Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум)

Автори:
Біловодська Олена Анатоліївна, Гайдабрус Наталія Віталіївна
Розділ:
Маркетинг інновацій
Сторінки:
22 - 31
Мова оригіналу:
Українська


Анотація

У статті розроблено підхід до формування стратегії брендингу міста. Наведено детальний опис етапів розроблення та впровадження стратегії і подано класифікацію моделей брендингу міста. Розглянуто  етапи брендингу на прикладі м. Сум.


Ключові слова
міста, стратегія брендингу міста, оцінка бренда міста, моделі брендингу міст


Посилання
  1. Анхольт С. Брендинг: дорога к мировому рынку / С. Анхольт. – М. : Кудиц-Образ, 2004. – 272 с.
  2. Боумэн К. Основы стратегического менеджмента : пер. с английского – М. : Юнити, 2001. – 175 c.
  3. Визгалов Д.В. Маркетинг города / Д.В.Визгалов. – М. : Институт экономики города, 2008. – 110 с.
  4. Князева И.В. Маркетинг территорий : курс лекций / И.В. Князева, Е.В. Шевцова. –Новосибирск : СибАГС, 2007. – 200 с.
  5. Лавров А.Н. Территориальный маркетинг / А.Н. Лавров. – Кемерово : КемГУ, 1994. – 262 c.
  6. Маркетинг мест: привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / [Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер]. – С.-Пб. : Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге, 2005. – 385 с.
  7. Панкрухин А.П. Маркетинг территорий / А.П. Панкрухин. – [2-е изд.] – С.-Пб. : Питер, 2006. – 216 с.
  8. Попов А.В. Оценка культурно-имиджевого потенциала территориальных образований : дис. на соискание ученой степени магистра географии: спец. 11.00.02 «Економическая и социальная география» / Попов Андрей Владимирович. – Пермь, 2007. – 211 с.
  9. Сачук Т.В. Территориальный маркетинг / Т.В. Сачук. – СПб. : Питер, 2009. – 368 с.
  10. Стась А. Новая геральдика. Как страны, регионы и города создают и развивают свои бренды «Группа ИДТ», 2009. – 208 с.
  11. Alford P. Positioning the Destination Product: Can Regional Tourist Boards Learn from Private Sectors Practice? // Journal of Travel and Tourism Marketing, 1998.
  12. Andersen J. M. Scwab & M.B. Scwab Nordjysk Kultur-Erhvervsundersogelse  [Culture- Business Survey in North Jutland 2004], Aalborg Municipality, 2004.
  13. Anholt S. Brand new justice: how branding places and products can help the developing world. – rev. ed. – Amsterdam : Butterworth Heinemann, 2005. – 173 p.
  14. Anholt S. Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions / S. Anholt. – 1-st edition. – Palgrave Macmillan, 2007. – 160 p.  
  15. Anholt S. Places: Identity, Image and Reputation / S. Anholt. – Palgrave Macmillan, 2009. – 256 p.
  16. Dinnie, K. Place-branding: overview of an emerging literature. Place-branding, 2004. – 106-110 p.
  17. Avraham Eli. Media Strategies for Marketing Places in Crisis: Improving the Image of Cities, Countries and Tourist Destinations / Eli Avraham, Eran Ketter. – Butterworth-Heinemann, 2008.
  18. Govers R. Virtual Tourism Destination Image: Glocal Identities Constructed, Perceived and Experienced, Promotors: Prof. dr. F.M. Go & Prof. dr. K. Kumar. – Rotterdam School of Management Erasmus University, 2005. – Р. 118-125.
  19. Ashworth Gregory. Place Marketing: Marketing in the Planning and Management of Places / Gregory Ashworth, Piet Pellenbarg, Henry Voogd. – Routledge. – 1 edition. – 2009. – 328 p.
  20. Moilanen Teemu. How to Brand Nations, Cities and Destinations: A Planning Book for Place Branding / Moilanen Teemu, Rainisto Seppo. – Palgrave Macmillan, 2009.
  21. Ward S. Selling places: the marketing and promotion of towns and cities / S. Ward // Spon Press. Studies in History, Planning & the Environment. – 1998. – 13 August. – Р. 56-65.