Підвищення конкурентоспроможності – стратегічний фактор економічного розвитку

Автори:
Румяна Нейкова
Сторінки:
13 - 19
Мова оригіналу:
Російська
Цитувати як:


Анотація

У цій статті аналізуються та узагальнюються точки зору різних авторів, розкриваються її основні характеристики і умови, які впливають на її підвищення при посиленні глобалізації та економічній кризі. Досліджується роль економічної інтеграції, конкуренції та бізнес-клімату, як визначальні умови для підвищення конкурентоспроможності.


Ключові слова
конкурентоспроможність, стратегічний чинник, економічна інтеграція, конкуренція, бізнес-клімат


Посилання
  1. Велев М. Оценка и анализ фирменной конкурентоспособности / М. Велев. – С., 2004. – 336 с.
  2. Портър М. Конкурентното предимство на нациите / М. Портър. – С.: Класика и Стил, 2004. – 948 с.
  3. Рибов М. Управление конкурентоспособности в туризме. Тракия / М. Рибов. – М. : София, 2003. – 186 с.
  4. Mugan T. Competing Effectively in Proceedings of the 22nd Small Business and Entrepreneurship Development / T. Mugan. – Guilford, 2003. – 270 с.
  5. Roland C. The Dynamics of International Competition. From Practice to Theory / C. Roland , T. Atamer, P. Nunes. – London, 2000. – 239 с.
  6. «Конкурентоспособност на българската икономика 2006». – Центр исследования демокрации, 2008. – 266 с.
  7. Анализ конкурентоспособности болгарских промышленных предприятий. – Министерство экономики и энергетики, 2008. – 315 с.