Механізм розроблення бренда території

Автори:
Шатава Юлія Львівна, Карпіщенко Марина Юріївна
Розділ:
Проблеми управління інноваційним розвитком
Сторінки:
324 - 329
Мова оригіналу:
Російська


Анотація

Стаття присвячена питанням брендингу території; запропоновано механізм розроблення та просування бренда території згідно зі стратегією розвитку регіону.


Ключові слова
бренд, брендинг території, стратегія розвитку регіону, самоідентифікація мешканців


Посилання
  1. Серегина Е. Брендинг территорий [Электронный ресурс] / Е. Серегина. – Режим доступа: http://pr-portal.com.ua/peredovitsa/4621.php.
  2. Великая стройка бренда: этапы большого пути [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.adme.ru/research/velikaya-strojka-brenda-etapy-bolshogo-puti-business-49124-72007/.
  3. Визгалов Д.В. Маркетинг города / Д.В. Визгалов. – М. : Институт экономики города, 2008. – 110 с.
  4. Солодкий В. Как эффективно управлять территорией? [Электронный ресурс] / В. Солодкий. – Режим доступа: http://www.sostav.ru/blogs/27523/4453.
  5. Пуртов Андрей. Краткая презентация для выступления на дискуссионном клубе «Брендинг региона» [Электронный ресурс] / Андрей Пуртов. – Режим доступа: http://www.slideshare.net /AndrewPourtov/ss-9743549.
  6. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер. – СПб. : Издательство: «Стокгольмская школа экономики», 2005. – 382 с.
  7. Методика разработки медиа-плана [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.alexsolo.narod.ru/statii/reclama_pr/mediastrategia.html.
  8. Методы создания бренда [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://advertme.ru/brand/23.
  9. Сачук Т.В. Территориальный маркетинг / Т.В. Сачук. – СПб. : Питер, 2009. – 368 с.
  10. Олефіренко О.М. Проблеми і перспективи брендингу територій на прикладі бренд-концепції Сумськой області «Сумщина – територія для життя!» / О.М. Олефіренко, М.Ю. Карпіщенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011 – Т.2, № 4. – С. 30-40.
  11. Формирование бренда и брендинг [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.boxside-service.ru/view?id=32.
  12. Ivanov Valentin. Countless houses [Электронный ресурс] / Valentin Ivanov. – Режим доступа: http://id-reel.blogspot.fr/2012/07/countless-houses.html
  13. Dinnie Keith. City Branding: Theory and Cases / Keith Dinnie. – 1 edition. – Palgrave Macmillan, 2011. – 256 p.
  14. Dinnie Keith. Nation branding: Concepts, Issues, Practice / Keith Dinnie // Taylor & francis. – 2007. – 288 p.