Особливості формування та просування дитячого бренда

Автори:
Шубін Олександр Олександрович, Кривоніс Аліна Олександрівна
Розділ:
Інновації у маркетингу
Сторінки:
105 - 111
Мова оригіналу:
Українська


Анотація

У статті обґрунтовано роль маркетингових досліджень у формуванні дитячого бренда, проаналізовано дитячий ринок споживчих товарів, проведено вікове сегментування дитячої аудиторії.


Ключові слова
бренд, брендинг, дитячий бренд, цільова аудиторія, просування, споживчий ринок, торгова марка, ефективність брендингу


Посилання
  1. Аакер Д. Создание сильных брендов / Д. Аакер. – М. : Изд. дом Гребенникова, 2003. – 440 с.
  2. Кумбер С. Брендинг / С. Кумбер ; пер. с англ. – М. : Вильямс, 2004. – 170 с.
  3. Линдстром Мартин. Увлекательное путешествие в мозг современного потребителя – 2010 [Електронний ресурс] / Мартин Линдстром. – Режим доступу: http://www.docme.ru/doc/8830/ martin -lindstrombuyology.html.
  4. Пашутин С.Б. Нечетная логика оценки стоимости бренда / С.Б. Пашутин // Маркетинг в России и за рубежом. – 2006. – № 1 (51). – С. 29-37.
  5. Колядюк Р. Брендинг: головокружение от успехов / Р. Колядюк // Маркетинг и реклама. – 2002. – № 5-6. – С. 81-85.
  6. World Financial Group Inc (WFG), World Financial Group Company [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www. worldfinancialgroup. com.
  7. Шубін О.О. Формування концепції спеціалізованого продукту для дітей на ринку продуктів харчування / О.О. Шубін, А.О. Кривоніс // Торгівля і ринок України: темат. зб. наук. пр. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. – Т. 2, Вип. 31. – C. 165-171.
  8. Детские бренды – это сказка? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://atl.by/article/a-28.html.
  9. Дробо К. Секреты сильного бренда: Как добиться коммерческой уникальности / Кевин Дробо ; пер. с англ. – М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. – 276 с.  
  10. Зозульов О. Моделі брендингу: класифікація та стисла характеристика / О. Зозульов, Ю. Несторова // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 5. – С. 44-49.
  11. Райзберг Б.А. Современный экономический словарь / Б.А. Райзберг, Л.Ш. Лозовский, Е.Б. Стародубцева ; под общ. ред. Б.А. Райзберга. – 6-е изд., перераб. и доп. – М. : ИНФРА-М, 2011. – 512 с.
  12. Голубков Е.П. Современные тенденции развития маркетинга / Е.П. Голубков // Маркетинг в России и за рубежом. – 2004. – № 1 (39).
  13. Попов Е.В. Рыночный потенциал предприятия / Е.В. Попов. – М. : Экономика, 2002. – 559 с.
  14. Райхлин Э. Основы экономической теории / Э. Райхлин. – М. : Наука, 1995.
  15. Багиев Г.Л. Маркетинг: стратегия и практика фирмы / Г.Л. Багиев. – М. : Финстатинформ, 1995. – 112 с.
  16. Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент / Ф. Котлер. – СПб. : ПитерКом, 1998. – 896 с.
  17. Портер М. Международная конкуренция / М. Портер. – М. : Международные отношения, 1993. – 896 с.
  18. Черчилль Г. Современный маркетинг / Гилберт Черчилль. – М., Харьков, Минск : П., 2001. – 747 с.