Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств

Автори:
Бица Володимир Йосифович
Сторінки:
125 - 129
Мова оригіналу:
Українська
Цитувати як:


Анотація

У статті розглянуто концептуальні засади розробки та реалізації маркетингової стратегії вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств; охарактеризовано етапи формування стратегії; розкрито комплекс економіко-організаційних проблем реалізації стратегічного маркетингового підходу на ринку спеціальної промислової продукції.


Ключові слова
маркетингова стратегія, стратегічний маркетинг, маркетингове середовище, корпоративна стратегія


Посилання
  1. Bailey A. The Process of Strategy Development / А. Bailey, G. Johnson // Cranfield School of Management Research Paper, 1994. – 354 p.
  2. Мак-Дональд М. Стратегическое планирование маркетинга / М. Мак-Дональд. – СПб. : Издательство «Питер», 2000. – 320 с.
  3. Стратегия как категория стратегического планирования: сб. «Научные записки кафедры прогнозирования и планирования экономических и социальных систем», вып.1. – СПб. : Изд-во СПбГУЭФ, 2000. – 137с.
  4. Тектология А.Богданова и неоклассическая теория организации – предвестники эры реинжиниринга / В.Тарасов // Проблемы теории и практики управления. – 1998. – №4. – С.67–72.