Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону

Автори:
Забарна Елеонора Миколаївна, Папковська Олена Едуардівна
Сторінки:
48 - 52
Мова оригіналу:
Українська
Цитувати як:


Анотація

У статті розглянуто сутність визначень «маркетинг кластера» та «кластерний маркетинг», сформовано та обґрунтовано систему цілей управління маркетингом кластерної структури.


Ключові слова
кластерний маркетинг, маркетинг кластера, кластерна структура, маркетингова діяльність, концептуальна модель


Посилання
  1. Панкрухин А.П. Маркетинг территорий: учебное пособие. – М.: Изд-во РАГС, 2002.
  2. Панкрухин А.П. Муниципальное управление: маркетинг территорий. – М.: Логос, 2002.
  3. Дейнека О.І. Інструменти маркетингу регіону (класифікація та використання в Україні) / О.І. Дейнека // Регіональна економіка. – 2007. – № 4. – С. 34–41.
  4. Дейнека О.І. Маркетингове забезпечення економічного розвитку регіону: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора екон. наук: спец. 08.00.05 «Розвиток продуктивних сил та регіональна економіка»/ О.І. Дейнека. – Львів, 2008. – 20 с.
  5. Крылов А. Н. Маркетинг региона и его влияние на развитие региональной экономики / Актуальные проблемы структурной перестройки экономики России. – Абакан: Издательство Хакасского государственного университета им. Н. Ф. Катанова, 2007. – С. 73-77.
  6. Дубницкий В.И. Механизмы управления маркетингом промышленного комплекса региона / В.И. Дубницкий. – Донецк: ИЭПИ НАН Украины; ООО «Юго-Восток, Лтд», 2003. – 314 с.