Розроблення комплексу територіального маркетингу для підвищення соціально-економічного потенціалу промислових міст старопромислового регіону

Автори:
Дубницький Володимир Іванович, Даніліна Наталія Володимирівна, Луніна Вікторія Юріївна
Розділ:
Інновації у маркетингу
Сторінки:
81 - 90
Мова оригіналу:
Українська


Анотація

У статті розкривається роль територіального маркетингу в рамках інноваційного процесу розвитку й підвищення ефективності можливостей соціально-економічного потенціалу важливіших складових господарського регіонального комплексу промислових міст.


Ключові слова
територіальний маркетинг, інноваційно-маркетинговий потенціал промислового міста, соціально-економічний потенціал, старопромисловий регіон, концепція маркетингу


Посилання
  1. Герасимчук З.В. Диалектика инновационных и конкурентных теорий регионального развития / З.В. Герасимчук, Л.Л. Ковальская // Украина и ее регионы на пути к инновационному обществу» : [в 4-х т.]. Под общ.ред. В.И. Дубницкого, И.П. Булеева. – Донецк : Юго-Восток, 2011. – Т. 3. – 400 с.
  2. Карий О.І. Стратегічне планування розвитку міста / О.І. Карий. – 2-ге вид., переробл. і доп. – Львів : ЗУКЦ, 2007. – 318 с.
  3. Крикавский Е.В. Организационный механизм внедрения концепции маркетинга в управлении экономическим развитием территории при построении инновационной модели / Е.В. Крикавский, Н.Ю. Глинский // Украина и ее регионы на пути к инновационному обществу : [в 4-х т.]. Под общ.ред. В.И. Дубницкого, И.П. Булеева. – Донецк : Юго-Восток, 2011. – Т. 2. – 532 с.
  4. Чухрай Н.І. Комплексне застосування маркетингу міст в Україні: аналіз теорії та практики / Н.І. Чухрай, О.І. Карий // Аспекти самоврядування. – 2006. – № 3. – С. 42-49.
  5. Старостіна А.О. Регіональний маркетинг: суть та особливості становлення в Україні / А.О. Старостіна, С.Є. Мартов // Маркетинг в Україні. – 2004. – № 3. – С. 55-57.
  6. Глинский Н.Ю. Теоретические принципы маркетинговой концепции управления развитием города / Н.Ю. Глинский // Актуальные проблемы современности. Серия. «Экономика». – Караганда : КУ «Бомалак». – 2009. – № 16 (50). – С. 18-23.
  7. Глинський Н.Ю. Організація маркетингової діяльності на рівні малого та середнього міста / Н.Ю. Глинський // Коммунальное хозяйство городов. Серия «Экономические науки». – 2010. – № 94. – С. 130-139.
  8. Дубницький В.І. Ринкова трансформація промислового комплексу регіону : дис. … д-ра екон. наук : 08.00.05/ В.І. Дубницький. – Одеса, 2008. – 544 с.
  9. Дубницкий В.И. Трансформация промышленного комплекса региона: проблемы управления развитием : монография / В.И. Дубницкий, И.П. Булеев, Н.Е. Брюховецкая и др.; под общ. ред. В.И. Дубницкого. – Донецк : ДЭГИ, Юго-Восток, 2008. – 548 с.
  10. Василенко В.Н. Территориальные системы: проблемы трансформации и перспективы развития / В.Н. Василенко, В.И. Дубницкий, О.А. Кратт. – Донецк : ИЭПИ НАН Украины, 2003. – 306 с.
  11. Баддс Дж.Г. Місто та економіка (або місцевий економічний розвиток) / Дж.Г.Баддс. – К. : Академпресс, 2003. – 152 с.
  12. Florek M. Podstawy marketingu terytorialnego / M.Florek. – Poznan : Academia economiczna w Poznaniu, 2006. – 190 р.
  13. Панкрухин А.П. Маркетинг территорий/ А.П. Панкрухин. – 2-е изд., доп. – СПб. : Питер, 2006. – 416 с.
  14. Арженовский И.В. Маркетинг регионов [Електронний ресурс] / И.В. Арженовский. – Режим доступу: http:// www.marketing.spb.ru/read/article/a56.htm.
  15. Сачук Т.В. Территориальный маркетинг / Т.В. Сачук. – СПб. : Питер, 2009. – 368 с.
  16. О’Салливан А. Экономика города / А. О’Cалливан. – М. : ИНФРА-М, 2002. – 706 с.
  17. Котлер Ф. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и турнетов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, П. Рейн и др. – СПб. :  Стокгольмская школа экономики, 2005. – 378 с.
  18. Лукьянченко А.А. Методологические основы функционирования градообразующей сферы в системе городской экономики / А.А. Лукьянченко // Проблемы и перспективы развития сотрудничества между странами Юго-Восточной Европы в рамках черноморского экономического сотрудничества и ГУАМ. сб. науч. тр. Международной конференции (14-20.08.2008). – 2008. – С. 552-560.
  19. Денисов Ю.Д. Формирование территориального сообщества как основы регионального развития / Ю.Д. Денисов, Е.Б. Семичастная // Город, район, государство: проблемы распределения полномочий : сб. науч. тр. ИЭПИ НАН Украины. – Донецк : Юго-Восток, 2003. – С. 72-79.
  20. Житкова Е.Л. Маркетинг города: перспективные направления совершенствования (на примере г.Тольятти) / Е.Л. Житкова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2006. – № 5. – С.79-93.
  21. Kotler Ph. Marketing Places: Attracting Investment, Industry and Tourism to Cities, States and Nations / Ph. Kotler, D. Haider, I. Rein. – New-York : The Free Press, 1993. – 451 p.
  22. Офіційний сайт Головного управління статистики у Донецькій області [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.donetskstat.gov.ua/statinform/promisl3.php.