Розвиток мобільного маркетингу в Україні

Автори:
Мазуренко Валентина Петрівна, Матвієнко Наталія Олександрівна
Сторінки:
24 - 29
Мова оригіналу:
Українська
Цитувати як:


Анотація

Розглянуто особливості розвитку мобільного маркетингу в Україні та формування законодавчої бази щодо контролю за використанням його інструментів, розкрито сутнісні характеристики означеного поняття, виокремлено інструменти мобільного маркетингу; окреслена проблема спаму, що виникає внаслідок нелегальної SMS-розсилання абонентам мобільних телефонів, та подані способи її вирішення.


Ключові слова
мобільний маркетинг, інструменти мобільного маркетингу, спам, SMS-розсилання, мобільний телефон, Кодекс мобільного маркетингу


Посилання
  1. Пирсон А. Мобильная революция / А. Пирсон – Куолекс Паблишинг, 2010. – 178 с.
  2. Холланд Г. Мобильный маркетинг / Г. Холланд, Кр. Баммель – М. :Вершина, 2006. – 208 с.
  3. Крум С. Мобильный маркетинг / С. Крум – Кью, 2010. – 360 с.
  4. Мобильный маркетинг в Украине [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://intum.net.ua/ru/analytics/35-mysli-vsluh/56-2010-07-13-09-24-22.
  5. Гриник Н. Мобільний маркетинг – наше МАЙБУТНЄ! [Електронний ресурс] / Н. Гриник. – 2011. – Режим доступу: http://www.reklamaster.com/epic_events/id/28620/index.html.
  6. Майкл А. Мобильный маркетинг. Создание конкурентного преимущества с помощью беспроводных технологий / А. Майкл, Б. Солтер. – Группа ИДТ, 2007. – 400 с.
  7. Федорак Я. Мобільний маркетинг – нові тенденції розвитку інтернет-бізнесу [Електронний ресурс] / Я Федорак. – 2007. – Режим доступу: http://blog.management. com.ua/item/250.
  8. Проблема SMS-cпама в Украине [Електронний ресурс]. – 2010. – Режим доступу: http://mobileinsider.net/sms-spam-in-ukraine.
  9. Печінка О. Cпам замовляли? [Електронний ресурс] / О. Печінка, В. Посудевська // Дзеркало тижня. Україна. – 2011. – №15. – Режим доступу: http://dt.ua/articles/80056.
  10. Мартин Ч. Третий экран / Ч. Мартин – Николас Брели Паблишинг, 2011. – 256 с.