как инструмент определения стратегии и повышения прибыли / Р. Рейдер; пер. с англ. Л. Раскина. – М. : РИА «Стандарты и качество», 2007. – 248 с.
  15. Савицкая Л. Бенчмаркинг, или Как достичь желаемого / Л. Савицкая // Управление компанией. – 2003. – № 9. – С. 25-32.
  16. Фуколова Ю. Все лучшее – себе / Ю. Фуколова, И. Шелухин, А. Белов // Секрет фирмы. – 2002. – № 1. – С. 16-26.
  17. Цакунов А. Все предприниматели делают это: Российские производители используют бенчмаркинг / А. Цакунов // Ведомости. – 2003. – 18 февраля.
  18. Frank Camm. Federal Agencies can adapt best practice to improve their acquisition of services / Frank Camm. – RAND Corporation, 2006. – 263 p.
  19. Camp R.S. Benchmarking: The secret for industry best practices that lead to superion performance/ R.S. Camp. – New York : Productivity press, 2006. – 79 p.
  20. Professional development: Benchmarking. – Houston: American productivity and Qualite Center, 2006. – 8 p.
  21. Tad Leahy. Reaching New heights, Part one [Електронний ресурс] / Tad Leahy. – Режим доступу: http://businessfinancemag.com/bpm/reaching-new-heights-part-one.