Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід

Автори:
Файвішенко Діана Сергіївна
Розділ:
Інновації у маркетингу
Сторінки:
136 - 142
Мова оригіналу:
Українська


Анотація

У статті розкриті теоретичні аспекти брендингу, обґрунтовано доцільність застосування функціонального підходу, що є методологічною основою для оцінки ефективності бренда.


Ключові слова
бренд, брендинг, методологія, принципи розрахунку, теоретичні аспекти брендингу, ефективність брендингу, функціональний підхід


Посилання
  1. Аакер Д. Cтратегия управления портфелем брендов / Д. Аакер; пер. с англ. Т.В. Виноградовой; под ред. и с предисл. С.Г. Божук. – М. : Эксмо, 2008. – 320 с.
  2. Азарян О.М. Шляхи підвищення ефективності розвитку підприємств у роздрібній торгівлі / О.М. Азарян, В.О. Соболев // Вісник ДонНУЕТ. Серія: «Економічні науки». – 2008. – № 3 (39). – С. 175-180.
  3. Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегии / Питер Дойль; пер. с англ. С. Жильцова. – 3-е изд. – СПб. : Питер, 2002. – 708 с.
  4. Кендюхов О.В. Стратегія ефективного брендингу : монографія / О.В. Кендюхов, С.М. Димитрова, Л.А. Радкевіч, О.В. Кужилєва. – Донецьк : Вебер (Донецька філія), 2009. – 280 с.
  5. Кендюхов О.В. Методичні засади оцінки ефективності брендингу / О.В. Кендюхов, А.М. Шпарьова, Д.С. Файвішенко // Наукові праці Донецького національного технічного університету: Серія економічна. – Донецьк : ДонНТУ, 2010. – Вип. 38-3. – С. 126-132.
  6. Кузмин А.М. Функциональный анализ: выявление и классификация функций / А.М. Кузмин, А.А. Барышников, Е.А. Кузмина // Машиностроитель. – 2001. – № 9. – С. 33-39.
  7. Кунц Г. Управление: системный и ситуационный анализ управленческих функций / Г. Кунц, С. О’Доннел; пер. с англ. – М. : Прогресс, 1981. – Т. 1. – 495 с.
  8. Марков Ю.Г. Функциональный подход в современном научном познании / Ю.Г. Марков. – Новосибирск : Наука, 1982. – 255 с.
  9. Мескон М.Х. Основы менеджмента / М.Х. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури; пер. с англ. – М. : Дело, 1992. – 702 с.
  10. Джоунс Дж. Пилип. Роль рекламы в создании сильных брендов / Дж. Пилип Джоунс. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 496 с.
  11. Инновации как фактор усиления позиций бренда – InVenture -инвестиционно-консалтинговый портал [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.inventure.com.ua/main/analytics/analysis/innovacii-kak-faktor-usileniya-pozicii-brenda.