№3, 2011 (2)
Оберіть том:

Макроекономічні аспекти управління інноваційним розвитком
15 - 20
Ілляшенко Сергій Миколайович, Карпіщенко Марина Юріївна
Аналіз проблем сприйняття абітурієнтами спеціальності «Маркетинг» (на прикладі Сумської області) (мова оригіналу - російська)
21 - 27
Прокопенко Ольга Володимирівна, Школа Вікторія Юріївна
Удосконалення методичних підходів до бюджетного регулювання на державному та місцевому рівнях (мова оригіналу - українська)
28 - 33
Мехович Сергій Анатолійович, Костенко Анна Олександрівна
Дослідження напрямків трансформації моделі промислової політики України (мова оригіналу - російська)
34 - 40
50 - 56
Януш Клісіньскі
Організація європейського футбольного чемпіонату – УЄФА ЄВРО 2012 (мова оригіналу - англійська)
57 - 62
Мірослава Пейчева
Сучасний стан та майбутнє соціального аудиту в Болгарії (мова оригіналу - англійська)
63 - 67
Удалих Ольга Олексіївна, Бондаренко Ніна Миколаївна
Державна підтримка як фактор підвищення інноваційної активності промислових підприємств (мова оригіналу - українська)
68 - 72
Маргіта Наталія Орестівна
Мотиваційні передумови формування регіональної інвестиційної політики (мова оригіналу - українська)
73 - 78
Проблеми управління інноваційним розвитком
Шульгіна Людмила Михайлівна, Юхименко Віта Василівна
Сучасні концепції стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства (мова оригіналу - українська)
79 - 84
Божидарнік Тарас Вікторович, Божидарнік Наталія Володимирівна
Інноваційна діяльність підприємств молочної промисловості як засіб підвищення конкурентоспроможності на ринку (мова оригіналу - українська)
85 - 89
90 - 96
Окландер Тетяна Олегівна
Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг (мова оригіналу - українська)
97 - 101
Інновації у маркетингу та маркетинг інновацій
Комарницький Ігор Михайлович, Цар Галина Василівна
Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві (мова оригіналу - українська)
110 - 116
Тєлєтова Світлана Григорівна, Тєлєтов Олександр Сергійович
Педагогічний маркетинг у діяльності навчальних закладів (мова оригіналу - українська)
117 - 124
Фролов Сергій Михайлович, Троян Марія Юріївна
Підходи до визначення поняття та до типізаціі залучення підприємства-споживача у процес ухвалення рішення (мова оригіналу - українська)
125 - 134
Башук Тетяна Олександрівна, Гайдабрус Наталія Віталіївна
Ціноутворення з урахуванням комплексної системи факторів інформаційного забезпечення (на прикладі ВТД «Університетська книга») (мова оригіналу - українська)
135 - 142
Махнуша Світлана Михайлівна, Олійник Оксана Вікторівна
Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку (мова оригіналу - українська)
143 - 150
Гусєв Ярослав Олександрович
Маркетингові інновації банків з іноземним капіталом в Україні (мова оригіналу - українська)
151 - 158
Касаткіна Марина Володимирівна
Оцінка конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості: методичні аспекти (мова оригіналу - українська)
159 - 165
Оніщенко Валентина Василівна
Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності державних банків (мова оригіналу - українська)
166 - 172
Інноваційні методи та інструменти у менеджменті
Ушева Маріана Ніколова
Талант менеджмент у сучасному управлінні людськими ресурсами (мова оригіналу - російська)
173 - 179
Загорна Тетяна Олегівна
Механізм прийняття узгоджених рішень: взаємодія й адаптивність (мова оригіналу - російська)
186 - 194
Захарова Оксана Володимиріна, Стернійчук Марина Анатоліївна
Мотиваційна складова інвестування у людський капітал (мова оригіналу - українська)
195 - 200
Рябіченко Сергій Анатолійович
Організація управління програмами розвитку підприємства (мова оригіналу - російська)
201 - 206
Златєва-Петкова Цанка
Якість людських ресурсів як фактор конкурентоспроможності підприємств (мова оригіналу - англійська)
207 - 212
Боднар Аліна Валеріївна
Інформація і комунікації в управлінні підприємством (мова оригіналу - російська)
219 - 227
Шкробот Марина Володимирівна
Сутність та основи функціонування системи управління фінансовими ресурсами підприємств (мова оригіналу - українська)
236 - 240