Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень

Автори:
Пономарьова Наталія Миколаївна, Пономарьов Андрій Миколайович
Сторінки:
196 - 201
Мова оригіналу:
Українська
Цитувати як:


Анотація

Висвітлюється питання формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства (АТП) на ринку міжнародних вантажних автомобільних перевезень (МВАП) із суб’єктами ринку. Надана характеристика основних суб’єктів, що діють на ринку МВАП. Запропонована інновативна модель «карта клієнтозабезпеченості АТП» на ринку МВАП.


Ключові слова
маркетинг, логістика, концепція, суб’єкт ринку, клієнтозабезпеченість


Посилання
  1. Хедли Дж. Анализ систем  управления запасами / Дж. Хедли, Т. Уайтин. [пер. с англ.]. – М. : Наука, 1969. – 511 с.
  2. Анализ и оценка состояний материального потока в логистической системе «поставщик-потребитель» // Тезисы докладов VI региональной научно-технической конференции / ПГТУ. – Мариуполь : Металлургия, 1999. – С. 61.
  3. Котлер Ф. Основы маркетинга: пер. с англ / Ф. Котлер, Г. Армстронг. – 9-е изд. – М. : Вильямс, 2003. – 1200 с.
  4. Портер М. Международная конкуренция / М. Портер – М. : Междунар. отношения, 1993. – 896 с.
  5. Мак-Дoнальд М. Стратегическое планирование маркетинга / М. Мак-Дoнальд – СПб. : ПИТЕР, 2000. – 276 с.
  6. Кристофер М. Маркетинговая логістика / М. Кристофер, Х. Пэк. – М. : Издательский Дом «Технология», 2005 г. – 200 с.  
  7. Хакен Г. Синергетика. Иерархии неустойчивостей в самоорганизующихся системах и устройствах / Г. Хакен. – М.: Мир, 1985. – 280 с.
  8. Gharajedaghi, Jamshid Toward a Systems Theory of Organization / Gharajedaghi, Jamshid. – California: Intersystems Publications, 1985.
  9. Дон Е. Щульц Стратегические бренд-коммуникационные кампании / Дон Е. Щульц, Бет Е. Барнс. – М. : Издательский Дом Гребенникова, 2003. – 512 с.