Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації

Автори:
Двірко Юрій Володимирович
Розділ:
Інновації у маркетингу
Сторінки:
112 - 121
Мова оригіналу:
Українська


Анотація

У статті висвітлені основні цілі, переваги та недоліки застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації. Подана класифікація видів бенчмаркінгу; запропоновано основні форми організації бенчмаркінгу кооперативних торговельних підприємств.


Ключові слова
бенчмаркінг, торговельні підприємства, споживча кооперація, цілі застосування бенчмаркінгу, види бенчмаркінгу, форми організації бенчмаркінгу


Посилання
  1. Аренков И.А. Бенчмаркинг и маркетинговые решения [Електронний ресурс] / И.А. Аренков, Е.Г. Багиев. – 2006. – Режим доступу: http://www.marketing.spb.ru/read/m12/ index.htm.
  2. Ашуєв А.М. Інформаційне забезпечення зовнішнього бенчмаркінгу / А.М. Ашуєв // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – № 9. – С. 6-13.
  3. Белокоровин Э. Бенчмаркинг – большие возможности малого бизнеса / Э. Белокоровин, Д. Маслов // Управление кoмпанией. – 2005. – № 1. – С. 32-38.
  4. Боган К. Бизнес-разведка. Внедрение передовых технологий : [пер. с англ.] / К. Боган, М. Инглиш ; под. ред. Б. Л. Резниченко. − М. : Вершина, 2006. − 368 с.
  5. Бок Зи Коу. Экономика Японии: Какая она? / Зи Коу Бок. – М. : Экономика, 2002. – 350 с.
  6. Ватсон Грегори Х. Бенчмаркинг в примерах / Грегори Х. Ватсон // Деловое совершенство. − 2006. − № 8. − С. 28-32.
  7. Ватсон Грегори Х. Стратегический бенчмаркинг стимулирует развитие предприятий / Грегори Х. Ватсон // Деловое совершенство. − 2006. − № 9. − С. 27-31.
  8. Зиберт Г. Бенчмаркинг. Руководство для практиков : [пер с нем.] / Г. Зиберт, Ш. Кемп ; под. ред. Г. П. Манжосова. − М. : КИА-центр, 2006. − 148 с.
  9. Кемп Р. Бенчмаркинг бизнес-процессов: технология поиска и внедрения лучших методов работы ваших конкурентов : [пер. с англ.] / Р. Кемп ; под ред. О. Б. Максимовой. − Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2004. − 416 с.
  10. Куликов Г.В. Японский менеджмент и теория международной конкурентоспособности / Г.В. Куликов. – М. : Экономика, 2007. – 493 с.
  11. Михайлова Е.А. Основы бенчмаркинга / Е.А. Михайлова. − М. : Юристъ, 2002. − 247 с.
  12. Протасов Д.В. Теория и практика применения технологии бенчмаркинга для улучшения качества деятельности организации : монография / Д.В. Протасов. − Тамбов : Изд-во Тамб. гос. техн. ун-та., 2009. − 80 с.
  13. Харрингтон Х. Дж. Бенчмаркинг в лучшем виде! 20 шагов к успеху / Х. Дж. Харрингтон, Дж. С. Харрингтон. – СПб. : Питер, 2004. – 176 с.
  14. Fundamentals of Management / James H. Donnelly, James L. Gibson, John M. Ivancevich. – [8 edition]. – Homewood : Irwin, 1992. – 840 p.