Модель попиту на продукцію підприємства, що враховує фактор споживчих очікувань

Автори:
Потрашкова Людмила Володимирівна
Розділ:
Маркетинг інновацій
Сторінки:
51 - 57
Мова оригіналу:
Російська


Анотація

 

Запропоновано динамічну математичну модель попиту на інноваційну та неінноваційну продукцію підприємства, яка дозволяє оцінити майбутній попит на основі очікувань покупців відносно якості продукції підприємства. При цьому очікування покупців розглядаються як ресурсний компонент маркетингового потенціалу підприємства, що формується тривалий час під впливом характеристик продукції підприємства.


Ключові слова
потенціал підприємства, взаємовідносини підприємства із покупцями, моделювання попиту, споживчі очікування, інноваційна продукція


Посилання

 

  1. Потрашкова Л.В. Потенциал социально-экономических отношений  предприятия / Л.В. Потрашкова // Управління розвитком. – 2008. – № 17 – С. 144-147.
  2. Заруба В.Я. Системный подход к анализу потенциала предприятия / В.Я. Заруба, Л.В. Потрашкова // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. – 2010. – № 8 (150). – С. 59-62.
  3. Klein L.R. A Constant Utility Index of the Cost of Living / L.R. Klein, H. Rubin // Review of Economics Studies. – 1947-1948. – Vol. 15. – P. 84-87.
  4. Stone J. Linear Expenditure Systems and Demand Analysis: An Application to the Pattern of British Demand / J. Stone // Economic Journal. – 1954. – Vol. 64. – P. 511-527.
  5. Barnett W.A. Theoretical Foundations for the Rotterdam Model // The Review of Economic Studies. – 1979. – Vol. 46, № 1. – P. 109-130.
  6. Deaton A. An Almost Ideal Demand System / A. Deaton, J. Muellbauer // American Econоmic Review. – 1980. – Vol. 70. – P. 312-316. 
  7. Горбунов В.К. Математическая модель потребительского спроса : теория и прикладной потенциал / В.К. Горбунов. – М. : Экономика, 2004. – 174 с.
  8. Зайцева Ю.В. Математические модели ценообразования в естественной монополии : монография / Ю.В. Зайцева. – Волгоград : Изд-во ВолГУ, 2006. – 117 с.
  9. Живицкая Е.Н. Прогнозная модель спроса продукции предприятия и формирование модели выпуска / Е.Н. Живицкая, О.В. Гуринович // Экономика и управление. – 2005. – № 3. – С. 71-77.
  10. Гуринович О.В. Прогнозирование спроса машиностроительной отрасли на примере РУП «МТЗ» / О. В. Гуринович // Экономика и управление. – 2007. – № 3 (19). – С. 135-137.
  11. Dowling G. Creating Corporate Reputations : Identity, Image, and Performance / G. Dowling. – Oxford : University Press, 2001. – 299 p. 
  12. Reichheld F. The Loyalty Effect. The Hidden Force Behind Growth, Profits, and Lasting Value / Frederick Reichheld; with Thomas Teal. – Harvard : Harvard Business School Press, 2001. – 323 p.
  13. Hill N. Handbook of Customer Satisfaction And Loyalty Measurement / Nigel Hill, Jim Alexander. – Aldershot : Gower Publishing Company, 2006. – 290 p.
  14. Gee B. Creating a million dollar image for your business: how to build a customer base and keep it / B. Gee. – Berkeley : PageMill Press, 1996. – 160 p.