Моделювання кооперативного прибутку виробника та рітейлера з урахуванням рекламних витрат

Автори:
Завірюха Анна Олександрівна, Тетяна Володимирівна Блудова
Розділ:
Інноваційний менеджмент
Сторінки:
122 - 128
Мова оригіналу:
Англійська


Анотація

У статті приведена логічно-структурна схема корегування сумісних витрат на рекламу
в логістичному ланцюжку підприємства-виробника та підприємства роздрібної торгівлі. Розглянуто прибуток сумісної взаємодії  підприємства-виробника  та підприємства роздрібної торгівлі за умови лінійності функції попиту та нелінійної функції реакції рекламних асигнувань. Уведено систему безрозмірних змінних для формування функції сумісного доходу.


Ключові слова
прибуток, оптимізація, безрозмірний, кооперативна реклама


Посилання
  1. Koval Z.O. Analiz efektyvnosti tsinovykh stratehii pidpriemstv (Analysis of the effectiveness of enterprises’s pricing strategies) / Z.O. Koval // Menedzhment ta pidpryemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku (Management and entrepreneurship in Ukraine: stages of development and problems) : monograph / for editorial O.E. Kuzmin. – L. : Publicatsii natsionalnoho Universitetu «Lvivska Politehnika», 2009. – № 647). – P. 75-79.
  2. Tsatsulyn A.N. Tseny i tsenoobrazovanie v sisteme marketinha (Prices and pricing in the marketing system) : textbook. – M. : Informatsionno-izdatelskii dom «Filin», 1998 – 448 p.
  3. Starostina A.O. Marketinh (Marketing) : tutorial / A.A. Starostina, A.V. Zozulov. – Kyiv : Znannia, 2006. – 327 p.
  4. Moroz L.A. Marketinh (Marketing) : textbook / L.A. Moroz, N.I. Chukhrai. – Lviv National University «Lviv Polytechnic». Publishing Center «INTELLIGENCE +» Institute of Continuing Education, «Intelligence-West», 2002. – 244 p.
  5. Wind and Lilien. “Chapter 17: Marketing Strategy Models” in “Marketing”. – Vol. 5 of Handbooks in Operations Research and Management Science ; Eds. J. Eliashberg and G. Lilien. – 1993. – P. 773-826.
  6. Yue J. Coordination of cooperative advertising in a two-level supply chain when manufacturer offers discount / J. Yue, J. Austin, M. Wang, Z. Huang // European Journal of Operational Research. – 2006. – P. 65-85.
  7. Shklyar W. Mas-media ta vyklyki novoho stolittya (Mass media and the challenges of the new century). – K., 2003 – T. 7. – P. 50-52.
  8. Xie J. Co-op advertising and pricing models in manufacturer-retailer supply chains / J. Xie, A. Neyret // Computers & Industrial Engineering. – 2009. – № 56 (4). – P. 1375-1385.
  9. Ching-Shih T. A study of cooperative advertising in a manufacturer-retailer supply chain / T. Ching-Shih, F. Hsiao-Hua, L. Hui-Chiung, H. Chih-Ho // International Journal of Information and Management Sciences. –2009. – № 20. – P. 15-26.
  10. Xiuli H. Cooperative Advertising and Pricing in a Dynamic Stochastic Supply Chain: Feedback Stackelberg Strategies / H. Xiuli, P. Ashutosh, S. Suresh // Production and Operations Management. – Vol. 18, No. 1 – 2009. – P. 78-94.
  11. Chintagunta P.K. A dynamic model of channel member strategies / P.K. Chintagunta, D. Jain // Marketing Science. – 1992. – Vol. 11, Iss. 2. – P. 168-188.
  12. Bergen M. Understanding cooperative advertising participation rates in conventional channels / M. Bergen, G. John // Journal of marketing research. – 1997. – Vol. 34, No. 3. – P. 357-369.