Аналіз факторів впливу на бренд вищого навчального закладу. Особливості індустрії моди

Автори:
Гардабхадзе Ірина Анатоліївна
Розділ:
Маркетинг інновацій
Сторінки:
53 - 66
Мова оригіналу:
Російська


Анотація

У роботі запропонована багатокомпонентна модель збалансованого управління брендом, побудована на основі діючих методик рейтингової оцінки в сполученні з урахуванням соціальних факторів, ринкових тенденцій і галузевих особливостей освітнього процесу. Описано підхід до вдосконалення управління брендом на основі оптимізації складу індикаторів оцінки.


Ключові слова
багатокомпонентна модель збалансованого управління, індикатори оцінки бренда, індустрія моди


Посилання
  1. Академический рейтинг университетов «Топ-200 Украина» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://zn.ua/EDUCATION/akademicheskiy_reyting_universitetov_top-200_ukraina-103116.html.
  2. Аюпова В.К. Функциональный алгоритм управления брендом образовательных услуг [Электронный ресурс] / В.К. Аюпова. – Режим доступа: http://www.sworld.com.ua/index.php/ru/ current-status-and-the-development-of-the-education-c112/11968-c112-008.
  3. Гардабхадзе І.А. Комплексна оцінка ефективності процесу проектування одягу на основі багатокомпонентної моделі / І.А. Гардабхадзе // Вісник КНУКіМ. Серія «Мистецтвознавство». – 2009. – № 20. – С. 33-43.
  4. Горбунова Ю.А. Маркетинг в сфере высшего образования: пример университета Калабрии / Ю.А. Горбунова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2005. – № 5. – С. 45-47.
  5. Грошев И. Бренд высших учебных заведений: особенности формирования [Электронный ресурс] / И. Грошев, Ю. Ермолов, Е. Степанычева. – Режим доступа: http://www.finanal.ru/011-012/brend-vysshikh-uchebnykh-zavedenii-osobennosti-formirovaniya?page=0,0.
  6. Жулай В.І. Теоретичні виміри понять «імідж» та «репутація»: соціально-філософський аспект [Электронный ресурс] / В.І. Жулай // Збірник наукових праць «Гілея : науковий вісник». – 2011. – № 46. – Режим доступа: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/ Gileya/2011_46/ Gileya46/F12_doc.pdf.
  7. Калинина В. Н. Введение в многомерный статистический анализ : учебное пособие / В.Н Калинина, В.И. Соловьев. – М. : ГУУ. – 2003. – 66 с.
  8. Королёва О.А. Управление брендом высших учебных заведений на основе оценки его рыночной силы и эластичности конкурентной реакции : дис. ... канд. экон. наук / О.А. Королёва // Научная библиотека диссертаций и авторефератов disserCat [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.dissercat.com/content/upravlenie-brendom-vysshikh-uchebnykh-zavedenii-na-osnove-otsenki-ego-rynochnoi-sily-i-elast#ixzz2A2hfkUBe.
  9. Образ, имидж, бренд и репутация региона – что это такое? [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://regionpr.ru/page122.html.
  10. Повышение роли образования в полнофункциональном треугольнике знаний = Developing the role of education in a fully-functioning knowledge triangle [Электронный ресурс] // Official Journal of the European Union. Conclusions of the Council and of the Representatives of the Governments of the Member States, meeting within the Council, of 26 November 2009 on developing the role of education in a fully-functioning knowledge triangle. – 2009. – Режим доступа: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2009:302:0003:0005:EN:PDF.
  11. Рассомахіна О.А. Поняття торговельної марки та її співвідношення із суміжними поняттями / О.А. Рассомахіна // Форум права. – 2010. – № 3. – С. 212–223.
  12. Рейтинг вузов Украины журнала «Деньги» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.abiturient.in.ua/ru/rating/rating_dengi.
  13. Садлак Ян. Эволюция высшего образования: от регионального масштаба к глобальному [Электронный ресурс] / Ян Садлак. – Режим доступа: http://zn.ua/EDUCATION/akademicheskiy_ reyting_universitetov_top-200_ukraina-103116.html.
  14. Сводный рейтинг украинских вузов «Компас-2012» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.yourcompass.org/PDF%20Tables/RATING_Compas2012_rus.pdf.
  15. Стратегическая программа основ Европейского сотрудничества в области образования и профессиональной подготовки (ET 2020) = Strategic framework for European cooperation in education and training («ET 2020») [Электронный ресурс] // Official Journal of the European Union. (Resolutions, recommendations and opinions). – 2009. – Режим доступа: http://ec.europa.eu/ educationlifelong-learning-policy/policy-framework_en.htm.
  16. Трач О.Ю. Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб / О.Ю. Трач, О.І. Карий. – Львів : Національний університет «Львівська політехніка». – С. 182–187.
  17. PR-дискурс: теоретико-методологический анализ : Гл. 3. Дискурсы имиджа и бренда. §1. Общая характеристика имиджа и бренда: сходства и отличия [Електронний ресурс]. – Режим доступа: http://u6935.netangels.ru/index.php?option=com_content&view=article&id=27%3Apr-&catid=59%3Apr----&Itemid=10&limitstart=12.
  18. Spanish National Research Council, Cybermetrics Lab. Ranking Web or Webometrics [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.webometrics.info/en/About_Us.
  19. Ukrainian Fashion Week : Всеукраїнський конкурс молодих дизайнерів «Погляд у майбутнє» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://fashionweek.ua/news/konkurs-sezoni-modi-pogljad-u-majbutnje-prodovzhuje-vidkrivati-novih-talanovitih-dizajneriv-123.
  20. Ukrainian Fashion Week. Проекти [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://fashionweek.ua/projects.