Планування маркетингової діяльності в страховій компанії

Автори:
Смірнова Олена Олександрівна
Розділ:
Інновації у маркетингу
Сторінки:
130 - 135
Мова оригіналу:
Російська


Анотація

У статті розглядаються теоретичні підходи щодо планування маркетингової діяльності в страховій компанії. Запропоновані етапи планування маркетингової діяльності в страховій організації.


Ключові слова
страхова компанія, страховий маркетинг, планування маркетингової діяльності, стратегічний і тактичний плани


Посилання
  1. Базилевич В.Д. Страхова справа / В.Д. Базилевич, К.С. Базилевич. – К. : Знання, 2005. – 351 с.
  2. Беляев В.И. Маркетинг: основы теории и практики : учебник / В.И. Беляев. – М. : КноРус, 2007. – 672 с.
  3. Гомелля В.Б. Страховой маркетинг: Актуальные вопросы методологии, теории и практики / В.Б. Гомелля, Д.С. Туленты. – М. : Анкил, 2001. – 128 с.
  4. Заруба О.Д. Страхова справа : підручник / О.Д. Заруба. – К. : Знання, 1998. – 320 с.
  5. Зубец А.Н. Страховой маркетинг : практическое пособие / А.Н. Зубец. – М. : Анкил, 1998. – 249 с.
  6. Краснова И. Некоторые аспекты страхового маркетинга / И. Краснова, И. Казей, Д. Намсараев // Страховое ревю. – 2002. – № 2. – С.8-20.
  7. Котлер Ф. Основы маркетинга. Профессиональное издание / Ф. Котлер, Г. Армстронг. – 12-е изд. – М. : Вильямс, 2009. – 1072 с.
  8. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Ж.-Ж. Ламбен, Р. Чумпитас, И. Шулинг ; пер. с франц. – С-Пб. : Питер, 2008. – 720 с.
  9. Никулина Н.Н. Страховой маркетинг : учеб. пособие для студентов вузов, обучающихся по специальности «Финансы и кредит» / Н.Н. Никулина, Л.Ф. Суходоева, Н.Д. Эриашвили. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2009. – 503 с.
  10. Страхування : підручник / Керівник авт. колективу і наук. ред. С.С. Осадець. – вид. 2-ге, перероб. і доп. – К. : КНЕУ, 2002. – 599 с.