Трендвотчинг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку

Автори:
Ілляшенко Наталія Сергіївна, Росохата Анна Сергіївна
Сторінки:
29 - 35
Мова оригіналу:
Українська
Цитувати як:


Анотація

Стаття присвячена аналізу сучасних підходів до розуміння маркетингового інструменту визначення стратегічних цілей – трендвотчингу. Розглянуто історичний розвиток напрямку та погляди провідних науковців сучасності, які здійснюють практичне його застосування. Визначено основні складові комплексу трендвотчингу та методи їх застосування. Використано один із методологічних підходів для аналізу нових трендів ринку освітніх послуг України і надання рекомендацій стосовно перспективних напрямків розвитку Сумського державного університету.


Ключові слова
тенденція, тренд, інновація, трендвотчинг, трендсеттінг, трендхантинг (кулхантинг), вищий навчальний заклад (ВНЗ)


Посилання
  1. Алферов Ю.С. Участие общественности в управлении образованием в зарубежных странах // Социально-гуманитарные знания. – 1999. – № 2. – С. 164 – 173.
  2. Афанасьев В., Черкасов В. Маркетинг образовательных услуг// Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. – № 5(1). – С. 68 – 78.
  3. Глен М.Н. Видеолекции как элемент учебного процесса // Телекоммуникации и информатизация образования. 2000. № 1.
  4. Долженко Д.С. Современные методы маркетинга образовательных услуг: динамика, перспективы: зб. наук. пр. ДонДАУ «Стратегія маркетингу в управлінні регіоном та підприємництвом». – Донецьк: ДонДАУ, 2001. – Т. 2. – Вип. 7. – С. 10–14. – Серія «Державне управління».
  5. Киреева Е.Д., Курош С.С. Учебное радио и телевидение за рубежом // Телекоммуникационные технологии обучения: труды СГУ. Специальный выпуск. – 2000. – № 20.
  6. Дихтль Е. Практический маркетинг: Учебное пособие. / Е. Дихтль , Х. Хершген; пер. с нем. А. М. Макарова / под ред. И. С. Минко. – М. : Высшая школа ; ИНФРА-М, 1996. – 255 с.
  7. Макогон Ю.В., Орехова Т.В., Власова Т.В. Некоторые аспекты развития науки и образования в ЕС: Германия и Великобритания. – Донецк: ДонНУ, 2000. – 60 с.
  8. Маркетинг: бакалаврський курс: навч. посібник / за заг. редакцією д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 976с.
  9. Нейсбит Дж. Мегатренды / Дж. Нейсбит. – М. : Издательство АСТ: Ермак, 2003. – С. 9.
  10. Сагинова О.В. Маркетинг образовательных услуг / О.В. Сагинова // Маркетинг в России и за рубежом. – 1999. – № 3. – С. 48-49.
  11. Список джерел літератури згідно з ДСТУ ГОСТ 7.1:2006 «Бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання», приклади оформлення бібліографічного опису наведено в Бюлетені ВАК України. – 2008. – №3 (форма 23, С. 9–13).
  12. Тєлєтов О.С. Рекламний менеджмент: підручник. ? Суми: ВТД «Університетська книга», 2009. – 365 с.
  13. Бутенко О. Прогноз как стратегия /О. Бутенко // &.Стратегии [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://community.livejournal.com/trend_review/97266.html#cutid1.
  14. Голубков Е. П. Еще раз о понятии «Бренд» / Е.П. Голубков //Маркетинг в России и за рубежом. – 2006. – №2.
  15. Зайдлін Б. Трендвотчинг – что это? [Електроний ресурс]. – Режим доступу: http://mac9.lutsk.ua/.
  16. Лошенюк І. Інструменти формування конкурентоспроможності ВНЗ / І. Лошенюк, А. Іванченко [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://intkonf.org/ktn-loshenyuk-ir-ivanchenkoa- instrumenti-formuvannya-konkurentospromozhnosti-vnz/.
  17. Маркетинг: Большой толковый словар / [А.П. Панкрухин и др.] – [2-е изд.]. – М. : Изд-во «Омега-Л», 2010. – С. 264.
  18. Новые профессии 21 века [Електроний ресурс] / портал «Профориентир» – Режим доступу : http://www.estrabota.ru/index.phtml?go=slov004.
  19. Самые удивительные профессии [Електроний ресурс] / портал «Планета школ» – Режим доступу : http://planetashkol.ru/articles/8019/.
  20. Сиченко В.В. Сутність та особливості маркетингу освітніх послуг в Україні» [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/DeBu/2007-2/doc/2/10.pdf.
  21. Смірнов Ю. Memo-flash – гаджет-мыслекопилка // &.Стратегии [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://community.livejournal.com/trend_review/99283.html#cutid1.
  22. Бренд [Електроний ресурс] / Википедия – свободная энциклопедия – Режим доступу: http://ru.wikipedia.org/wiki/Бренд.
  23. Тренд [Електроний ресурс] / Википедия – свободная энциклопедия – Режим доступу: http://ru.wikipedia.org/wiki/Тренд.
  24. Фромм Е. Трендсеттинг – оружие информационного пролетариата [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://www.pr007.ru/01_trendsetting.html.