Гармонизация управления малым бизнесом: клиентоориентированный подход

Автори:
Толмачьов Олег Леонідович
Розділ:
Інноваційний менеджмент
Сторінки:
217 - 229
Мова оригіналу:
Російська


Анотація

Шлях інновацій до споживача часто є складним з багатьох причин. Одна з головних – застосування традиційних концепцій управління там, де вони погано працюють, – у малому бізнесі. Разом із невмінням інноваторів довести свою ідею до готового продукту, який користується попитом на ринку, неправильно вибрані концепції управління часто стають причинами невдач. Автор роботи досліджує нетрадиційні підходи до управління малим підприємством. Вони стали основою для розроблення моделі прийняття управлінських рішень, що постійно оновлюються. Модель враховує характерні особливості малого бізнесу і його інноваційний потенціал.


Ключові слова
мале підприємство, модель прийняття управлінських рішень, коло рішень, що постійно оновлююються, навколишнє середовище підприємства, інтеграція функцій, контролююча функція споживача


Посилання
  1. Чаянов А.В. К вопросу теории некапиталистических систем хазяйства / А.В. Чаянов // Крестьянское хозяйство. – М. : Экономика, 1989.
  2. Кара-Мурза Д. Малые предприятия как уклад «третьей волны» цивилизации [Электронный ресурс] / Д. Кара-Мурза // Евразийский вестник. – 2009. – Режим доступа: http://rus-crisis.ru.
  3. Lafuente A. Types of Enterpreneurs and Firms: The Case of New Spanish Firms / A. Lafuente, V. Salas // Strategic Management Journal. – 1989. – Vol. 10. – Р. 17-30.
  4. Официальный сайт компании Дайсон [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.dyson.com.ru.
  5. Котлер Ф. Основы маркетинга : профессиональное издание / Ф. Котлер, Г. Армстронг; пер. с англ. – 12-е изд. – М. : ООО «И.Д. Вильямс», 2009. – 1072 с.
  6. Мескон М. Основы менеджмента / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедуори; пер. с англ. – 3-е изд.: – М. : ООО «И.Д. Вильямс», 2011. – 672 с.
  7. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Ж.-Ж. Ламбен, Р. Чумпитас, И. Шулинг. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2011. – 720 с.
  8. Завьялов П.С. Формула успеха: маркетинг / П.С. Завьялов, В.Е. Демидов. – М. : Международные отношения, 1988. – 304 с.
  9. Завьялов П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах / П.С. Завьялов. – М. : ИНФРА-М, 2010. – 496 с.
  10. Эванс Дж. Маркетинг / Дж. Эванс, Б. Берман. – М. : Экономика, 1990. – 350 с.
  11. Лавлок К. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия / К. Лавлок. – 4-е изд.; пер. с англ. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 1008 с.
  12. Бест Р. Маркетинг от потребителя. Стокгольмская школа экономики / Р. Бест. – М. : Издательство Манн, Иванов и Фербер, 2008. – 760 с.
  13. Деминг В. Эдвард. Выход из кризиса: Новая парадигма управления людьми, системами и процессами / Эдвард В. Деминг. – 2-е издание. – М : Изд-во Альпина Бизнес Букс, 2008. – 419 c.
  14. Кревенс Дэвид В. Стратегический маркетинг / Дэвид В. Кревенс; пер. с англ. –6-е издание. – М. : Изд. дом Вильямс, 2008. – 512 с.
  15. Кристенсен Клейтон М. Решение проблемы инноваций в бизнесе. Как создать растущий бизнес и успешно поддерживать его рост / Клейтон М. Кристенсен, Майкл Е. Рейнор; пер. с англ. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. – 290 с.
  16. Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг / Р.А. Фатхутдинов. – СПб. : Питер, 2008. – 368 с.
  17. Abell D.E. Strategic Market Planning, Englewood Cliffs / D.E. Abell, J.S. Harmmond. – NJ, Prentice-Hall, 2001. – 211 р.
  18. Ansoff H.I. Implanting Strategic Management / H.I. Ansoff. – Englewood Cliffs, NJ, Prentice-Hall, 2003. – 324 р.
  19. Bierfelder W. Innovationsmanagement: prozessorientierte Einführung / W. Bierfelder. – München; Wien : Oldenburg Verlag, 2004. – 420 р.
  20. Day G.S. Strategic Market Planning / G.S. Day. – St. Paul : West Publishing Company, 2004. – 234 р.