Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства

Автори:
Райко Діана Валеріївна
Сторінки:
117 - 124
Мова оригіналу:
Українська
Цитувати як:


Анотація

Удосконалено категоріальний апарат теорії розвитку, а саме: визначення поняття розвитку маркетингової діяльності, відмінність якого полягає в акцентуванні уваги на: взаємозв’язок між суб’єктами, які забезпечують ефективність життєдіяльності підприємства, інформаційної взаємодії та на основі вирішення існуючих суперечностей, що виникають в процесі взаємодії підприємства з найвпливовішими суб’єктами внутрішнього середовища, а саме партнерами і споживачами; класифікації суперечностей розвитку з точки зору їх впливу на маркетингову діяльність за додатковими теоретично обґрунтованими й практично значущими ознаками: вид середовища (зовнішні, внутрішні суперечності), рівень складності, можливість розв’язання, першочерговість розв’язання; класифікації чинників, що впливають на розвиток за новими  класифікаційними ознаками: природа виникнення, сутність або контекстність перетворень, явність (прояв) процесу.


Ключові слова
розвиток, маркетингова діяльність, промислове підприємство, протиріччя


Посилання
  1. Большой экономический словарь: 19000 терминов / под ред. А.Н. Азрилияна. – М. : Ин-т новой экономики, 1997. – 856 с.
  2. Грушин Б.А. Очерки логики исторического исследования. Процесс развития и проблемы его научного воспроизведения / Б.А. Грушин. – М. : Высш. школа, 1961. – 214 с.
  3. Масленченков Ю. С. Технология и организация работы банка: теория и практика / Ю.С. Масленчиков. – М. : ДЕКА, 1998. – 432 с.
  4. Мельник Л.Г. Тайны развития / Л.Г. Мельник. – Сумы : Университетская книга, 2005. – 378 с.
  5. Мельник Л.Г. Фундаментальные основы развития / Л.Г. Мельник. – Сумы : Университетская книга, 2003. – 288 с.
  6. Ожегов С.И. Толковый словарь русского языка / С.И. Ожегов, Н.Ю. Шведова. – М. : Азбуковник, 2001. – 944 с.
  7. Юдин Э.Г. Системный подход и принцип деятельности: методол. пробл. совр. науки / Є.Г. Юдин. – М. : Наука, 1978. – 391 с.
  8. Филиппов Ю.В. Основы развития местного хозяйства / Ю.В. Филиппов, Т.Г. Авдеева. – М. : Дело, 2000. – 264 с.
  9. Пушкарь А.И. Концепция моделирования управленческого развития производственно-экономических систем / А.И. Пушкарь. – Донецк, 1997. – 31 с.
  10. Базилевич Л.А. Автоматизация организационного проектирования / Л.А. Базилевич. – Львов: Машиностроение, 1989. – 176 с.
  11. Коротков Э.М. Концепция менеджмента / Э.М. Коротков. – М. : Изд.-консалт. компания «ДеКА», 1998. – 301 с.
  12. Кучин Б.Л. Управление развитием экономических систем: технологический прогресс, устойчивость / Б.Л. Кучин, Е.В. Якушева. – М. : Экономика, 1990. – 157 с.
  13. Путятин Ю.А. Финансовые механизмы стратегического управления развитием предприятий / Ю.А. Путятин, А.И. Пушкарь, А.Н. Тридед. – Х. : Основа, 1999. – 488 с.
  14. Тодаро М.П. Экономическое развитие : пер. с англ. / М.П. Тодаро. – М. : ЮНИТИ, 1997. – 666 с.
  15. Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг / Р.А. Фатхутдинов. – 2-е изд., перераб. и доп. – СПб. : Питер, 2002. – 439 с. – 206 с.
  16. Раєвнєва О.В. Управління розвитком підприємства: методологія, механізми, моделі : монографія / О.В. Раєвнєва. – Х. : ІНЖЕК, 2006. – 493 с.
  17. Тридід О.М. Організаційно-економічний механізм стратегічного розвитку підприємства : монографія / О.М. Тридід. – Х. : Вид-во ХДЕУ, 2002. – 364 с.
  18. Лепа Н.Н. Моделирование процессов управления развитием промышленных предприятий : монография / Н.Н. Лепа, Р.Н. Лепа, А.И. Пушкарь; [под ред. Н.Н. Лепы]. – Донецк : Юго-Восток, ЛТД, 2005. – 347 с.
  19. Балабанова Л.В. Стратегическое маркетинговое управление на основе бенчмаркинга / Л.В. Балабанова, В.В. Слипенький. – Донецк : ДонГУЭТ, 2005. – 170 с.
  20. Василенко А.В. Менеджмент устойчивого развития предприятий: монография / А.В. Василенко. – К. : Центр учеб. лит., 2005. – 645 с.