Просторово-регіональна кластеризація туристичного комплексу

Автори:
Швець Ірина Юріївна
Сторінки:
65 - 73
Мова оригіналу:
Російська
Цитувати як:


Анотація

У статті розглянуто підходи до просторово-регіональної кластеризації туристичного комплексу, базові умови створення туристичного кластеру, принципи створення і управління туристичного кластеру.


Ключові слова
кластер, туризм, управління, структура ринку, регіон


Посилання
  1. Портер М. Международная конкуренция / М. Портер. – М.: Международные отношения, 1993. – 495с.
  2. Hobiby A. Motives and Markets / A. Hobiby. – Lexington, MA: Lexington Books, 1998. – 261 с.
  3. Piercy N. Market strategic Change / N.Piercy. –  London: Harper Collins, 1991. – 419 с.
  4. Ґудзь П.В. Економічні проблеми розвитку курортно-рекреаційних територій / П.В. Ґудзь. – Донецьк. ІЕПД НАН України, ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2001. – 270 с.
  5. Василенко В.Н. Архитектура регионального экономического пространства / В.Н. Василенко: монография / НАН Украины. Ин-т экономико-правовых исследований. – Донецк: ООО «Юго-Восток, Лтд», 2006. –  311 с.
  6. Нестеренко А.В. Влияние кластера на повышение про¬изводительности предприятий г. Бердянска / А.В. Нестеренко. – Харьков: ТОВ «Знання LTD», 2001. – 48 с.
  7. Дашкова А.П. Предпринимательство и бизнес / А.П. Дашкова. – М.: Филин, 1996. – 341 с.
  8. Мамутов В.К. Рекреация: социально-экономические и правовые аспекты / В.К. Мамутов, А.И. Акмола, Т.Н. Дементьева и др. / Академия наук Украины. Институт экономики промышленности. – К. : Наукова думка, 1992. – 141 с.
  9. Любимцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) / О.О. Любимцева – 3-тє вид., перероб. та доп. – К.: Альтерпрес, 2005. – 436 с.
  10. Устойчивое развитие туризма. Пособие для специалистов по местному планированию [Електронний ресурс]. – Мадрид: Всемирная туристическая организация, 2003. – Режим доступу: www.world-tourizm.org/ruso.