№4, 2011 (1)
Оберіть том:

Маркетинг інновацій
Тєлєтов Олександр Сергійович
Інноватика та розвиток людства: історія та сучасність (мова оригіналу - українська)
13 - 24
Окландер Тетяна Олегівна
Генезис маркетингу (мова оригіналу - українська)
33 - 37
Шевлюга Олена Геннадіївна, Олефіренко Олег Михайлович
Дослідження впливу технологічних інновацій на ринок технологій і розвиток підприємства (мова оригіналу - українська)
38 - 44
Крикуненко Дмитро Олександрович
Проблеми впровадження інновацій на підприємствах (мова оригіналу - українська)
45 - 49
Інновації у маркетингу
Мірчев Ангєл, Дік Філіпп
Мобільний маркетинг і використання смартфонів (мова оригіналу - англійська)
50 - 59
Перерва Петро Григорович, Ткачова Надія Петрівна
Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг (мова оригіналу - українська)
55 - 66
Біловодська Олена Анатоліївна, Пузікова Марина Вікторівна
Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості (мова оригіналу - українська)
67 - 74
Божкова Вікторія Вікторівна, Тимохіна Яна Олександрівна
Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» (мова оригіналу - українська)
75 - 79
Голубовська Оксана Анатоліївна
Проблемні питання забезпечення маркетингової та інноваційної діяльності на підприємстві (мова оригіналу - українська)
80 - 84
Криковцев Олександр Олексійович
Холістичний маркетинг у системі бізнес-взаємодій підприємства (мова оригіналу - російська)
85 - 89
Лозюк Віолета Миколаївна
Методика аналізу асортименту на основі застосування моделей оптимізації (мова оригіналу - російська)
90 - 95
Попова Інна Володимирівна
Інноваційні підходи до визначення стійкості підприємства як логістичної системи (мова оригіналу - українська)
96 - 102
Інноваційний менеджмент
Шипуліна Юлія Сергіївна, Ілляшенко Сергій Миколайович
Розвиток теоретико-методолігічних засад переходу підприємств на інноваційний шлях розвитку (мова оригіналу - українська)
103 - 112
Башук Тетяна Олександрівна, Косолап Наталія Євгенівна
Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії (мова оригіналу - українська)
113 - 119
Шилова Ольга Юріївна
Оцінка економічних наслідків прийняття інвестиційних рішень підприємства (мова оригіналу - українська)
126 - 131
132 - 137
Васильченко Анастасія Олегівна
Маркетингова стратегія управління конкурентоспроможністю будівельних підприємств (мова оригіналу - російська)
138 - 147
Скурська Валентина Анатоліївна
Формування мотиваційного механізму активізації інноваційної діяльності персоналу (мова оригіналу - українська)
148 - 153
Степаненко Олена Володимирівна
Управління розподільчими потоковими процесами на підставі інноваційних заходів (мова оригіналу - українська)
154 - 159
Проблеми управління інноваційним розвитком
Васильєва Тетяна Анатоліївна, Лєонов Сергій Вячеславович, Кривич Яна Миколаївна
Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу (мова оригіналу - українська)
160 - 171
172 - 178
179 - 184
Овєчкіна Олена Андріївна, Іванова Катерина Вікторівна
Сучасні проблеми управління трансформацією інноваційного потенціалу вітчизняних підприємств: культурологічний аспект (мова оригіналу - українська)
190 - 195
Пономарьова Наталія Миколаївна, Пономарьов Андрій Миколайович
Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень (мова оригіналу - українська)
196 - 201
202 - 208
Зикіна Вікторія Олександрівна
Аналіз та аудит інноваційної діяльності машинобудівних підприємств запорізької області (мова оригіналу - українська)
207 - 214
Смолінська Наталія Володимирівна
Методичні підходи до оцінювання рівня інноваційної спроможності підприємства (мова оригіналу - українська)
215 - 221
Екологічний маркетинг та менеджмент
Ярема Василь Іванович, Лендєл Олег Дмитрович, Мишко Катерина Ігорівна
Використання інструментів екологічного маркетингу в реалізації концепції сталого розвитку регіону (мова оригіналу - українська)
222 - 232
Чайка Тетяна Олександрівна
Передумови розвитку ринку органічної продукції в Україні (мова оригіналу - українська)
233 - 240