Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста

Автори:
Буднікевич Ірина Михайлівна
Сторінки:
41 - 49
Мова оригіналу:
Українська
Цитувати як:


Анотація

Розглянуто передумови формування концепції класичного муніципального маркетингу в Україні. Запропоновано визначення муніципального маркетингу в рамках класичної концепції. Визначено роль маркетингових інструментів у формуванні конкурентних переваг міста. Описано варіанти сегментування міського середовища та стратегії муніципального маркетингу щодо цільових ринків.


Ключові слова
класична концепція муніципального маркетингу; конкурентні переваги міста, цільові ринки, сегментування


Посилання
  1. Арженовский И.В. Маркетинг регионов. Международный институт экономики, права и менеджмента Нижегородского государственного архитектурно-строительного университета [Електронний ресурс] / И.В. Арженовский. – Режим доступа : www/marketing.spb.ru.
  2. Вакуленко В. Міський маркетинг як інструмент стратегічного планування економічного розвитку міста / В.М. Вакуленко // Управління сучасним містом. – 2002. – № 4-6. – С. 92-95.
  3. Визгалов Д. Развитие российских городов: виды на будущее / Д. Визгалов // Маркетинг городов и регионов. – М. : СМD, 2010. – С. 33-36.
  4. Визорек Е. Дрезден: объединяя прошлое и будущее./ Е. Визорек // Маркетинг городов и регионов. – М. : СМD, 2010. – С. 70-71.
  5. Вознюк Е. Планирование развития территории на основе маркетинга: сегментация целевых рынков / Е. Вознюк // Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. – 2007. – № 2 (9).– Р. 324-331
  6. Гапоненко А.Н. Конкурентоспособность экономических организаций как основа социального и экономического роста : (социологический анализ управленческого опыта российских фирм) : дис. канд. социол. наук : 22.00.08 / Гапоненко Анастасия Николаевна. – М. , 2007. – 20 с.
  7. Гапоненко О.Л. Применение новых технологий менеджмента в региональном и муниципальном управлении / О.Л. Гапоненко [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.koism.rags.ru/publ/articles/03.php.
  8. Герасимчук З.В. Особливості маркетингового управління містом [Електронний ресурс] / З.В. Герасимчук, О.В. Драченко // Луцький державний технічний університет: зб. наук. праць. – Вип. 5 (18). – Ч. 1. – Луцьк, 2008. – 376 с. – Режим доступу до журн. : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/en_em/2008_5_1/Zbirnik_EM_08_1_102.pdf.
  9. Глинський Н. Ю. Маркетингова концепція економічного розвитку малих і середніх міст : автореф. дис. на здоб наук. ступ. канд. екон. наук : спец: 08.00.05 Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка / Н. Ю. Глинський. – Луцьк, 2010. – 20 с.
  10. Ґудзь П.В. Науково-методичні підходи до розробки плану маркетингу курортного міста [Електронний ресурс] / П.В. Гудзь, М.В. Гудзь. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_Gum/En/EM/2008_5_1/Zbirnik_EM_08_1_131.pdf.
  11. Деякі питання Міністерства регіонального розвитку та будівництва України : Постанова Кабінету Міністрів України [від 16.05.2007 р.] // Урядовий кур’єр. – 2007. – 06 червня.
  12. Закон України «Про асоціації органів місцевого самоврядування» [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1275-17.
  13. Котлер Ф. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Филип Котлер , Кристер Асплунд и Ирвинг Рейн. – Изд-во : Стокгольмская Школа Экономики, 2005. – 382 с.
  14. Лучшие города и регионы Украины Топ-100 // Українська Інвестиційна Газета. – 2010. – № 2.
  15. Николаева Н.А. Конкурентоспособность города: взгляд зарубежных ученых / Н.А. Николаева // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – № 6. – С. 69-76.
  16. Окландер М.А. Концепція маркетингової діяльності органів державного управління [Електронний ресурс] / М.А.Окландер // Праці Одеського політехнічного університету. Зб. наук. праць. – 2002. – №1. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Popu/2002_1/7_2.htm.
  17. О состоянии и перспективах развития рынка недвижимости Львова в 2010-2011 гг. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.inventure.com.ua/main/analytics/analysis/o-sostoyanii-i-perspektivah-razvitiya-investicionnogo-rynka-nedvizhimosti-lvova-v-2010-2011-gg.
  18. Панкрухин А.П. Маркетинг территорий / А.П. Панкрухин – 2-е изд. – СПб.: Питер, 2006. – 416 с.
  19. Панкрухин А.П. Маркетинг территорий российских регионов: Лица, образы и позиции [Електронний ресурс] / А.П. Панкрухин. – Режим доступу : http://www.marketologi.ru/lib/pank/marketing_terr.html.
  20. Панкрухин А.П. Логика развития и сущности макретинга / А.П. Панкрухин // Практический маркетинг. – 2009. – №5. – С. 3-14.
  21. Печаткин В.В. Рейтинговая оценка конкурентоспособности регионов России [Електронний ресурс] / В.В. Печаткин, С.У. Салихов, В.А. Саблина. – Режим доступу : http://www.anrb.ru/isei/cf2004/d786.htm.
  22. Рейтинг найкращих і найгірших міст країни [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.urbanist.com.ua/.
  23. 55 лучших городов для жизни в Украине // Фокус. – 2010. – № 28 (190).
  24. Шкабаро В.М. Конституційно-правовий статус міста в Україні : автореф. дис. на здобуттяя наук. ступеня канд. юрид. наук : спец. 12.00.02. «Конституційне право» / В.М. Шкабаро. – К., 2005. – 20 с.
  25. Офіційний сайт інвестиційного порталу «InVenture Investment Portal» [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.inventure.com.ua/main/analytics/analysis/o-sostoyanii-i-perspektivah-razvitiya-investicionnogo-rynka-nedvizhimosti-lvova-v-2010-2011-gg.
  26. European Commission, Regional Innovation Strategies under the European Regional Development Fund Innovative Actions 2000-2002, European Commission website, 2002.
  27. Kotler Ph., Keller K.L. Marketing management. Upper Sadde River: Pearson Education International. – 2006.
  28. Meer J., van der. The role of city marketing in urban management. – Rotterdam: EURICUR. Erasmus University, 1992.
  29. Praude V. Marketings. – Riga: Izglitibas soli, 2004. – 665 р.
  30. Szromnik A. Marketing terytorialny. Miasto I region na – geneza, rynki docelowe I podmioty oddzialywania. – Warszawa, 2008.– 267 р.